Husk meg
Brukernavn
Passord

Stabæk - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 29 jun 05, 13:40
Noen som vet hvor mange busser som kjører innover?

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 jun 05, 14:00
hittil par busser ....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Stjerna(5)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 05
Innlegg: 26

Lagt til: 29 jun 05, 16:29
Synes selv at Sørlie har hatt noen blemmer: Mot Ham kam var han passiv ,og ble stående på streken,mot Brann slapp han inn et skudd mellom beina av Kvisvik(utrolig klønete),mot Bodø var han skyld i det første målet(igjen passiv)ble byttet ut i pausa,mot Lsk burde han tatt skuddet til Andersson.Sier ikke at han har vært dårlig ,men det har vært et par tabber.

---------------------------

En blind høne kan også finne et korn!!!!!!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 29 jun 05, 16:48
Det var to busser.

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 29 jun 05, 19:02
Endret: 29 jun 05, 19:05
Opprinnelig postet av jashin
FFK gjør akkurat det samme med ALH som Rosenborg gjorde mot Arason. Da han nektet å forlenge kontrakten ble han satt på benken og Johnsen kom inn som fast keeper. Det er lov tid å tenke litt lenger enn nesa rekker :)


Johnsen var ung og ekstremt talentfull, ikke en gammel traver som Sørlie. At han trofast vil stå hver kamp i flere år fremover fyller ikke meg med tro og håp på en fremtid for FFKi toppen. Og hvor god blir Lasse Staw etter det? Det vet man faktisk ingenting om. Det er ikke naturlig for meg å angripe spillere fordi de ikke er i form. Det jeg har vanskelig å tilgi er at man i FFK ikke gjør maksimalt ut av hva man har for å stille med det beste laget. Det er vanskelig nok å hevde seg som det er ,så om ikke de som skaper laget ikke bestreber på å ta ut det beste laget her og nå så er man tilbake i breddefotballen før man aner.

Opprinnelig postet av jashin

Steinar har overhode ikke spilt seg ut av laget. Han har prestert jevnt godt hele sesongen så jeg forstår ikke den kritikken som enkelte retter mot ham her inne på forumet.


Han mangler ekstreme ferdigheter. Han er over gjennomsnittet trygg i feltet og kaster ut ballen bra, men har ikke raskhet og rekkevidde til å gjøre de feberredningene man sårt trenger iblant. Jeg tror nesten Drillo driter i hvor mange mål det kommer inn så lenge de defensive systemene og kommunikasjonen der bak fungerer.

Ja, jeg ser for meg man hiver innpå Lund Hansen og MacDonalds langt utpå høsten når FFK ligger helt nedi sumpa, og da vil man få rett, de er så dårlige atte. Men det er fordi de er begynt å råtne. Spillere må selvsagt kunne være tålmodige og vente, men tar man fra dem håpet ved å holde dem på benken når alle skjønner de burde spilt ja da begynner man å råtne.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 jun 05, 19:19
Stabæk - FFK 3-1
og det er ikke slutt enda...faen er detta for no...nå må de skjerpe seg ass...

dette er flaut...

---------------------------

Heia FFK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jun 05, 19:22
3-2, men ærlig talt, hvordan i gamperæva går det an å være så tilskuer i forsvaret? Jeg blir rett og slett flau! Nå får spillerne se til h.... å skjerpe seg. Hadde enkelte av de hatt en sivil jobb hadde de fått kjeft så det holder med den innsatsen på jobben. NÅ er jeg skuffa nå!

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 jun 05, 19:28
Ja...begynner å grue meg til søndag nesten jeg...

Det høres ut som de er litt mere sugene nå men dette skulle ærlig talt ikke vært noen umulighet altså...

skuffende!:mad:

---------------------------

Heia FFK


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jun 05, 19:52
FFK ute av cupen. forsvaret har noe av skylda

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 29 jun 05, 21:34
Folk som ikke gidder jobbe når de er på jobb, får vanligvis sparken, ikke sant? Når gutta spiller en halv fotballkamp syns jeg de skal betale tilbake halve billetten til oss som dro innover!

PS! Hva er det med folk som fortsatt skriker på McDonald når FFK endelig begynner å spille bra på slutten? Greit, han burde kommet inn istedenfor Wiig rett før pause, men når laget endelig funker på slutten så endrer man da ikke på ting!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jun 05, 21:36
Tror spillerne har det for godt i FFK

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jun 05, 21:39

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 29 jun 05, 21:54
hørt rykter at leeersveen har hvert ute å fiska for å lage en "god" historie på sporten enten idag eller imorra.....


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 29 jun 05, 22:21
"har hvert" ? Begynner å bli slitsomt å lese her inne nå...

Uansett...det som slår meg er den enorme viljen hos spillerne til å bli kvitt ballen, helst så fort som mulig uten mål og mening...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 29 jun 05, 22:43
Opprinnelig postet av keiko
FFK ute av cupen. forsvaret har noe av skylda


Næææ, trodde det var dommerens sin skyld jeg.

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 29 jun 05, 23:29
Forbannade dritt *piiip* *piip* *piiiiiiip* *piiiiiiiiiiiiiiiip*.
:mad:
Det eneste bra med denne turen var at jeg fikk tatt ut mye av min aggresjon og dengt han Lars litt.... :D
Dumme dagen....

---------------------------

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jun 05, 23:50
Opprinnelig postet av thomkat
Opprinnelig postet av keiko
FFK ute av cupen. forsvaret har noe av skylda


Næææ, trodde det var dommerens sin skyld jeg.
ja du trur jo masse rart å du da :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 30 jun 05, 01:28
Endret: 30 jun 05, 01:29
Skal ikke angripe enkeltspillere, men det er rett og slett NIFST å se hvor dårlige noen av spillerne våre er. .

Er egentlig ikke noen vits i å skrive noe mer, for det meste ble skrevet og sagt etter lillestrøm-kampen. Ingen bedring i dag!! Skammelig rett og slett!!Det var bortkasta penger på en dag hvor jeg heller kunne sitti på brygga og nytt noen kalde
FY FAEN SÅ DÅRLIG!
ÆÆÆÆÆÆÆ!!!!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 30 jun 05, 12:12
Problemet mot Stabekk var at etter fin scåring av West så falt laget litt sammen som om kampen var ferdigspillt. De begynte å slurve i forsvaret og Hoås begynte å drible. Bang bang 2 i rævva, pissemål forøvrig..
Etter pausen gikk :ffk: offensivt ut, og kunne like gjerne fått 3-3 som 4-2 på slutten der. På slutten var det jo massivt :ffk: press, det var ikke SÅ dårlig. Tapte mange 2ndre baller som normalt, når skal vi begynne å plassere oss slik at vi kan ha ett pasningsspill og kanskje gjenvinne noen 2ndre baller?

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340