Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Start

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 04 jul 05, 16:16
Opprinnelig postet av Holters
Bare for å vise hvor skadeforfulgt FFK er, samt hvilket lag vi trolig vil spille med etter høstsesongen, har jeg satt opp følgende sammenligning:

Dagens oppstilling:

Ringberg - Hoås
Yherland - Røn - Brenne - Czwartek
Bertelsen - Helland - Bora - Blixt

Trolig høstsesongens:

West - Jønsson (Ringberg)
Kvisvik (Hoås) - Risholt - Brenne - Enerly
Bertelsen - Raio - Bora - Blixt/Czwartek.

Det vil si:

2 (1) spisser inn.
3 (2) midtbanespillere inn.
1 (1) forsvarspiller inn.

6 (4) totalt.

Tallene i parantes er spillere vi har per dags dato og kunne spilt med i dag om de var skadefrie. Verdt å merke seg er at vi hentet 5 (!) spillere før høstsesongen i fjor som gikk rett inn på laget. Bare spillere tilbake fra skade er 4 (!) forsterkninger. I tillegg får vi trolig minst 2 forsterkninger.


Har du glemt Ramberg? Kanskje den midtbanespilleren som har imponert mest denne sesongen.

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 jul 05, 16:35
Tror ikke Ramberg tar plassen fra en Risholt eller Brenne _i toppform_. Men derimot tar han nok plassen fra en formsvak Risholt.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 04 jul 05, 18:06
Opprinnelig postet av Holters
Tror ikke Ramberg tar plassen fra en Risholt eller Brenne _i toppform_. Men derimot tar han nok plassen fra en formsvak Risholt.


Mulig det...men like fullt er han en spiller som vender tilbake fra skade. Så da får vi inn 4 midtbanespillere til, ikke 3 som du sa. Og når sant skal sies - Ramberg har vært bedre enn Risholt så langt. Og holder han seg skadefri, tror jeg han kommer til å bli enda bedre i tiden som kommer. Har vist seg å være en god ballvinner på midten - med et godt blikk og gode grunnferdigheter. Spennende spiller!

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 jul 05, 18:15
RC2... Du misforstår! Jeg skrev hvor mange forsterkninger til STARTELEVEREN vi får. Ramberg/Risholt/Brenne kan ikke spille samtidig i 4-4-2. Vi får tilbake enda flere spillere enn jeg skrev tilbake fra skade, blant annet Koskela.

Men vi er uansett enige: Vi vil bli vesentlig forsterket OM vi får disse spillerne tilbake fra skade, samt noen forsterkninger. ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 04 jul 05, 19:23
Unnskyld Drillo!!!!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340