Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Start

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 04 jul 05, 01:36
Opprinnelig postet av ajg
så da må i tilfelle ffk være fryktelig dårlig trent! og hvem har skyld i det tro?

Vær så snill... Dere Drillo-kritikere finner alltid på ett eller annet. At vi tapte idag var ikke Drillo sin skyld. Start viser enorm vinnervilje, og de har avgjort flere kamper i år på måten de gjorde idag.

Jeg tror egentlig ikke Start er noe særlig mye bedre trent enn de fleste andre TL-lagene. Det er bare det at det er skummelt å tape når du har en frådende Tom Nordlie på sidelinja. :P

Uansett, så var dette det sureste tapet i år, og det kommer nok til å ta litt tid før jeg kommer over den smellen.
Fint å se at guttane kan kjempe og spille Start i filler i første omgang. Bare synd at dommeren er født og oppvokst i Kristiansand og har et Start-skjerf hengende i garderoben, uten at jeg skal skylde på dommern for resultatet. Det gule kortet til Simen var horribelt...

Neste gang, guttær. Neste gang!

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 04 jul 05, 01:39
Endret: 04 jul 05, 01:40
Start er bedre trent enn alle andre Tippeligalag... Det har vært oppe i media mange ganger og blant annet Hareide har sagt at han merker stor forskjell på hvor spillerne kommer fra. Start-spillerne skiller seg ut i positiv retning.

Eggen sa til Radio Fredrikstad etter kampen at de valgte å prøve både Røn og McDonald i 2. omgang, selv om de var plaget med skader i pausen. Dessverre måtte begge ut. Når trenerteamet med Eggen i spissen sier dette, så får vi stole på at de var skadet nok til at de ikke kunne fortsette.

"Som nok engang setter inn en spiss på kanten". HVEM skulle han ha satt inn da, ajg?!

Og når det er sagt...

NOK ENGANG glemmer folk... Har alle nå glemt at f.eks når Hoås kom til klubben, så sa han at FFK trente mye mer teknikk i forhold til i Molde? Og i tillegg ble det sagt før sesongstart at treningene var mye mer intensive enn under Eggen og at flere av spillerne aldri hadde vært i bedre form. F.eks Ringberg og Brenne. Dessverre ble sistnevnte skadet rett før sesongstart.

Og en ting til ajg... Synes du det seriøst er rart at jeg sier at Start er et bedre lag enn FFK? Er vel ikke vanskeligere enn å se på tabellen...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 04 jul 05, 01:40
Helt utrolig at mange her overser det faktum at McDonald faktisk bad om å bli byttet ut grunnet skade! (ja, jeg hørte det selv) Mange av dere nekter jo tydeligvis å innse det og legger heller skylda på Drillo for at han ble bytta ut? Er dere nødt for å kritisere Drillo hele tiden? I tillegg kommer noen av dere med egne spekulasjoner og synsing som "han så da så pigg ut, kunne helt sikkert spille videre". Tåpelig, syns nå jeg!

Uansett, jeg syns spillet i dag var oppløftende, i dag var det innsats! Fortsetter det sånn utover blir det poeng
:ffk:

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 04 jul 05, 01:53
vi viste i dag at vi er et bedre lag enn start.

drillo hadde mange andre muligheter enn å sette inn en spiss på kanten. han kunne brukt bertelsen, røn, peters, brenne osv.. men jeg mener at han ikke burde blitt byttet ut i det hele tatt.. utrolig at 1 av 9000 mennesker har "hørt" mackie si at han ville ut. jeg personlig tror det med at han var skada er noe drillo/eggen fant på i ettertid for å slippe kritikk og fordi de skjønte selv at de hadde dreti seg ut når de hørte pipekonserten...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 04 jul 05, 01:58
Endret: 04 jul 05, 02:00
haha, dette tar bare mer og mer av, ajg... Makan til konspirasjonsteorier! Og forresten... Det er flere som har skrevet i forumet at han signaliserte for å bli byttet ut. Og de sitter på hovedtribunen.

Nok et spørsmål, ajg...

Hvis han satte en av de du nevner på kanten... Hvem skulle da spilt sentralt? Og hvem skulle spilt venstreback? Mener du det hadde blitt bedre med en spiss der kanskje? Dvs sentralt eller på venstreback?

HAR DU I DET HELE TATT FÅTT MED DEG SKADEPROBLEMENE?

(Og seriøst... Mener du at en kamp er nok til å bevise at man er et bedre lag? Men det er en annen diskusjon...)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 04 jul 05, 02:09
Christian Petersen!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 04 jul 05, 02:11
Opprinnelig postet av ajg
Christian Petersen!!!

Han kom inn for Røn og var for øvrig FFKs soleklart dårligste i dag. Utrolig hvordan en spiller kan gå fra å være FFKs beste i forrige kamp til dårligste i denne.

Wiig derimot gjorde mye bra.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 04 jul 05, 02:11
Endret: 04 jul 05, 02:13
Bare for å vise hvor skadeforfulgt FFK er, samt hvilket lag vi trolig vil spille med etter høstsesongen, har jeg satt opp følgende sammenligning:

Dagens oppstilling:

Ringberg - Hoås
Yherland - Røn - Brenne - Czwartek
Bertelsen - Helland - Bora - Blixt

Trolig høstsesongens:

West - Jønsson (Ringberg)
Kvisvik (Hoås) - Risholt - Brenne - Enerly
Bertelsen - Raio - Bora - Blixt/Czwartek.

Det vil si:

2 (1) spisser inn.
3 (2) midtbanespillere inn.
1 (1) forsvarspiller inn.

6 (4) totalt.

Tallene i parantes er spillere vi har per dags dato og kunne spilt med i dag om de var skadefrie. Verdt å merke seg er at vi hentet 5 (!) spillere før høstsesongen i fjor som gikk rett inn på laget. Bare spillere tilbake fra skade er 4 (!) forsterkninger. I tillegg får vi trolig minst 2 forsterkninger.

Og da snakker vi _seks_ spillere som går RETT inn i starteleveren. Tenk dere da hvilken benk og bytter man kan gjøre mot slutten av kampene uten å svekke laget nevneverdig.

Vi _ER_ skadeforfulgte og det er IKKE Drillos feil. Mange ville sparke Eggen etter vårsesongen i fjor også, men høstsesongen har gjort at alle har "glemt" det. Nå opplever vi nøyaktig det samme, selv om vi poengmessig har gjort det mye bedre.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 04 jul 05, 02:44
merkelig at du kommer med de samme teoriene som meg og bruker mine poenger på vg debatt da holters... mens her har du helt motsatt syn på saken...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 04 jul 05, 02:50
Endret: 04 jul 05, 02:50
DINE poenger faktisk. Legg heller merke til når de forskjellige innleggene er skrevet. Det jeg skrev her var etter jeg hørte intervjuene på f-b.no. Og påstår du virkelig at jeg ikke står for det jeg skriver? Det jeg har skrevet i trådene her er det jeg har brukt mest tid på og jeg kan garantere deg at jeg står for hvert eneste ord.

Men jeg skjønner at du ikke hadde noen andre argumenter enn skitkasting nå, så da er vel egentlig denne diskusjonen ferdig.

Få opp øya!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 jul 05, 09:11
Opprinnelig postet av Holters
DINE poenger faktisk. Legg heller merke til når de forskjellige innleggene er skrevet. Det jeg skrev her var etter jeg hørte intervjuene på f-b.no. Og påstår du virkelig at jeg ikke står for det jeg skriver? Det jeg har skrevet i trådene her er det jeg har brukt mest tid på og jeg kan garantere deg at jeg står for hvert eneste ord.

Men jeg skjønner at du ikke hadde noen andre argumenter enn skitkasting nå, så da er vel egentlig denne diskusjonen ferdig.

Få opp øya!


Begynner å lure på hva er med deg i den siste tiden Holters ? Godt du gikk å la deg. Veldig til å skrive i den siste tiden. :D

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 jul 05, 09:14
Forresten ... Wigg synes jeg spilte bra. Hadde par blemmer helt i førsten og det var fordi han var halhjertet. Etter å ha blitt smittet av andre gutta på laget og ga jernet ble han jo kjempe bra. Steiner har glimmrende redning i 1 mot 1 men dessverre ødeleger mye med o gi start korner som hja ... dere vet hva skjedde med den.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 04 jul 05, 09:15
Var på stadion i dag, og ble imponert over følgende saker:

*****Tifo: Helt rått. Veldig mektig med så mye rundt hele banen. Kjempebra PH.

****McDonald: Han blir bedre og bedre for hver gang. Tydelig å se at han er og blir en publikumsyndling. Mektig pipekonsert ved bytte, til tross for skaden.

***Brenne: Helt rå den mannen. Satte Hæstad i skyggen fullstendig. Kvitt deg med de skumle feilpassningene på egen halvdel, og landslaget venter.

**Wiig: Bra innhopp, og viser stor fightervilje i den omgangen han fikk spille.

*Bertelsen: Solid kamp, og satte Valencia fullstendig ut av kampen.

- Dommerstanden i Norge er bare tragisk. Nokk en dommer spm ødelegger kampen på Fredrikstad Stadion.

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 04 jul 05, 09:49
Må bare støtte Holters, makan til konsepirasjonsteporier her inne. Sier Trenerne at en spille var skadet, så får man tro på det!

Hva tror man egentlig om trenerne her, at man bytter ut en spiller for moro skyld.

Gutta på benken har alngt bedre forutsetnigner fo å mene noe enn oss her.

Det er vel en grunn at at vi sitter å skriver på et fotballforum fremfor å sitte på en trenerbenk...

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 04 jul 05, 09:53
Slenger meg på med en tillitserlæring til gutta før sommeren! Dere viste idag at dere vil og kan!

Beholder vi denne mentaliteten og får tilbake spillere fra skade, kan vi slå hvem som helst, hvor som helst. Gleder meg til bursdagen min da vi skal ta 3 pinner mot Lyn. Det er det eneste jeg ønsker meg 24 juli :-)

MacDonald og Røn er spillere som MÅ være aktuelle selv med fulltallig mannskap tilgjengelig. De var spesiellt delaktige i denne innsatsen.

Dere tapte ikke på Søndag gutter, dere vant oss, publikum!!!!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 jul 05, 11:04
Endret: 04 jul 05, 11:06
Her krangler vi videre.
Uansett fortsetter spillet fra kampen igår, er jeg villig til å revidere mitt syn på Drillo.
Håper han fortsetter å tenke positiv ( velger å tro at han gjorde det igår / at det ikke var ren nød " som lærte naken kvinne å spinne".

Ps så på video klart hvordan spes. Hoås stå å så på ved Starts siste scoring, gremmes.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 jul 05, 11:27
jeg krangler ikke... er fornøyd som bare det ... ok krangler med holters da men det er noe annet og han får det tilbake på neste fisketur han .... skal knuse ham med minst 3 kg forskjell....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 04 jul 05, 13:38
- Jeg la merke til det, og det er hyggelig å høre at fansen likte det de så. Men det var min beslutning å gå av, og det er viktig at fansen er klar over det, sier MacDonald til VG Nett.

Assistenttrener Knut Torbjørn Eggen sa til VG Nett at MacDonald ba om å bli byttet ut på grunn av skade. Fysioterapeut Bjørn Runar Dahl sa at han ikke var skadet, men utslitt. Sannheten er midt i mellom, eller begge deler om man vil.

- Jeg var både skadet og sliten. Jeg fikk et spark bak på leggen. Det var bedre å bytte inn en som kunne gi 100 prosent, fremfor å bruke en som kunne gi 80 prosent, sier han.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 jul 05, 14:44
FFK gjorde at denne kampen ble en svært severdig forestilling, og det var ikke Start sin fortjeneste i det hele tatt, for makan til dritt-taktikk skal du lete lenge etter.

De spilte som Ham-Kam, bare bedre besatt på alle plasser og godt angrep/høy midtbane.

Fra og med nå er det uttalt ønske fra min side at drittlaget fra Kristiansand ikke vinner noe som helst, og at de aller helst ikke får være med på en eneste internasjonal kamp. Eller kanskje en, for ydmykelsens skyld!

De spilte tålmodig, var direkte i angrep, og pressa ballfører høyt oppe, og var veldig gode på andreballer, men det var det. Vilja til å spille fotball var fullstendig fraværende, og at de vant var egentlig bare en kombinasjon av tur/utur for respektive lag.

Etter min mening tilfører ikke dette Start-laget *noenting* til norsk fotball, de baserer seg på motstanders feil i høy grad.

Jeg håper dette laget klapper totalt sammen, for hvis dette skal bli malen for hvordan å ha sukess i norsk fotball...

Nei, fy fa#%&!

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 04 jul 05, 15:57
Bare for å legge all tvil til side, jeg sitter rett bak FFK-benken på stadion og hører godt hva drillo og eggen snakker med spillerne på banen om. Macdonald var i tvil om han kunne fortsette allerede i første omgang, men han valgte og fortsette og prøve om det holdt. Pausa bidro antageligvis til at han stvna mer til og han ble derfor tatt av når wiig var godt nok varm..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340