Husk meg
Brukernavn
Passord

Stabæk - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 jun 05, 22:35
Endret: 28 jun 05, 22:36
Vi starter med disse:

Steinar Sørlie
Pål Andre Czwartek
Bora Zivkovic
Roger Helland
Trond Erik Bertelsen
Dagfinn Enerly
Simen Brenne
Markus Ringberg
Mikael Røn
Øyvind Hoås
Brian West

Det vil altså si at Øyvind Hoås og Brian West blir spisser i et 4-4-2-system med Ringberg ned på midtbanen. Jeg ble litt overrasket over dette laguttaket, men synes det virker spennende. Med skjerpet innsats bør dette laget ha gode muligheter til å slå Stabæk.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 28 jun 05, 22:51
endelig hoås på topp med west...etterlyst det lenge...ville heller sett at koskela skulle spillt på midten i stedet for ringberg...men det skal uansett bli spennedes å se dette laget

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 28 jun 05, 23:00
Endret: 28 jun 05, 23:00
Det er lov å håpe i det lengste, men hadde ikke forundret meg om f-b har surret med rekkefølgen igjen og at laget vi får se er følgende:

Enerly - Brenne - Røn - Hoås

Ringberg - West

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 28 jun 05, 23:24
Tenkte også tanken at f-b hadde surra litt med rekkefølgen i lagoppstillingen. Hvorfor skal plutselig Ringberg spille sentralt i 4-4-2? Virker mye mer troverdig med Brenne og Røn sentralt, og det gir mest sannsynlig Hoås plass på kanten...

n0rm

Knøttespiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 26

Lagt til: 28 jun 05, 23:28
Endret: 28 jun 05, 23:30
jaja.. men med atter en kamp i Oslodistriktet er det bare å stille opp og håpe på første seier i distriktet... 0-2-1 foreløpig. :ffk: til finale !!

Forresten, kanskje vi ser 4-3-1-2...

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 28 jun 05, 23:54
Opprinnelig postet av Costanza
Det vil altså si at Øyvind Hoås og Brian West blir spisser i et 4-4-2-system med Ringberg ned på midtbanen.


ok, dette sto å lese i artikkelen; "I følge hjelpetrener i FFK Per Egil Ahlsen, skal disse 11 starte i morgendagens cupkamp mot Stabæk"... Står vel ingen ting om hvilken formasjon de går ut i, altså regner jeg med at 4-4-2 kun er ren gjetning fra din side og at vi neppe får se West og Hoås på topp...

Jeg støtter deg i 4-4-2, men det blir nok Ringberg og West på topp...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 29 jun 05, 00:00
Endret: 29 jun 05, 00:00
FFK drillet Øyvind Hoås og Brian West som spissmakkere på gårsdagens trening. Og FFK vil starte i et 4-4-2 system med nettopp Hoås og West på topp.

– Vi har forsøkt på Øyvind og Martin (Wiig) på kantene, men det er ingen tvil om at begge er bedre som spisser per dags dato. Nå vil vi prøve Øyvind sammen med West, sier Drillo.

Fireren på midten blir med Dagfinn Enerly og Michael Røn på kantene.

Sentralt:
– Markus Ringberg og Simen Brenne, sier Drillo. Og fortsetter:

– Det er ingen ny posisjon for Markus, han har spilt i den rollen før.

Forsvaret vil bestå av Pål André Czwartek, Bora Zivkovic, Roger Helland og Trond Erik Bertelsen. Steinar Sørlie står i mål.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 jun 05, 00:04
Her bekreftes det for så vidt at det blir 4-4-2 med Ringberg på sentral midtbane sammen med Røn, samt Hoås/West på topp...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 29 jun 05, 00:12
nok en gang får sørli starte...skjønner ikke hva drillo tenker med om dagen....huff...

Når skal Aleksander få sjangsen?!?!?!?!

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 29 jun 05, 00:16
Endret: 29 jun 05, 00:21
Himmel og hav da!

Dere som vil så ille at Alexander skal spille får komme dere på treninger og gjerne se et par FFK2-kamper! Tror nok Drillo & Eggen har litt mer grunnlag for å velge keeper. Og Sørlie har IKKE spilt seg ut av laget.

(Et hett tips... Lund Hansen var en katastrofe i FFK2-kampen mot Østsiden).

Gutten kan takke seg selv. Hadde han signert en treårskontrakt med FFK fremfor RBK, så hadde han sikkert stått den dag i dag. For min del kan gjerne Staw være 2. keeper.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 jun 05, 00:53
var absolutt på tide at drillo og co fjernet hoås og wiig fra kantene.synd det bare tok en halv sesong...

gleder meg til å se hoås-west på topp(hvis de denne gangen er motiverte).kanskje ikke dumt med marcus på midten.meget god pasningsspiller,jobber hardt.optimismen er tilbake hos bateman,jeg tror nå på seier imarra!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 jun 05, 01:37
Opprinnelig postet av Holters
Gutten kan takke seg selv. Hadde han signert en treårskontrakt med FFK fremfor RBK, så hadde han sikkert stått den dag i dag. For min del kan gjerne Staw være 2. keeper.


Helt enig holters! hvorfor skal ffk "lære" opp en rosenborg keeper?? sørli er ffk`s eiendom og da bruker ffk først og fremst han. husk at alexander ble hentet inn pga skade på sørli, og så sant han ikke blir skadet igjen, eller spiller seg helt fulstendig ut av laget, så ser jeg ingen grunn til at sørli ikke skal stå i mål!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 29 jun 05, 02:14
Syntes den holdninga blir helt feil,man bør bruke den keeperen som er best til enhver tid uansett om han har langtidskontrakt eller er på lån...Ikke glem den fantastiske høstsesongen aleksander spillte i fjor...og steinar har gjort mange tabber i det sisste og virker ustabil

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 29 jun 05, 08:41
Endret: 29 jun 05, 13:18
Opprinnelig postet av A9$h
... ,man bør bruke den keeperen som er best til enhver tid uansett om han har langtidskontrakt eller er på lån...


Enig!

Og det er nettopp det dem gjør ved å bruke Steinar om dagen. Hjelper ikke at Alex var god i høst. Kan ikke spåille på gamle meritter.

Kan jo minne om at Thomas Gill hadde landskamper relativt tett opptil sin debut som FFK-keeper......

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 29 jun 05, 11:17
Endret: 29 jun 05, 11:19
FFK gjør akkurat det samme med ALH som Rosenborg gjorde mot Arason. Da han nektet å forlenge kontrakten ble han satt på benken og Johnsen kom inn som fast keeper. Det er lov tid å tenke litt lenger enn nesa rekker :)

Steinar har overhode ikke spilt seg ut av laget. Han har prestert jevnt godt hele sesongen så jeg forstår ikke den kritikken som enkelte retter mot ham her inne på forumet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 jun 05, 12:37
ikke jeg heller. skal alex liksom få plass nå bare fordi han dritt lei benken og vil tilbake til Trondheim...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 29 jun 05, 13:26
Opprinnelig postet av Klokan
ikke jeg heller. skal alex liksom få plass nå bare fordi han dritt lei benken og vil tilbake til Trondheim...


Nei?Fordi steinar har spillt veldig ujevnt i det sisste....begynnte sinnsykt bra..etter det har formen bare dalt og dalt...Har hatt skyld i endel mål i det sisste,dermed mener jeg at han kan ha godt av et par kamper på benken..

Og han har visst hoppa over å følge med på timen 5-meter utspark,aner ikke hvor mange baller han skyter utover sidelinja hver kamp...kan ikke holde på sånn

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 29 jun 05, 13:34
Skal man benke en keeper fordi han skyter noen dårlige utspill? Om man setter det litt i perspektiv så er det en liten filledetalj. Mot lillestrøm hadde han tre-fire utspill ut over sidelinja. Normalt sett vinner vel et lag cahalvparten av utspilla hver. Dvs at vi mista ballen unødvendig et par ganger, og itillegg så er det på midtbanen i en situasjon hvor vi er helt i balanse. Det er sikkert ti ting jeg heller hadde sett at steinar var bedre på før utspill. Bl.a. Plasering i mål ved frispark, rekkevidden, m.m.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 jun 05, 13:35
Endret: 29 jun 05, 13:37
Ok ... få høre om mål du mener han har skylda for
... og vennligst oppgi fotball grunnlaget ditt at du kan påsto at det er keeper tabber da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 29 jun 05, 13:38
Opprinnelig postet av A9$h
Har hatt skyld i endel mål i det sisste,dermed mener jeg at han kan ha godt av et par kamper på benken..

Ja ha? Jeg husker snaut ett og da var det forsvaret som burde ha ryddet bort ballen i forkant ved _TO_ anledninger. Skal like å se listen din over "EN DEL" mål Sørlie alene har skylden i...

Opprinnelig postet av A9$h
Og han har visst hoppa over å følge med på timen 5-meter utspark,aner ikke hvor mange baller han skyter utover sidelinja hver kamp...kan ikke holde på sånn

Og det er også det eneste Lund Hansen er bedre på...

Sørlie er bedre på igangsetting av spillet (setter hurtig igang med kast), kommunisering med den bakre fireren og jeg tror også han er bedre i feltet. Her har han forbedret seg enormt det siste året. På strek er de jevngode.

Greit nok at Lund Hansen har potensiale til å bli en bedre keeper, men det potensialet får ikke vi noen nytte av uansett. Per dags dato er han nemlig ikke noe bedre.

5-meterne til Sørlie derimot... Katastrofe. Her er Lund Hansen bedre uten at det sier så mye... :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340