Husk meg
Brukernavn
Passord

KTE gir seg hvis han ikke blir hovedtrener

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 07 jul 05, 16:05
KTE har da spillt med åpne kort han. Han har jo sagt hele tida att han ikke vill være hovedtrener denne sesongen. Att han vill roe ned litt med bokprosjekt osv. Han har ikke snakket om neste sesong før nå. Men det har da ligget i kortene hele tida att han ville bli hovedtrener igjen etter denne sesongen, siden kontrakten hans med FFK går ut i år. Da står han fritt til å velge den klubben som gir han størst utfordring. Får bare håpe att han blir. Ett år med Drillo er nok.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 07 jul 05, 16:29
Egentlig et merkelig utspill. Han kan godt mene det, men hva tjener han på å si det i avisa? Hvilke TL klubber er det som ligger ann til å bytte trener da?

Odd: Å ta over der blir som å gå tilbake til Mosse-tida; lite publikum, lite penger, mulighet for bussturer til Mandal og Hønefoss neste år.

Tromsø: Nesten samme som Odd, men ikke så kjipt publikum. Men de har jo sportsjournalisten i Nordlys som trener nå, så det er kanskje fristende å forsøke å hoppe etter Eddie The Eagle?

RBK: Tror vel det er mest nærliggende, men jeg mistenker at RBK vil plukke på enda høyere hylle om de først skal bytte trener.

Da står vi igjen med Start da, som kanskje står uten trener dersom Nordli skulle gå til RBK, men det virker ikke sannsynlig.

Mulig at han sier det for at Drillo lettere skal gi seg, siden han da vet at FFK har en bra trener?

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 jul 05, 17:02
Hvis vi kun tenker proffesjonelt og hva som er best for FFK...... Tilby Eggen en ny 4 års kontrakt fra neste sesong av.... Drillo sin helse og alder er ikke til hans fordel..... Trenere som Eggen vokser ikke på trær her i Norge og dem som har et like bra rykte er opptatt........

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 07 jul 05, 17:09
For det første kan ikke FFK si opp Drillo, han har en kontrakt på 1+1 år. Eggen vil helt sikkert bli tilbudt kontrakten vis FFK ikke innfrir styrets og Ærves målsetning og det er å ungå nedrykk i første omgang. Eller vist Drillo ikke blir frisk fra sitt hjerteflimer.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 jul 05, 17:16
Hvis Drillo har 1+1 så kan kanskje begge parter ha muligheten å avslutte samarbeidet etter denne sesongen da?

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 07 jul 05, 17:20
Var det jeg trodde også, at kontrakten var to år, med mulighet for begge parter å avslutte forholdet etter ett...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 jul 05, 17:38
av andre ledige trenere på markedet har vi vel per mathias høgmo.fin fyr,offensiv i tankegangen,knallsesong med tromsø,bosatt i moss.men ønsker primært 3-4 nye KTE år.

1.KTE
2.høgmo
3.?

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 jul 05, 17:42
Tror dette er det første steget vi ser at Drillo gir seg etter det ene året.
Det er klart Eggen og Drillo snakker om hvem som skal trene FFK til neste år.
Her har nok Eggen fått signaler på at han gir seg.
Tror Drillo alt har bestemt seg, han har nok hatt noen runder med familien sin om både det ene og andre, ikke minst ungen sin.

Har snakket med noen i TV 2 som mente at Eggen står klar til å overta, det er bare tids spørsmål om når.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 07 jul 05, 17:53
Opprinnelig postet av Patrioten

Har snakket med noen i TV 2 som mente at Eggen står klar til å overta, det er bare tids spørsmål om når.


Stemmer det, så er det årets beste nyhet... ikke ett vondt ord om Drillo men Eggen passer nok bedre til å trene FFK..

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 jul 05, 18:03
De var ikke 100% sikre, men antydningene og tips de hadde fått tydet på det.
De snakket om en ny sykemelding for Drillo, ja da sto Eggen klar.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 jul 05, 22:32
Opprinnelig postet av bateman
er dere fornøyd med måten poengene har kommet på?


Dette er et meget viktig poeng etter min mening. Kun Ålesund har skapt færre sjanser enn oss i årets tippeliga. FFK har stort sett prestert årsverste etter trenerens eget utsagn. Og kun enkelte omganger har holdt mål, muligens delvis som følge av undervurdering fra motstandernes side. 16 poeng er bra, men mange av rikssynserne kaller det "litt flaks".

---------------------------

Macka fra start!


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 10 jul 05, 22:53
Endret: 10 jul 05, 22:55
Mitt ønske er at KTE overtar hovedtrener jobben og med Drillo som assistenttrener.
Dette er ikke for at jeg missliker Drillo (all respekt for han), men Drillo sitter maks ett år til og KTE’s tjeneste kunne vi kanskje fått i ytterligere tre år. Må være bedre å satse på det sikre. Dessuten vil dette passe Drillo bedre, med tanke på hans sykdom og alder.

Om dette ikke skulle bli aktuelt, går jeg med en liten magefølelse på at vi får se Per-Mathias Høgmo som en aktuell FFK trener.

---------------------------

..::FFK::..


ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 11 jul 05, 00:01
Tror ikke Eggen vil forsette i FFK med
det utspillet han kommer med.
Kan virke som han frir til RBK.
Han har iallefall ikke gjort det lett for FFK med den boka si.

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 11 jul 05, 01:29
Opprinnelig postet av ARO
Tror ikke Eggen vil forsette i FFK med
det utspillet han kommer med.
Kan virke som han frir til RBK.


Da håper jeg på:
Per-Mathias Høgmo - Hovedtrener
Egil Drillo Olsen - Assistenttrener

---------------------------

..::FFK::..


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 jul 05, 02:14
Hvorfor ikke bare la Drillo få lov til å være hovedtrener i 2 år.
Klubben finner sikkert en god trener etter den tiden.

Eggen overlot ansvaret til Drillo pga. at han hadde prestasjonsangst og følte at han ikke hadde mer å gi et FFK lag som hadde rykket opp to sesonger i trekk og gjort en kjempeprestasjon ved å sikre plassen i tippeligaen det første året.
Så hvorfor skal vi ha en trener som føler han ikke har mer å gi i fredrikstad tilbake som hovedtrener, det kan ikke jeg helt forstå.

La heller Drillo få lov til å fullføre sin siste trenerjobb, så vil han føre oss frem til minst en tittel i 2006.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 jul 05, 00:06
Har Eggen sagt han har prestasjonsangst og ikke har mer å gi!!!! Nytt for meg og jeg tviler på det....... Du har fått med deg at FFK har fire tap på rad og spillerenes humør har vært i en voldsom nedatgående kurve. Hvorfor?

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 jul 05, 00:43
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Hvorfor ikke bare la Drillo få lov til å være hovedtrener i 2 år.
Klubben finner sikkert en god trener etter den tiden.

Eggen overlot ansvaret til Drillo pga. at han hadde prestasjonsangst og følte at han ikke hadde mer å gi et FFK lag som hadde rykket opp to sesonger i trekk og gjort en kjempeprestasjon ved å sikre plassen i tippeligaen det første året.
Så hvorfor skal vi ha en trener som føler han ikke har mer å gi i fredrikstad tilbake som hovedtrener, det kan ikke jeg helt forstå.

La heller Drillo få lov til å fullføre sin siste trenerjobb, så vil han føre oss frem til minst en tittel i 2006.


Kunne ikke vært stort mer uenig i det innlegget her!! Jeg syns det er håpløst å skrive at Eggen hadde prestasjonsangst og ikke hadde mer å gi, da dette bare er synsing fra din side og du hverken kjenner Eggen eller vet noe om hans grunner for å ta ett "annerledes" år.

Jeg tror Eggen passer mye bedre til FFK enn hva drillo gjør, fordi Eggen først og fremst ønsker å skape noe selv, mens drillo er mer opptatt av å unngå å gjøre feil og utnytte motstanderens feil når de kommer....Jeg mener Eggens fotballfilosofi og offensive mentalitet passer perfekt til en klubb som FFK. At det er stadig flere rykter om misfornøyde spillere og sånt, forsterkerer bare mitt ønske om en gjenintreden av KTE! Jeg har riktignok ikke snakket med noen av spillerne personlig, men tror nok det er noe i ryktene når de stadig dukker opp igjen.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 jul 05, 01:29
jøss. er det familiekrangel her?? :D

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 jul 05, 01:56
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Hvorfor ikke bare la Drillo få lov til å være hovedtrener i 2 år.
Klubben finner sikkert en god trener etter den tiden.

Eggen overlot ansvaret til Drillo pga. at han hadde prestasjonsangst og følte at han ikke hadde mer å gi et FFK lag som hadde rykket opp to sesonger i trekk og gjort en kjempeprestasjon ved å sikre plassen i tippeligaen det første året.
Så hvorfor skal vi ha en trener som føler han ikke har mer å gi i fredrikstad tilbake som hovedtrener, det kan ikke jeg helt forstå.

La heller Drillo få lov til å fullføre sin siste trenerjobb, så vil han føre oss frem til minst en tittel i 2006.


Kunne ikke vært stort mer uenig i det innlegget her!! Jeg syns det er håpløst å skrive at Eggen hadde prestasjonsangst og ikke hadde mer å gi, da dette bare er synsing fra din side og du hverken kjenner Eggen eller vet noe om hans grunner for å ta ett "annerledes" år.

Jeg tror Eggen passer mye bedre til FFK enn hva drillo gjør, fordi Eggen først og fremst ønsker å skape noe selv, mens drillo er mer opptatt av å unngå å gjøre feil og utnytte motstanderens feil når de kommer....Jeg mener Eggens fotballfilosofi og offensive mentalitet passer perfekt til en klubb som FFK. At det er stadig flere rykter om misfornøyde spillere og sånt, forsterkerer bare mitt ønske om en gjenintreden av KTE! Jeg har riktignok ikke snakket med noen av spillerne personlig, men tror nok det er noe i ryktene når de stadig dukker opp igjen.


Hvordan kan du påstå at mine uttalelser om at KTE hadde prestasjonsangst og ikke hadde mer å gi, er synsing?
At du påstår det er ihvertfall synsing.

Tror du virkelig at KTE etter at han var pådriveren med å få Drillo til klubben, vil bytte ham ut med seg selv igjen kun etter en halv sesong?
Det er nok en helt annen hovedtrenerjobb han sikler etter å få enn å få tilbake den jobben i FFK.
Det bør da være innlysende for alle at KTE bevisst legger ut et agn for å få hovedtrenerjobben i Rosenborg. De er jo i full gang der oppe med en prosess for å finne en permanent løsning på sitt trener problem.

Når det gjelder Drillos prestasjoner som trener i FFK, så synes jeg mange er alt for utålmodige med å få i både pose og sekk. Det jeg mener er at det ikke alltid er like lett å både underholde og også ta poeng. Dersom laget mangler 3-4 sentrale spillere, slik det har vært tilfelle nå spesielt på slutten av vårsesongen, så må en trener være kynisk å tenke først og fremst på å kapre poeng, Uansett så er det viktigere i lengden å ta poeng enn å underholde, det er underholdende i seg selv å vinne kamper for en innbitt supporter.
Selv om vi tapte de tre siste seriekampene og en cupkamp, så vil jeg påstå at ikke så mange andre trenere enn Drillo hadde klart å kapre 16 poeng etter 13 kamper, med de skadeproblemene vi har hatt.

Jeg føler meg overbevist om at når vi i løpet av sommeren får alle de skadde spillerne tilbake, med Piiroja i spissen, samt Kvisvik, Tóth og Bjørkøy, så skal vi bli vanskelige å slå i høst og vil nok også i år være med å kjempe om å bli høstens lag.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 12 jul 05, 03:08
Endret: 12 jul 05, 03:58
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg føler meg overbevist om at når vi i løpet av sommeren får alle de skadde spillerne tilbake, med Piiroja i spissen, samt Kvisvik, Tóth og Bjørkøy, så skal vi bli vanskelige å slå i høst og vil nok også i år være med å kjempe om å bli høstens lag.


Får jeg lov å tippe 5.plass?

---------------------------

..::FFK::..



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340