Husk meg
Brukernavn
Passord

Skuffet ovar laget FFK og gutta

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 05 jun 05, 21:39
Endret: 05 jun 05, 21:40
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Patrioten
Mener Lillestrøm har tatt røde hvite fra oss, virket slik sist de var på tv. Så da gjør det vel ikke noe om vi tar noe fra dem

Hvis du tenker på "Lillestrøm er de beste, Heia heia heia Kanaris", så tror jeg Kanarifansen har hatt den teksten til den melodien lenger enn Plankehaugen har hatt sin versjon. Men det er jo en melodi som jeg mistenker at nærmest alle supporterklubbene i Tippeligaen har tekst til. Hvem som var først ute verken vet jeg eller bryr jeg meg om, men det er nok en del år siden den ankom landet.


Jepp! Vet heller ikke hvem som begynte med den, men Kanarifansen har ihvertfall brukt den teksten siden lenge før Plankehaugen i det hele tatt var påtenkt. Husker blant annet at de brukte det ropet den gangen Østfoldhallen var ny....

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jun 05, 21:43
Opprinnelig postet av Møklegård
Vi har den med på "Absolute aristokrat vol 1". Men som mange andre supporterklubber i norge som har forsøkt seg, har den ikke tatt av noe særlig uten "beat tromme".
Selv kanaris har slitt med den lenge. Til de tok i bruk tromme!

NB! Kanaris har en avstemming gående på hjemmesidene om de skal fortsette med tromme.
80-90% sier ja til tromme!!



da hadde det vært mulig at vi hadde satt i gang da.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 06 jun 05, 17:16
Å gi spillerne "matchstraff" er ikke et nytt fenomen. Syns det var flere tilskuere i fjor på samme tid jeg.

Men en det er dårlig gjort og gal måte å gjøre det på spør du meg. Det rammer bare klubben økonomisk og spillerne psykisk.

da går det dass i lengden.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340