Husk meg
Brukernavn
Passord

Ham-Kam bud behandles i FFK styre

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 13 jul 05, 11:42
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Biffen er ett kapitel for seg selv, ingen inteligent spiller akuratt, og var heller ikke det man kan kalle treningsvillig. Biffen ble vraket fordi han hadde dårlige holdninger.


AMEN!!

Den gutten har aldri vært av TL karakter. Det kreves litt disiplin også, og det er noe LPH mangler og alltid har manglet.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 13 jul 05, 12:09
Det er vel så greit:
1: Markus forlenger og blir, og vi er happy.
2: Forlenger ikke=selg nå og få penger. Hadde sikkert vært greit å ha ham ut sesongen poengmessig, men dersom han ikke forlenger får vi noe spenn for ham nå som vi kan investere til neste sesong og lukte på royal league +++ til neste år.
Håper han blir!!!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 jul 05, 12:12
Hvis vi mister Markus, da må vi vel kjøpe en spiss til, eller holder det med de vi har?

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 13 jul 05, 12:17
Opprinnelig postet av DrDRE
dersom han ikke forlenger får vi noe spenn for ham nå som vi kan investere til neste sesong og lukte på royal league +++ til neste år.


ja et salg av ringberg, som har et halvt år igjen før han er bosmanspiller, vil nok gi oss en økonomi helt på høyde med rbk og brann. eller...

---------------------------

med ffk til champions league!


Kamma4ever!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 52

Lagt til: 13 jul 05, 12:30
Opprinnelig postet av knut
Opprinnelig postet av DrDRE
dersom han ikke forlenger får vi noe spenn for ham nå som vi kan investere til neste sesong og lukte på royal league +++ til neste år.


ja et salg av ringberg, som har et halvt år igjen før han er bosmanspiller, vil nok gi oss en økonomi helt på høyde med rbk og brann. eller...



Det vil nok ikke gi dere mye nei, tviler på at Ståle kommer til å bla opp noe vesentlig mer enn 200000 - 400000.

---------------------------

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 13 jul 05, 12:39
Det mangler helt klart en null på det beløpet.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 jul 05, 12:48
Når det gjelder Ringberg, så ser jeg egentlig bare for meg to mulige scenarioer:

Enten skriver han under ny kontrakt med FFK om ikke så altfor lenge.

Eller så går han til en svensk klubb ved sesongslutt av familiære årsaker.

I begge scenarioene vil han være i FFK ut sesongen 2005.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 13 jul 05, 13:14
Uansett bør det lages en TIFO for Marcus til VIF eller Lyn kampen, supporterne må synliggjøre hva vi mener om et salg av Marcus.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 13 jul 05, 13:20
Tromsø mente det var uaktuelt å gi 500.000 for Waltin ettersom han bare hadde en halv sesong igjen av kontrakten. Kan jo sammenligne med et halvt års leie? Tror ikke 400.000 var så galt jeg. Max 1.000.000,-. Det må jo sees i sammenheng med sparte lønnsutgifter også da. Men uansett beløp Selg ikke Ringberg, vi trenger han.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 13 jul 05, 14:25
Endret: 13 jul 05, 14:28
Ham kam gir seg ikke på ringberg om de får et nei nå,og har ikke tenkt til å gi seg om det ikke går i orden før overgangsvinduet stenger..De vil prøve seg på nytt igjen etter sesongen..Men de heter forløpig en dansk spiss

Jobber vidre med Ringberg

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 13 jul 05, 16:14
Om Marcus skal selges, så selg ham for Guds skyld ikke til et annet norsk lag. Da kunne vi like gjerne gitt ham gratis til moss!

Forleng helst, eller selg ham til sverige.
Tror spillergruppa vil få en liten psykisk nedtur om han forsvinner nå.

Selvom han kanskje forsvinner nå er det ikke sikkert vi trenger en ny spiss.

Husk på at Wiig ikke har fått spille på topp ennå, det han er god til. Yherland McDonnald har vist seg mer enn bra nok på banen. og så har vi jo fått Toth, og sist men ikke minst har vi den enda høyere Hoås. Vi kan ikke kjøpe flere spisser til med rundt 30 mann i stallen,
det blir litt feil hvis tanken var å videreutvikle talenter som Hoås, Wiig og McDonald.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 jul 05, 21:15
er det planlagt tifo under kampen mot VIF?

foslag:

-Bli Marcus!Vi ønsker mer svensk magi!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340