Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisvik, Norges største Brann supporter

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 05 jul 05, 13:00
Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Selvom innlegget vel kunne vært noe kortere uten at det poenget hadde blitt skadelidene.:p


Vel, som vanlig hever jeg blikket og fanger opp de store bildene ved å betrakte de små tinga, og det er ikke alltid det store bildet lar seg gjengi i få ord. :-)


hehe, bra sagt og godt argumentert, så jeg kjøper den!:p

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 07 jul 05, 10:17
Pøh, han sipper litt nå men gi`n 3 uker i :ffk: drakt så har han glemt Brann..

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 07 jul 05, 10:32
Superkjegle..enig med deg. å være helt i Brann betyr ingenting i forhold til å være helt i FFK, vi får gi gutten en mulighet til å prøve seg..:D

Høsten blir spennende !

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Brann/Bergen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jul 05
Innlegg: 5

Lagt til: 07 jul 05, 16:06
For noen syte paver dere er, her har dere fått norges beste midtbane spiller også syter dere og klager på denne måten. Klart hjerte hans står i Brann, og det vil d alltid gjøre. Han kommer til å løfte laget betydelig og skape et utrolig miljø i spiller gruppen, hele stadion kommer til å digge Raymond. Hele Bergen gråt når Raymond reiste, og det var veldig tungt for oss. Blir rart uten Raymond, forferdelig rart,men vi klarer oss.. Vi skal ta gullet hjem i år. Blir vondt å se Rymond spille for ffk, for oss som har sett Raymond i Brann drakt i alle år, men vi har ikkje glemt althan har gjort for oss og d kommer vi aldri til å gjøre. Raymond vil alltid være super for oss. Så ta godt i mot han der borte, ikkje legg dere opp i alt han har sagt, ka hadde dere forventet? En hver spiller med hjerte i Brann ville sagt det samme. Håper bare han utfører det også :D Dere vet tydligvis ikkje kor heldig dere e, ka slags mann dere har fått... Ønsker Raymond lykke til videre, untatt i kampene mot Brann selvfølgelig.

Brann/Bergen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jul 05
Innlegg: 5

Lagt til: 07 jul 05, 16:11
Opprinnelig postet av Brukernavn
Superkjegle..enig med deg. å være helt i Brann betyr ingenting i forhold til å være helt i FFK, vi får gi gutten en mulighet til å prøve seg..:D

Høsten blir spennende !


Den der va jo nesten hystersik god... Brann e en mye større klubb enn ffk og å være helt i Bergen e myyee større enn helt i ffk. Det kan eg garantere hver enkelt!!! Presset i Bergen e større enn i planke byen,publikum e større og bedre... Så ikkje kom her å her...

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 07 jul 05, 16:21
Haha, dere fra den store klubben med det lille pokalskapet er jo kjent for den "store stadionstillheten" og piping på egne spillere.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Brann/Bergen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jul 05
Innlegg: 5

Lagt til: 07 jul 05, 16:24
Ja, visst.. du har jo peiling hører eg. Selvom eneklte medgangs supportere e tett i pappen, trenger d ikkje gå utover oss som støtter Brann uanz. Ha r aldri pepet på mine egne spillere,måvære passe tett i pappen då. Tøff i kjeften e dere og ja, men d e jo østleninger kjent for, blærete folkeslag. Dere ska være glad for att dere har fått Kvisvik, d burde tettet kjeften deres en stund.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 07 jul 05, 16:33
Dårlig trolling!

PS: Vi er veldig glade vi fikk Kvisvik

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 07 jul 05, 16:36
Opprinnelig postet av Brann/Bergen
Brann e en mye større klubb enn ffk og å være helt i Bergen e myyee større enn helt i ffk. Det kan eg garantere hver enkelt!!!

Historisk sett er ikke Brann en større klubb enn FFK. Og det med hvor det er større å være helt, kommer nok an på personen. Jeg, for eksempel, ville heller vært helt i FFK enn helt i Brann.
Raymond er Østfolding. FFK har alltid hatt en spesiell plass i hjertet hans, og jeg tror nok ikke han synes det er noen nedtur å komme til Fredrikstad.

Opprinnelig postet av Brann/Bergen
Tøff i kjeften e dere og ja, men d e jo østleninger kjent for, blærete folkeslag.

Det var da fælt så hissig man skal være, da? Og det er vel ikke akkurat Østfoldinger som er mest kjent for å være svære i kjeften? Bergensere ligger nok noen hakk foran Østfoldinger akkurat der :p

SMS-språk er forresten tabu.

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


Brann/Bergen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jul 05
Innlegg: 5

Lagt til: 07 jul 05, 16:41
Endret: 07 jul 05, 16:44
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Dårlig trolling!

PS: Vi er veldig glade vi fikk Kvisvik


Vel, virker ikkje sånn...Men uansett, dere kommer til å få god nytte av denne karen. Tror ikkje han trenger mye tid på å få vise seg. Blir bare så utrolig sint når eg ser all denne sytingen og klagingen, her sitter vi i Bergen og sliter med at han har "forlatt" oss, mens d eneste eg kan se her inne e syting.
Vel no tror eg d va nok syting fra min side, e bare litt små frustrert etter alt dette med Raymond i d siste. Men uansett så får dere ha lykke til videre i sesongen,pass på morro klumpen der borte.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 07 jul 05, 16:57
Klart vi er glade for å få ham hit. Dette har vi jo venta på i flere år :)
Men "sytinga" i denne tråden var jo ikke pga. at Kvisvik kommer, men pga. det han sa om at han skulle sette ballen himmelhøyt over mål med vilje hvis han kom alene med Branns keeper.
Det er kanskje en litt drøy uttalelse, men som sagt så tar iallefall ikke jeg den alvorlig.
Og vi skal ta godt vare på gutten.

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 07 jul 05, 18:23
Det virker som om dette forumet for mange supportere, har blitt hva klagemuren er for jødene. Kunne kanskje gjort seg med litt flere positive vibrasjoner her inne.

Til Brannsupporteren så vil jeg si at det er flott å se hvordan dere tar avskjed med Kvisvik ved å ønske ham lykke til videre. Ingen ukvemsord, bare positive ting om ham og til ham. Det står i sterk kontrast til hva som skjedde når Raymond gikk fra Moss til Brann. Der var det bare ukvemsord som quisling o.l. Tidligere så håpet jeg Start vant serien men etter insidenten med den unevnelige københavnspilleren så har jeg skiftet menig. Nå håper jeg på Brann. (Hvis det ikke blir FFk da :) )

Brann/Bergen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jul 05
Innlegg: 5

Lagt til: 07 jul 05, 18:53
Opprinnelig postet av jashin
Det virker som om dette forumet for mange supportere, har blitt hva klagemuren er for jødene. Kunne kanskje gjort seg med litt flere positive vibrasjoner her inne.

Til Brannsupporteren så vil jeg si at det er flott å se hvordan dere tar avskjed med Kvisvik ved å ønske ham lykke til videre. Ingen ukvemsord, bare positive ting om ham og til ham. Det står i sterk kontrast til hva som skjedde når Raymond gikk fra Moss til Brann. Der var det bare ukvemsord som quisling o.l. Tidligere så håpet jeg Start vant serien men etter insidenten med den unevnelige københavnspilleren så har jeg skiftet menig. Nå håper jeg på Brann. (Hvis det ikke blir FFk da :) )


Takker så masse:D

Vi ville jo gjerne gi mannen en verdig avskjed, og d tror eg at han fikk. Men lett var det ikkje... Nei,her i byen var den ingen ukvemsord, etter alt den mannen har gjort for oss, alle de gangene han har reddet oss så ville vi gi alt for at han skulle få en verdig avskjed. Kvisvik kommer nok til å få ffk (holdt på skrive Brann nå, vanskelig å venne seg til tanken) langt opp på tabellen... Den mannen kan utrette d mest utrolige :D Så dere har nok gjort årets kupp ja,om ikkje århundrets :eek:

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 jul 05, 18:56
også kan todi rotne i helvete!! mens vi kjøper ødegaard.hehe

SuperBrann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jul 05
Innlegg: 5

Lagt til: 10 jul 05, 16:17
Endret: 10 jul 05, 16:19
Kvisvik fikk som han fortjente, en verdig avskjed som den gode fotballspilleren han er. Og for å være pirkete så sa han langt over et av de syv fjell.

Klart hjerte hans er i Brann, det er jo der han har opplevd alt med fotball. Sier selv at han ikke hadde vært den fotballspilleren han er i dag uten Brann og Bergen.

Og som han sa så ville han gi alt i kampene mot de som kjemper mot Brann, det er jo klart han vil for han skal jo vinne kamper for sin nye klubb "FFK".

Kan hende han hadde sviktet om han kom alene mot Opdal på stadion, det er jo helt naturlig. Men tror han ville gjort sitt beste for å sette den i mål.

At Raymond sier slikt skal ikke dere ta så negativt, da er dere ganske så blind. Se på det positive at han er så lojal mot sine suportere. Den gangen han sa det altså Brann sine suportere, neste gang er det deres tur om dere gjør dere fortjent til det.

Og når vi overdøver Dere på Fredrikstad Stadion så må dere gå dere selv etter i sømmene. Vi var 400 brannsuportere og dere ca 8000. Til og med på de forskjellige suporter pubene så var vi i flertall og hadde høyest stemning. Så vi får ta det når dere kommer til Bergen, vi kommer til å ta vell i mot "Super Ray" så får vi se om vi kan høre "Bønda synge" når dere er rundt 100 stykker mot 17000 bergensere, for den kampen blir garantert utsolgt. ;)

---------------------------

www.runenilsen.dk


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 10 jul 05, 17:46
Endret: 10 jul 05, 17:46
Opprinnelig postet av SuperBrann
Og når vi overdøver Dere på Fredrikstad Stadion så må dere gå dere selv etter i sømmene. Vi var 400 brannsuportere og dere ca 8000.

Enkelt for deg å si at dere overdøva oss når du stod midt i syngegjengen.
Hadde du sett kampen på TV i ettertid tror jeg du hadde skiftet mening :D
(Har ikke tenkt å lage noen diskusjon ut av dette, men jeg måtte bare nevne det ;))

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 10 jul 05, 19:46
Opprinnelig postet av SuperBrann
. Så vi får ta det når dere kommer til Bergen, vi kommer til å ta vell i mot "Super Ray" så får vi se om vi kan høre "Bønda synge" når dere er rundt 100 stykker mot 17000 bergensere, for den kampen blir garantert utsolgt. ;)


Vel .... I fjor så søt dere som en haug med geriatriske kjærringer over at vi sang altfor høyt når dere drev og gaulet på den Bergen-innavlske "Nystemten" deres.

Så dersom ikke 17.000 bergensere greier å overdøve ca 700 fra Fredrikstad som var der i fjor så er dere kanskje ikke så veldig gode ?

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340