Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva syns dere om Trøkke på stadion ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 mai 05, 09:27
Derfor dette er en tråd igjen er for at denne gangen var det mye bedre trøkk. Jeg vil være veldig forskitig med og gi noen kritikk. Det var bra trøkk da bare at når vi roper og vil ha svar fra dem på andre siden så stoppet det opp mange ganger for at vi ikke fikk svar. Vi er plankehaugen

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


rådegutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 apr 05
Innlegg: 6

Lagt til: 10 mai 05, 10:50
Som jeg skrev et annet sted, viste PH seg som norges beste supportere på stillingen 0-3. Jeg gir oss en 9`er på børsen! Ikke 10 fordi en idiot kasta drikkebeger etter linjedommeren. Imotsetning til han mot Odd, var han i går en katastrofe, men kasting av gjenstander SKAL IKKE skje.

Hovedtribunen våknet først på 2-3, men jeg ble likevel imponert da de reiste seg på 0-3.

---------------------------

FFK i CL 2006!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 10 mai 05, 11:04
er det noen som har sett kampen på TV... hvordan så det og hørtes det ut da?????

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 mai 05, 11:06
Opprinnelig postet av Klokan
er det noen som har sett kampen på TV... hvordan så det og hørtes det ut da?????

se kampen i reprise på canal+ sport 13:45

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 10 mai 05, 11:14
he he ... keiko enkelte av oss må jobbe også ....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03
Innlegg: 142

Lagt til: 10 mai 05, 12:25
Opprinnelig postet av Klokan
er det noen som har sett kampen på TV... hvordan så det og hørtes det ut da?????

Helt greit. Mikkene plukket opp Brann-supporterne og Plankehaugen fint. Blir litt tynn lyd fra hovedtribunen. Tipper at det har med retning og plassering av mikkene.

Likte spesielt at PH buet ut hovedtribunen når de ikke ble med på "røde og hvite" ;)

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 mai 05, 12:58
Opprinnelig postet av Klokan
he he ... keiko enkelte av oss må jobbe også ....
enkelte av oss har en video spiller også :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 mai 05, 13:43
Opprinnelig postet av rådegutt
Som jeg skrev et annet sted, viste PH seg som norges beste supportere på stillingen 0-3. Jeg gir oss en 9`er på børsen! Ikke 10 fordi en idiot kasta drikkebeger etter linjedommeren. Imotsetning til han mot Odd, var han i går en katastrofe, men kasting av gjenstander SKAL IKKE skje.

Hovedtribunen våknet først på 2-3, men jeg ble likevel imponert da de reiste seg på 0-3.
Helt enig med at kasting er ikke noe bra.. jeg lurer på hva det går av folk som kaster å folk som har ett problem med å oppføre seg

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 10 mai 05, 14:48
Kan skjønne at det renner over for folk innimellom, men man må holde seg for gode til å kaste ting inn på banen, selvom det bare er et pappkrus. Hva om han hadde hatt en termos i henda?

Jeg så kampen på video da jeg kom hjem igår. Stemningen var veldig god, men stemningen etter FFK`s andre mål var elektrisk. Fikk gåsehud når jeg hørte sangene gjalle frem og tilbake mellom PH og HT :)
Vi gjorde en bra jobb igår, spesielt da vi sang "kosesangen" på 0-3. ;)Brannsupporterne var også veldig flinke.

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 mai 05, 16:32
Jeg så kampen i reprise. var imponert over det jeg hørte ja. For å ta tak i enkle porblemer så vil jeg si at la folk som prøver å dra i gang en sang få lov uten kritikk og sørg for at dere selv ikke driter dere ut.
Kasting av ting er strengt forbudt uansett om det er do rull eller treklubber.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 mai 05, 17:34
Hovedtribunen var alt for dårlig igår etter 0-2 målet og frem til 2-3.
Jeg reiste meg opp et par ganger oppe i mitt hjørnet og prøvde å svare Plankehaugen, med det resultat at hele tribunen snudde seg mot meg og antageligvis tenkte:
Hva er det for en idiot!!
Men typisk nok, da det ble 2-3 og spesielt da West varmet opp, var igjen stemmningen på hovedtribunen helt elektrisk. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 mai 05, 17:52
Ære være plankehaugen som holder igang uansett....... Men at hovedtribunen ikke er med like mye på 0-3 og forsvarstabber på rekke og rad må man vel kunne fårstå....

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 mai 05, 01:46
hovedtribunen var igjen skuffende svak. plankehaugen synes jeg var bedre enn på lenge. "heia fredrikstad" tror jeg nesten vi bare får drite i, for hovedtribunen skjønner jo ikke at de skal svare på den uansett. tror vi må holde oss til røde og hvite + gi meg en F. blir bare pinlig å stå der å bue for at hovedtribunen ikke blir med.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 11 mai 05, 02:13
Enig i at hovedtribunen var skuffende svak. Sitter der selv om det var ikke lett å få med seg folk.

Når det er sagt, et lite konstruktivt tips:
Det er ikke alltid hovedtribunen "tar hintet" når dere prøver å få os med. I stedet for å pipe så foreslår jeg å dra i gang en-to ganger til, som om vi skulle ha svart. Dette sier jeg fordi det faktisk satt folk på tribunen som ikke gadd å åpne kjeften fordi dere pep. For min del spiller det ingen rolle hva dere gjør, men bare et tips for å få med fler...

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 11 mai 05, 08:43
Jeg synes at vi ska heller tenke på oss en på hovedtribunen. Skjønner fortsatt ikke en del folk på PH feltet som er mer opptat av å se på kampen enn å støtte leget. kan hende at jeg er helt på bærtur men ut fra mine erfaringer er en tilskuer en tilskuer mens en supporter er der for å støtte laget. Spessilet når man er medlem av en supporterklubb eller gruppe. tror at folk bør tenke seg om hvorfor vi er der. Jeg synes at vi bør heller tenke på å støtte laget i tykt og tynt enn å bry oss om tabber og resultatet.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 11 mai 05, 11:51
Syns ikke det var noe problem å både se kampen og synge hele tiden. Men ser nok av dem som slutter helt å synge så fort dommeren blåser for den minste ting...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 05, 11:54
Hvorfor være agresiv om noen prøver å dra i gang ?
jeg ser litt agresivitet og det er ikke rett

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 05, 12:28
snakker ikke om meg selv ajg

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 11 mai 05, 13:24
Hvis andre enn Zoran og Dag drar igang, så blir det oftest halvhjerta fra resten av feltet, og det blir bare dumt. Kom ikke og si at du ikke har sett det skje, keiko.

Sentral styring!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 05, 13:50
Opprinnelig postet av Planken
Hvis andre enn Zoran og Dag drar igang, så blir det oftest halvhjerta fra resten av feltet, og det blir bare dumt. Kom ikke og si at du ikke har sett det skje, keiko.

Sentral styring!
jo det skal jeg si :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340