Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK har fått konkrete tilbud på Risholt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 05, 11:51

-Risholt er neste som går.
Midtbanespilleren Roger Risholt er på vei bort fra Fredrikstad.
Dagbladet kjenner til at Fredrikstad skal være villig til å selge midtbannespilleren. Administrerende direktør Arve Mokkelbost bekrefter overfor avisa at de har fått konkrete tilbud på Risholt. Mokkelbost vil ikke kommentere hvilke klubber som er interessert. Det er flere som er interssert.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 jul 05, 11:58
Endret: 16 jul 05, 12:03
nå må de gi seg altså... nå må vi prøve ut de nye før vi selger det gamle trygge da...

nå er det mye på en gang her altså..

Hvor står det hen sa du???
Finner ikke jeg no sted...

---------------------------

Heia FFK


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 16 jul 05, 12:13
Risholt har vært til salgs siden i vinter. Kanskje nettopp fordi han ikke sees på som det trygge av trenerteamet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 jul 05, 12:16
Selges Risholt nå så synes jeg klubben rett og slett har blitt ett kjøpelag og det blir de ikke tjent med.. Da mister FFK den identiteten de har bygget opp over tid. (de siste 3 årene)

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 16 jul 05, 12:21
Ja Ebenfalk2. Hvis du mener at å beholde klubbens identitet er å beholde 2. div spillerene, så har du jo rett!?


"Den som stopper opp på sin vei fremover for å se seg tilbake, vil bli passert av andre på vei frem"
Historie er artig, men fremtiden er å blir fremtiden.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 16 jul 05, 12:25
Risholt kan de godt selge dersom de får noen kroner for ham, mange kroner selvsagt, men med Bjørkøy på plass og Ramberg tilbake i form, så blir faktisk Risholt overflødig... (og ikke kom trekkende med at han ble tatt ut på landsen, det var kun som nødløsning)

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


cantona#7

Knøttespiller

Ble medlem: 12 jul 04
Innlegg: 36

Lagt til: 16 jul 05, 12:27
Enig, Riholt bør selges det er nok av bedre alternativer på midtbanen nå...

---------------------------

FFK til Royal League.......


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 jul 05, 12:28
Du vet hva jeg mener..

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 05, 12:32
Mener han 1 1/2 år igjen av kontrakten. så han kan være billig å få kjøpt, hvor mye tror dere han blir solgt for?

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 16 jul 05, 12:35
Roer Risholt går kun rundt og surmuler og klager over skaden sin fortiden. Han er ikke interessert i å trene noe som helst alternativt. Og jeg hørte av en i FFK at det med at han har lagt om kostholdet og fått bedre holdninger er bare tull..Han har akkurat de samme holdningene som før. Så fått et par millioner for risholt, det hadde ikke gjort meg noe!

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 16 jul 05, 13:39
Enig bare å selge, han er god når han spiller på sitt beste men det begynner å bli en stund siden.

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 16 jul 05, 13:48
Får de et godt tilbud på Risholt nå burde de selge. Blir bra for begge parter. Risholt kan få et løft, og vi blir av med en overflødig spiller.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 jul 05, 13:52
Det er stor forskjell på Ringberg og Risholt....... Da mener jeg lederegenskaper, holdninger, ressurs for hele miljøet osv....... Salg av Risholt kan forsvares......

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 jul 05, 13:53
Kjipt, Ringberg og Risholt er de jeg har hatt som favorit spillere, men men..

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 16 jul 05, 16:10
Opprinnelig postet av seal_dm
Får de et godt tilbud på Risholt nå burde de selge. Blir bra for begge parter. Risholt kan få et løft, og vi blir av med en overflødig spiller.

Overflødig spiller? Hvis FFK spiller 4-5-1 med kvisvik og enerly på kantene, trengs det tre midtbanespillere. Vi har Brenne, Ramberg og Risholt som vi vet holder nivået som trengs. Bjørkøy kan vi ikke være sikre på enda. Så har vi jo Røn og Peters å, men ingen av dem er det skikkelig tippeligaklasse over. Da sitter vi igjen med 4 midtbanespillere(hvis vi regner med Bjørkøy) til 3 plasser. Selger vi Risholt står vi med 3. Syns du da vi har en bred stall eller? Syns du da Risholt var en overflødig spiller?

Skal vi ha noe som helst håp om å henge med i tippeligaen må vi ha en bred, god stall. Denne vår-sessongen har vist at vi hvertfall ikke har nødvendig bredde på midtbanen, så skal vi nå da plutselig selge midtbanespillere fordi vi har fått inn 2 nye? To skritt frem, og ett tilbake...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 16 jul 05, 16:15
tror nok alle vil se risholt i den formen han var i fjor..håper han kommer tilbake dit

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 16 jul 05, 16:23
Risholt er ikke seriøs for fem flate øre. Som en skrev, han bare klager over skader og at ikke formen er til stede, han gjør ikke stort med det. Han var veldig god i fjor, i år har han ikke EN god kamp. Hvis stammen i laget er viktig, kan vi sikkert hente de fleste vi hadde da, men tviler på at LPH, Jon Hermansen, Jon Forsberg og Andreas G Olsen hadde hevet laget særlig mye. (eksempler)

Få inn nye, motiverte og ikke minst gode spillere som vil spille fotball uansett spillemønster. Ikke slike som syter over manglende spilleglede og 4-5-1

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jul 05, 16:24
jeg tror ikke jeg vil si noe jeg, før han blir solgt :)

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jul 05, 16:25
og det håper jeg inder lig ikke skjer :ffk:

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 jul 05, 16:41
Tror vi kommer til å savne ringberg mer, samtidig som jeg tror vi kommer til å få mer cash for risholt.

Hvis risholt forsvinner, så for all del, bruk penga fornuftig


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340