Husk meg
Brukernavn
Passord

mcdonald

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 mai 05, 19:11
Har aldri hørt noe om McDonald på U21-landslaget til Costa Rica. Spilte vel for U17 da han ble hentet til FFK, og kanskje vært innom U19 senere, men jeg har ikke fått med meg noe rundt U-21!?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 24 mai 05, 19:59
Helt enig Costanza!

Men vedrørende kampen igår så er jeg helt enig med dem som kritiserer at ikke ungguttene blir brukt. Når det er FFK går opp til 4-1 i det 75.minutt, mener jeg at McDonald eller Røn burde vært byttet inn umiddelbart. (De hadde dessuten varmet opp nesten hele andre omgang.)
Å bruke det at Tromsø reduserte som unnskylding for å ikke bruke dem blir bare for dumt. Eneste som skjedde blant innbytterne frem mot Tromsøs scoring i 83.minutt var at PAC fikk beskjed om å varme hardere.

Hvis ikke man tør å sette inn spillere som helt sikkert er sultne på å vise seg frem når man leder 4-1, så vet jeg oppriktig talt ikke hvordan disse skal få erfaring med hvordan det er å spille i Tippeligaen. Dette med feighet vedr bytter er forresten noe KTE har blitt kritisert for i flere av klubbene han har vært.

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 24 mai 05, 22:39
Opprinnelig postet av Stjerna(5)
Synd at rekruttlaget ikke ligger i 2 div,da hadde det kanskje vært mulig å holde på spillere som Watson ,Pestisha og andre som hadde utviklingspotensiale!!?


Watson; Eggen har uttalt at jo, han er et stort talent, men han var ikke villig til å lære. Var nok en kræsj der som var med til å bidra til at Olof forlot FFK.

Pestisha; Ble rett og slett for veik, hadde aldri en sjans på rekruttlaget da fysikken hans ikke strakk til. Ikke er han spesielt rask heller...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Stjerna(5)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 05
Innlegg: 26

Lagt til: 25 mai 05, 16:42
Er rimlig enig med deg "planken",bortsett fra at han faktisk er kjempe rask(kjenner gutten godt).Hvis det hadde vært bedre organisering rundt rekruttlaget,hadde de spilt i 2 div i år.Jeg skrev feil angående mcdonald og landslaget,det riktige er selvsagt at han har vært innom u 20 landslaget. Får desverre ikke plass til linken. :(

---------------------------

En blind høne kan også finne et korn!!!!!!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 25 mai 05, 16:51
Når det gjelder Petisha så har vel rekruttlaget lite å si. Her var det vel rett og slett klubben som ikke ønsket å satse på ham. Og slik jeg har forstått det så var også holdninger eller mangel på slike inne i bildet her...

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 25 mai 05, 17:16
Gutten kunne ihvertfall trikse. Det skal han ha!! Men dessverre for han, er ikke det nok til å klare seg på høyeste nivå i Norge.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 25 mai 05, 17:30
Endret: 25 mai 05, 17:31
Jepp! hehe...

De gangene han var i troppen var pauseunderholdningen noe av det bedre. Kanskje Telehuset kan hente Jeton tilbake til stadion? hehe..:D

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 25 mai 05, 17:39
tror han hadde fått prøvd seg på slutten mot tromsø hvis vi ikke hadde slipt inn 4-2 målet... det virka sånn på eggen i et intervju på RF etter kampen

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 25 mai 05, 17:42
Vi gikk opp til 4-1 da det var 15 minutter igjen.
Da Tromsø reduserte til 4-2 var det 7 minutter igjen.

Imellomtiden var det ikke skjedd noe som tydet på at MacDonald skulle inn. Hvor lenge skulle han isåfall fått prøve seg? To minutter? Nei, synes Eggen er feig når det gjelder bytter jeg.

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 25 mai 05, 17:43
Opprinnelig postet av Stjerna(5)
Hvis det hadde vært bedre organisering rundt rekruttlaget,hadde de spilt i 2 div i år.

Hovedproblemet i fjor som gjorde at rekruttlaget ikke rykka opp da, var at FFK måtte ha alt av spillere 100% fit for fight i Tippeligaen hele høsten. Tror rekruttlaget spilte de siste 5 matchene med nesten rent juniorlag. De lå an til opprykk før det.

PS: I år går de opp :cool:

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340