Husk meg
Brukernavn
Passord

Ham-Kam bud behandles i FFK styre

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 jul 05, 21:59

Ham-Kam har kommet med et konkret bud på Fredrikstad-spissen Markus Ringberg.

- Jeg kan bekrefte at HamKam har forelagt et bud på Ringberg. Budet skal styrebehandles hos oss, sier FFK-direktør Arve Mokkelbost til TV2 Nettavisen.


Les her

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 12 jul 05, 22:11
Styret burde heller komme frem til en avgjørelse om att de tilbyr Ringberg en ny og bedre kontrakt. Med Toht og Ringberg på topp kan dette bli bra det her.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 12 jul 05, 22:17
100% Enig!

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 jul 05, 22:19
Jeg er ganske overbevist om at Ringberg ikke kommer til å forlate FFK til fordel for Ham-Kam. Tror heller ikke trenerteamet ønsker å selge ham.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 jul 05, 22:28
Valget klubben nå har, er enten å selge nå, eller skrive en ny forlenget kontrakt med Ringberg.

Dersom klubben ikke satser på Ringberg etter 2005 sesongen, så er det like greit å selge ham nå i sommer.

Eneste grunnen til at man kanskje ønsker å vente med å selge ham, er usikkerheten vedr, Brian West sin fremtid i klubben.
Det vil si: Dersom man velger å forlenge med West, så forlenger man ikke med Ringberg, Det er min personlige påstand. (synsing)

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 12 jul 05, 22:29
Skjønner ikke at dette er noe å styrebehandle i det hele tatt. Et høyt og klart "NEI, han er vår viktigste spiller", burde gjøre susen.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 12 jul 05, 22:30
Jeg tror som deg, Costanza.
Alt har en pris, men
Hamarkameratene har ikke så mye penger at FFK blir blendet til å selge.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 jul 05, 22:53
10 mill etter salget av Moen er ikke lite

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 12 jul 05, 22:59
Jeg tror (håper ihvartfall) det HamKam er villig til å by for en Ringberg hvis kontrakt går ut før neste sesong er alt for lite til at FFK i det hele tatt vil vurdere et salg.

Og bare så det er sagt: Jeg håper jeg aldri får se Ringberg i noen annen norsk toppklubb enn FFK...

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 jul 05, 23:14
Opprinnelig postet av A.Scheie

Og bare så det er sagt: Jeg håper jeg aldri får se Ringberg i noen annen norsk toppklubb enn FFK...


Håper jeg aldri får se Ringberg i noen annen klubb i det hele tatt jeg... han er kanskje den største grunnen til at vi er der vi er i dag.. hadde vi ikke hatt Ringberg tror jeg vi fortsatt hadde spilt i 1 divisjon.

Bli i :ffk: Ringberg!

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 12 jul 05, 23:25
Opprinnelig postet av A.Scheie

Og bare så det er sagt: Jeg håper jeg aldri får se Ringberg i noen annen norsk toppklubb enn FFK...


Så enig, så enig.............

Ringberg er en stor del av FFK-sjela mener nå jeg........
Stor affeksjonsverdi i den mannen!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 jul 05, 23:29
Uansett hva klubbledelsen sier, så er det Ringberg som til slutt avgjør. Og jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne hvorfor han skulle velge å dra til Ham-Kam. Jeg uroer meg på ingen måte over dette.

PS! Ringberg er nok FFKs viktigste kjøp i "moderne tid" og bør bevares så lenge som mulig.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 jul 05, 23:34
Ringberg på sokkel!!

---------------------------

Macka fra start!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 12 jul 05, 23:58
Endret: 13 jul 05, 00:14
Opprinnelig postet av seal_dm
Styret burde heller komme frem til en avgjørelse om att de tilbyr Ringberg en ny og bedre kontrakt. Med Toht og Ringberg på topp kan dette bli bra det her.


Til styret: Ikke selg Ringberg. Han er vår viktigste spiller, og en direkte grunn til at FFK er i tippeligaen.

Til Markus: Bli i FFK og forleng kontrakten, du er favoritten!!!:ffk:

Man kan bare ikke selge lagets kaptein med 70 mål på 102 kamper.

Imponerende statistikk

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 13 jul 05, 00:01
Urk, bare tanken på å se Markus i Hamkam-drakt gjør meg fysisk kvalm.

Hadde muligens vært værre å sett faren sin i dameundertøy men jeg er f**n ikke sikker!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 13 jul 05, 00:04
Det vil være direkte dumt å selge kapteinen sin til en konkurrent i neddrykningsstriden.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 jul 05, 00:11
Money talks..... Både for Ringberg og FFK..... Mokkelbost gikk tydelig ut for noen dager siden og sa at Ringberg helt sikkert blir ut sesongen, nå skal et bud styrebehandles. For meg virker det som om han blir solgt........... Noe jeg isåfall misliker sterkt...... En flott personlighet som alltid gjør sitt beste og som jeg gjerne skulle sett sammen med de nye forsterkningene. En annen ting er at vi fortsatt må se bak oss på tabellen og der ligger Ham Kam......... Og plassen er ennå langtifra sikker.......

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 jul 05, 00:13
En annen ting er at Ringberg ikke trives like godt som før under det nye regime.......

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 13 jul 05, 00:18
når det gjelder kapteins bindet har jeg hørt noe rykter om at kvisvik skal ha det
om det er sant... vet jeg ikke.... men har ihvertfall hørt det

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 13 jul 05, 00:23
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Money talks..... Både for Ringberg og FFK..... Mokkelbost gikk tydelig ut for noen dager siden og sa at Ringberg helt sikkert blir ut sesongen, nå skal et bud styrebehandles. For meg virker det som om han blir solgt........... Noe jeg isåfall misliker sterkt...... En flott personlighet som alltid gjør sitt beste og som jeg gjerne skulle sett sammen med de nye forsterkningene. En annen ting er at vi fortsatt må se bak oss på tabellen og der ligger Ham Kam......... Og plassen er ennå langtifra sikker.......


Det er vel slik at når et formelt bud har kommet så må det styre behandles. Styret henter inn alle opplysningene i saken: Trenernes vurdering, Ringbergs ønske, og foretar en vurdering ev. en avstemming. Er rimelig sikker på at Ringberg blir.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340