Husk meg
Brukernavn
Passord

Brian West (27) ønsker ikke å spekulere i hvor han spiller neste sesong

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 24 mai 05, 00:42
En kompis av meg sto etter kampen i dag på togstasjonen i fredrikstad, da brått et par bergensere stilte seg opp ved siden av han. Begge to hadde hver sin dokument-mappe under armen hvor det stod -Fredrikstad markedsstrategi på. han ene ringte t en annen fyr og sa at west var jævli bra, men døm kunne ikke få han nå pga av skadesituasjon i laget og no greier!!

Jada, jeg vet at det ikke er noe sjokk at west faktisk er interssant for andre klubber, men uansett, jeg liker det MEGET lite!!

Nå begynner også mediene å spekulere!!
Håper for fanden at denne sprinteren blir i klubben lenger enn i noen få måneder til!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 mai 05, 00:59
west kan da ikke gå til en annen norsk klubb? håper for all del ikke det blir bytteavtale med brann. at vi får kvisvik og de west.. NEI!"!!!!

går han til utlandet, kan jeg forstå det. men til en annen norsk klubb. nekter å tro det..


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 mai 05, 01:02
tror ikke vi skal skrike ulv her med engang. KTE sier til TV2 txt tv at de er KLAR OVER kontrakt situasjonen til west.

regner med(håper) det betyr at de er i forhandlinger med super west!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 24 mai 05, 08:08
Forhandlinger tror jeg de har vært siden i vinter.
FFK sa tidlig at de skulle i kontraktsforhandlinger med West og jeg tviler på at det var tomme ord.
Problemet nå er bare det at West ikke vet helt hva/hvor han selv vil. han sa jo når han kom at målet hans var en større liga.
Om han vil skifte beite og vil til en størrae liga i sommer så liker jeg det ikke, men jeg forstår det.
Om han går til et annet norskt lag i sommer så liker jeg det ikke, og jeg forstår det absolutt ikke heller..........

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 24 mai 05, 08:45
Gi den mannen det han vil ha for å bli! Han er tilnærmet uerstattelig for oss. Forskjellen med og uten West er jo total, håper for all del han blir en stund til! Orker ikke tanken på at den mannen forsvinner :(

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 24 mai 05, 11:35
Uansett hva West bestemmer seg for, så må klubben beholde ham ut kontraktstiden, ikke selge ham til sommern. Med West på laget i høst kan vi ha mulighet for Royal League (og kanskje europacup), uten ham er vi en av mange nedrykkskandidater. Den økonomiske gevinsten ved å nå RL vil være langt større enn hva vi vil få for West til sommern. I tillegg vil det gjøre oss mer attraktive for andre spillere.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 24 mai 05, 11:53
Opprinnelig postet av Rødhvit
Brian West er en meget god fotballspillere, misforstå meg ikke. Men dersom han fortsetter å være like mye skadet som tilfellet er for tiden, så mener jeg uansett at man bør se seg om etter andre alternativer. MERK: Hvis skadeproblemene fortsetter:)


Personlig synes jeg at West kan gjerne være skadet i halve sesongen, og FFK spiller møkkafotball, mens han er skadefri i halvesesongen og FFK spiller vidunderlig fotball som i går.

West er Best og uerstattelig for et lag som FFK fremstår akkurat nå.

Med en Kvisvik på laget, en Enerly i form, og en bra spiss (ala Seternes/Årst/Iversen) så er er West erstattelig.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 24 mai 05, 15:39
Opprinnelig postet av Carlsberg
Uansett hva West bestemmer seg for, så må klubben beholde ham ut kontraktstiden, ikke selge ham til sommern. Med West på laget i høst kan vi ha mulighet for Royal League (og kanskje europacup), uten ham er vi en av mange nedrykkskandidater. Den økonomiske gevinsten ved å nå RL vil være langt større enn hva vi vil få for West til sommern. I tillegg vil det gjøre oss mer attraktive for andre spillere.

Kunne ikke vært mer enig! Ikke helt enig med oleberg
Opprinnelig postet av oleberg
Med en Kvisvik på laget, en Enerly i form, og en bra spiss (ala Seternes/Årst/Iversen) så er er West erstattelig.

En bra spiss = Ringberg når han bare får hull på byllen.
West + Ringberg = "gull" selv om marcus har flaksen mot seg akkurat nå. Gi ham litt tid og tiltro!
Heller akkurat nå mer mot å gi Brian "litt" ekstra i lønningsposen og heller utsette eventuelle forsterkninger til neste sesong. Gutta er gode de, så lenge de er friske og motiverte!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 mai 05, 15:49
Tror nok ikke at Brian West er laget for norsk temperatur. Dessuten er vel heller ikke den fysiske fotballen som spilles i Norge noe pluss. Han vil nok alltid være skadeforfulgt. Han er litt "Heggem", den godeste West. [/quote]

Helt enig med deg der. Akkurat samme eksplosive muskelaturen.. og hvor er Heggem nå? Helt vekk..

Det beste man kan håpe på er at han skriver under en kontrakt for å være snill, og deretter håpe at en toppklubb kjøper ham opp! hehe.. ellers gjør det jo ingen ting om han fortsetter å spille bra for ffk heller da...

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340