Husk meg
Brukernavn
Passord

mcdonald

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 mai 05, 00:55
skjønner ikke hvorfor ikke han kan komme innpå på slutten, når vi har så bra kontroll..

aldri sett gutten jeg:(

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 mai 05, 01:00
3 grunner:

1. Han eier ikke erfaring

2. Han mister ballen (nesten) vær gang han skal drible seg igjennom halve motstander laget, han nøyer seg nemmelig ikke med en finte på en kæll, gjerne 3 pr. motspiller.

3. Han er ikke god nok for TL

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 mai 05, 01:48
1. det får han heller ikke dersom han bare sitter på benken

2. tull

3. det vet du ingenting om, for du har ikke sett han i TL

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 mai 05, 01:56
Opprinnelig postet av ajg

3. det vet du ingenting om, for du har ikke sett han i TL


jeg så han i treningskamper før seriestart, jeg så han mot gresvik, det holder for meg ihvertfall!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 24 mai 05, 08:21
Så du han mot Odd?
Var helt konge på venstrekanten!
Mulig han ikke fungerer så godt deffensivt, men det må jo trenerene lære han....

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 24 mai 05, 08:47
Her tror jeg det er snakk om hvor mye man stoler på trenerteamet. Jeg er sikker på at trenerne, som tross alt er de profesjonelle her, bruker de spillerne som enhver tid er best. Når Macdonald ikke slipper til, betyr det for meg at han ikke er god nok ennå. Litt naivt, vil sikkert noen si, men allikevel.

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 24 mai 05, 09:15
Endret: 24 mai 05, 09:18
Enig med bjervell her, MEN når det er sagt så er det lov å håpe på å få se en ung tekniker få prøve seg. Vil ikke kritisere trenerne for ikke å sette ham innpå, men jeg håper hver gang på at han skal få siste kvarteret...

Kanskje kommer han innpå hjemme mot Bodø ?

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 24 mai 05, 09:38
KTE sa igår etter kampen at de hadde planer om å slippe seg helt løs på 4-1. Når det ble 4-2 ble de mer forsiktig. Jeg leste mellom linjene at "å slippe seg helt løs" var å bytte in McDonald.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 24 mai 05, 09:46
Drillo og Eggen ser ham vel hver trening tenker jeg, og har god kontroll på når han har de taktiske rutinene inne godt nok for TL.
Skulle gjerne sett ham i aksjon da men, og ser på det som litt feigt å ikke bruke ham noen minutter på slutten av kampene (en spiller fra eller til i forsvaret kan ikke bety så mye).

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 24 mai 05, 11:17
Jeg skrev i kamprapporten fra FFK2`s kamp sist fredag, at Yherland la inn en sterk søknad til plass i troppen med sin beste opptreden til nå i år.

I går var han i troppen...det nærmer seg TL-debut nå, bare vent!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 24 mai 05, 11:25
Tror nok at McD hadde kommet inn i går, hadde det ikke vært for Tromsøs andre scoring. Da ble det viktig å trygge seiern.

Jeg håper vi får se ham i aksjon snart, føler meg sikker på at han vil bli en kjempe hit. Det handler bare om litt offensivt mot fra trenernes side. Man må tørre å skape noe fremover.
Offensiv styrke har også en positiv effekt på det deffensive, motstanderen blir tvunget til å ligge lavere, og kan ikke sende så mange mann i angrep. Se bare på hva som skjedde når West kom inn i går.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 24 mai 05, 11:30
Får vi til finspillet fra 2. omgang igår, og dominerer mot Aalesund kan det vel hende at McD blir satt innpå. Det hadde vært morro. Både for ham og for oss som skal se på ;)

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 24 mai 05, 12:33
Endret: 24 mai 05, 12:33
Hvorfor er alle så sikre på at vi blir bedre offensivt, og at det er bare står på det defensive for at macdonald skal starte? Greit han er god til å drible, men er han faktisk bedre offensivt enn de spillerne vi har på banen? Jeg har ikke sett han så mange kampene, og med unntak av odd-kampen i østfoldhallen, så synes jeg han har vært helt ordinær.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 mai 05, 13:08
McDonald har jo blitt gjenstand for en "hype" på forumet her som ikke ligner grisen...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 05, 13:16
det er for at mange elsker han :D :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 24 mai 05, 14:18
Vil ikke blande meg inn i diskusjonen om han er god nok eller ei. har sett han for lite til det.
Likevel så er det ett momenmt som kan være viktig.
Kontraktene til både han og Garro går ut iår, og dersom de fortsatt er i :ffk:sine framtidsplaner, bør de kanskje få litt spilletid når sjangsen byr seg.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 05, 14:21
Opprinnelig postet av dracula
Vil ikke blande meg inn i diskusjonen om han er god nok eller ei. har sett han for lite til det.
Likevel så er det ett momenmt som kan være viktig.
Kontraktene til både han og Garro går ut iår, og dersom de fortsatt er i :ffk:sine framtidsplaner, bør de kanskje få litt spilletid når sjangsen byr seg.
der er jeg enig. blir dem borte skal jeg ikke høre noe slag for syting av dem som mener ar mcdonald og garro ikke bør spille om hvorfor dem gikk.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Stjerna(5)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 05
Innlegg: 26

Lagt til: 24 mai 05, 16:04
Han har både stor fart og god teknikk,i tillegg kan han skape ting på egen hånd.Greit at han har manglende rutine osv osv,men han blir ikke bedre av å sitte på benken.Skjønner ikke hvorfor Trenerteamet har han i troppen,når han likevel aldri kommer på banen.

---------------------------

En blind høne kan også finne et korn!!!!!!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 24 mai 05, 16:48
Endret: 24 mai 05, 16:49
Han sitter ikke bare på benken. Han spiller kamper i 3.divisjon. Og det går faktisk ann for en 18 åring å utvikle seg der også. Dessuten så utvikler han seg nok mye på trening. Tror faktisk ikke en spiller utvikler seg optimalt om han spiller på et altfor høyt nivå heller. Og om han ikke er god nok for å prøve seg i tippeligaen enda, så er det bedre at han utvikler seg videre der han er, enn at han ikke får til noe mot tippeligamotstandere. Det er nå engang sånn at de som er best fortjener og spille, og at de som er 25 skal ha muligheten til å utvikle seg de også.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Stjerna(5)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 05
Innlegg: 26

Lagt til: 24 mai 05, 17:21
Er fullt klar over at han spiller i 3 div,har b.la spillt mot han.Gutten spiller for Costa Rica u21 ,jeg er temmelig sikker på at u 21 nivå innehar god kvalitet. I alle fall betraktlig bedre enn 3 div i norge.Synes at 3 div er en for dårlig utviklingsarena for et talent som han.Synd at rekruttlaget ikke ligger i 2 div,da hadde det kanskje vært mulig å holde på spillere som Watson ,Pestisha og andre som hadde utviklingspotensiale!!?Helt hypotetisk sett at gutten får et par innhopp,kan man da ikke forvente at han skal herje selvom han er teknisk ,han må få lov til å kjenne på nivået.Det må da være bedre å sette inn en som kan skape noe ,enn en middelmådig spiller som blir helt anonym(f.eks på slutten av kamper hvor resultatet er avgjort). Men hvis Ffk ikke er villig til å satse på talentene,så er det ikke noe å gjøre med det.

---------------------------

En blind høne kan også finne et korn!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340