Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva syns dere om Trøkke på stadion ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 11 mai 05, 14:26
Endret: 11 mai 05, 14:27
Ikke noe problem om andre drar i gang men se bare episoden mot Brann ... i det West går inn på banen så synger nedre delen... he`s red he`s white mens øvre delen synger go West we love Brian West.. i det begge delene hører hverandre snur de om og begynner å synge motsatt . jeg lo som bare det....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 44

Lagt til: 11 mai 05, 15:28
Det må styring til hvis det skal bli samlet og bra, hvis ikke blir det bare kaos. Jeg fryder meg over at så mange er med på å synge, og jeg tror vi må huske at plankehaugen fortsatt er ganske fersk i gamet. Om noen år er vi kanskje mange tusen som synger sammen.
Den jobben Zoran og Dag gjør er viktig. Takk og pris for Zoran med sin kunnskap fra supporterkulturen på kontinentet.
Jeg har forøvrig et ønske ; prøv å ta det med ro i sangene. Hold tempo nede, det gir mer tyngde, tro meg....

---------------------------

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 11 mai 05, 16:11
det er jeg klar over men problemet er uten trommer så klarer vi ikke dette fordi folket rundt oss har "dårlig" tid og setter opp farta. Som den nye sangen f. eks... den med om de taper eller vinner regne høgler sola skinner... den er faktisk skikkelig bra hvis vi ikke forter oss. Blir skikkelig sliten av å synge den i denne rytmen vi synger den i dag. I tillegg er både når ballen rullær og Fredrikstad fredrikstad aldri skal vi svikte helt andre sanger hvis vi kjører dem på denne måten jeg håpet vi skulle gjøre det. men vi har god tid til å kjøre oss inn i disse snagene.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340