Husk meg
Brukernavn
Passord

Møt opp

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 14 jul 05, 22:59
jækla bra iniativ. Skulle ønske jg kunne vært der og vist mitt engasjement!

---------------------------

Sensuren til admin er `bra`


cantona#7

Knøttespiller

Ble medlem: 12 jul 04
Innlegg: 36

Lagt til: 14 jul 05, 23:14
Endret: 14 jul 05, 23:16
Hvordan reagerte Bergensfolket når beskjeden kom om at Raymond var på vei til Fredrikstad og FFK? Han har vært mint like viktig som vår kjære toppscorer. Vi bør innse at det å være konge i 2. og 1. divisjon ikke behøver å være synnonymt med å være det i tippeligaen. Marcus har uten tvil gjort en kjempejobb for FFK, men den tiden er dessverre over nå. Min mening er at han gjør et økonomisk smart valg dersom han havner i HamKam. For meg som hater Mjøslaget er det selvfølgelig trist, men slik er fotballen... Jeg syns det er på tide at alle vi supportere står samlet om LAGET FFK og tross alt: FFK ligger mye bedre an i år i forhold til i fjor på samme tid. Dersom resultatene blir lagt til grunn burde KTE vær sparket før ferien i fjor. Drillo har skaffet oss et godt utgangspunkt for høstseongen. Har alle glemt de mange skadene i oppkjøringen til sesongstart? Hadde vi fått kjørt inn en 11`r fra starten av hadde det blitt 4-4-2 og gla`fotball, men det som har skjedd er en klar følge av skader osv. Med de nye spillerne på plass og Raio, Roger, Hans Erik & co i slag kommer vi til å få en fantastisk høst sammen. Derfor har jeg følgende apell til alle: Legg all kraft og energi i å påvirke KTE til å bli i klubben, husk hans permisjon er over når vi er klare for spill i Royal League :ffk: Da er det viktig at Drillo forvinner til TV2 og kommentator jobb og at KTE igjen står ved roret for vårt stolte FFK!!!

---------------------------

FFK til Royal League.......


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 14 jul 05, 23:24
cantona#7, FFK selger jo kapteinen vår til en sterk rival det gjorde ikke Brann. Dessuten var det jo veldig klart at Kvisvik ville til Fredrikstad...utifra dagens artikkel i FB virker det som om Ringberg føler seg pressa ut....to vesentlige forskjeller der...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 jul 05, 23:30
Endret: 14 jul 05, 23:30
Nå begynner jeg å bli dritt lei denne praten "hvordan lå vi ann i fjor på samme tidspunkt" . jeg vet en ting : etter sommeren og innkjøp han Harry gjorde tok vi nest mest poeng i tippeligaen. De fleste spillere var på laget i vårsessongen nå så sammenlik selv.... Ikke bare poeng men trivsellen og klubbpolitikken. I fjor ba eggen folket til lunch på klubbhuset ... Har du hørt verken Drillo eller Arve snakke åpent til folket i år ????????
Ja jeg skal stå samlet for laget men da skal laget stå smalet også og per i dag skjer dette ikke ... Hvorfor ? Spørr ikke meg ???????

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 14 jul 05, 23:59
ikke kapp helt hodet av hele klubben pga det her da.. husk at ringberg som spiller faktisk er mulig å erstatte.. siste mulighet for å tjene penger på han å.. det som er mest irriterende ved dette er jo at han går til ham-kam. kommer til å savne han uansett.. han har endel av ffk i seg, og ffk har endel av han i seg:(

---------------------------

Dalen


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 15 jul 05, 00:06
Hvis han nå da ikke skal spille flere kamper for oss, hvordan kan vi ta få tatt skikkelig farvel med han? han er jo en legende i klubben, å var sterkt delaktig i opprykkene. kanskje en idè å fylle opp stadion (gratis selfølgelig),å tatt farvel med han? sikkert ikke blitt fulle tribuner, men plankehaugen hadde kommet. eller dumt forslag?

---------------------------

Dalen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 jul 05, 00:09
Burde nesten hatt en "testimonial" for ham, ja... Selv om jeg neppe tror det vil skje.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 15 jul 05, 00:11
Nå har også FB lagt ut artikkel fra "protesten" tidligere i kveld...

patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 15 jul 05, 00:16
kommer han til å spille treningskampen mot enga mon tro? vært en bra anledning.. selvom jeg da er i danmark:/

---------------------------

Dalen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 jul 05, 00:17
Det gjør han neppe. Han sier jo også at han har spilt sin siste kamp for FFK. Og hverken han, FFK eller Ham-Kam er nok interessert i at han spiller den kampen...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 15 jul 05, 00:23
Ser ut som om løpet er kjørt. Blir bare mer og mer forbanna og frustrert... Kan ikke beskrive hva jeg har lyst til å gjøre med Mokkeldust i øyeblikket!


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340