Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye spiller i Sommer?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 mai 05, 07:45
Endret: 09 mai 05, 07:45
Jeg tror ikke vi angrer om kvisvik kommer. så en stopper og en spiss.. kanjse han som noen her inne drømte om lenge føre serien startet (Sigurd Rushfeldt)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 09 mai 05, 09:22
Tror ikke det er noen her som har noe imot om Kvisvik kommer, Keiko.
det mange av oss mener blir feil vil være og bruke opp hele budsjettet på ham!

Vi trenger en kantspiller som kan heve laget, men vi trenger også en spiss og en anvendelig forsvarsspiller.

Det er flere kantspillere enn Kvisvik som kan heve FFK sin førsteelver.
Det er jeg overbevist om.

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 09 mai 05, 12:15
Rushfeldt , han er da ikke noen spillertype fredrikstad trenger...mer stivbeint spiss finnes ikke. Skremmende det han viser på landslaget.

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 09 mai 05, 12:35
Rushfeldt overgår alt vi har av offensive spillere... Selvfølgelig er han noe Fredrikstad trenger!!!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 09 mai 05, 12:39
Rushfeldt hadde vært en drøm, men personlig tror jeg det blir med drømmen.

Som sagt håper jeg at FFK også henter en defensiv spiller til sommern, gjerne Vidar Martinsen.
Dette burde bli prioritert på lik linje med en kantspiller siden Helland sier til Demokraten at han sansynligvis ikke tar ett år til i FFK.

Blir spennende å se hvor mye ressurser FFK har til disposisjon med tanke på den omtalte investorpoolen!

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 09 mai 05, 13:42
Her er venstrekanten FFK har ventet på - og han er klar til sommeren!

http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=16401

---------------------------

Any given sunday


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 09 mai 05, 14:52
Diskusjon i gang om nye spillere igjen.
Dette ser ut til å være sommerslageren i Fredrikstad.
Greit med sommerslagere, men klanskje heller en blues fordi :ffk:ikke klarer å skaffe seg de rette forsterkningene før sesongen starter.
Dette tiltross for fagre løfter i beste danseband stil.


---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 09 mai 05, 15:35
Det, dracula, kommer kanskje av de spillerene som finner FFK som en attraktiv klubb ikke er gode nok. Samt at de spillerene som kan styrke laget ikke finner klubben attraktiv.
Det er ikke bare å finne gode spiller, og deretter skaffe pengene. Man er avhengig av at spillerene vil til klubben også. FFK er ikke akkurat den klubben med de beste sportslige resultatene de siste årene.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 09 mai 05, 16:08
Klubben klarte da å tiltrekke seg bra spillere i 2. og 1. divisjon, og nå som snart etablert Tippeligaklubb bør FFK være på øvre halvdel av attraktive toppklubber i Norge snart.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Stjerna(5)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 05
Innlegg: 26

Lagt til: 09 mai 05, 16:39
Rushfeldt?????Ut i fra min mening er Rushfeldt svært lik Viikmae.Nei,få inn en spiss som kan skape noe,helst også score mål.

---------------------------

En blind høne kan også finne et korn!!!!!!


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 09 mai 05, 16:50
Eirik Bakke er en god ide, kan vi ikke gå sammen og ta V75 sammen!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 mai 05, 17:14
Endret: 09 mai 05, 17:19
Det som først og fremst blir interessant er å se om klubben kommer til å bla opp for Kristen Viikmae når utlånsavtalen utløper i sommer. Var det 1.5 mill det ville koste å kjøpe ham fri?

Angående Rushfeldt har vel han sagt at Tromsø er eneste klubb for han når han kommer tilbake til Norge. Har familie og skal bo der.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 mai 05, 17:16
For 1, 5 mil får vi vel en ganske bra spiss fra Tippeligaen, eller?
Kom med navn

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 09 mai 05, 23:10
at folk kan si nei takk til kvisvik og si at han ikke er rett mann for FFK gjør meg sjokkert.det viser jo at man knapt har peiling på fotball.

per dags dato har vi ngen v.vinger.
kvisvik har ro med ballen som vi sårt trenger,nå er det spark og løp fotball.
han har fantastiske pasninger,som kan være veldig avgjørende og forløsende.erfaring har han også plenty med...og defensivt blir vi ihvertfall ikke dårligere med kvisa.hoås småjogger på vingen og er lite med hjem,så det er et dårlig argument.

flexus:kvisvik skal IKKE bidra med fart der fremme,men med forløsende pasninger i blant annet en kontringssituasjon.samt faste situasjoner og spill.

kvisvik er den spilleren som avgjør flest poeng for brann i løpet av en sesong.

folkens:en KLASSESPILLER!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 10 mai 05, 08:39
Opprinnelig postet av bateman
at folk kan si nei takk til kvisvik og si at han ikke er rett mann for FFK gjør meg sjokkert.det viser jo at man knapt har peiling på fotball.
(...)


De som er skeptiske, er skeptiske pga pris - ikke pga kvalitet (etter det jeg forstår). Ingen er i tvil om at Kvisvik vill heve FFK betraktelig, men hvor mye er hav verdt? 4 mill? 8 mill? 10 mill? Vi må ikke glemme at FFK ikke har ubegrensa med penger.

Selv ser jeg gjerne Kvisvik i FFK-drakt. Og jeg er nok villig til å legge inn litt mer penger enn lillebror (JJunior) ;-)

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 10 mai 05, 08:47
Opprinnelig postet av Planken
Klubben klarte da å tiltrekke seg bra spillere i 2. og 1. divisjon, og nå som snart etablert Tippeligaklubb bør FFK være på øvre halvdel av attraktive toppklubber i Norge snart.


Bra spillere - ja. Men det er ikke det folk som klager på spillerkjøpene så langt vil ha. De vil ha bra _og_kjente_ spillere. Grunnen til at jeg kan konkludere slik, er all den pepper de nye spillerne har fått her inne lenge før de hadde sparket en ball i FFK-drakt.

Hvilke slike spillere kjøpte FFK i 2. og 1.? Ringberg? Totalt ukjent - et slikt kjøp (til) ville ikke bli regnet som godt nok. ToreP? Ærlig talt - en mann på nesten 40?? Helland? En Lillestrøm-reject som også Dadason var. Sødersjerna? Vel - med hans suksess i Sverige er vel kanskje det nærmeste vi kommer?

Hva er så poenget mitt? Vel: er det realistisk å tro at FFK klarer å tiltrekke seg en spiller som allerede er på toppnivå i Norge uten å gi skjorta, buksa og skoa? Jeg er litt i tvil om det, faktisk. Er det ikke da bedre å prøve å være litt smarte? Slik vi var med Ringberg og West? Greit - vi vil ikke finne gull hver gang, men om en firedel av de vi henter inn viser seg å være så gode så kanskje det er veien å gå? Forutsatt at man ikke gir masse penger for hver av disse spillerne, selvsagt.

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 10 mai 05, 12:56
Kvisvik er : gammel, dyr, treg og dårlig trent.

Greit han kan skape noe i et lag som brann.

Men han er ingen investering for fremtiden i fredrikstad

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 10 mai 05, 13:36
Opprinnelig postet av bjervell
Er det ikke da bedre å prøve å være litt smarte? Slik vi var med Ringberg og West? Greit - vi vil ikke finne gull hver gang, men om en firedel av de vi henter inn viser seg å være så gode så kanskje det er veien å gå? Forutsatt at man ikke gir masse penger for hver av disse spillerne, selvsagt.


det er ikke veien å gå lenger nå som vi skal prøve å etablere oss på øvre halvdel.
lønnen til alle de som eventuelt hadde spilt b fotball hever kunne vi heller brukt på en klassespiller.
greit nok at ikke FFK vasser i penger, men det er ikke veien å gå lenger.
sats på kvalitet fremfor kvantitet.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 10 mai 05, 13:56
Opprinnelig postet av bjorn
Opprinnelig postet av bjervell
Er det ikke da bedre å prøve å være litt smarte? Slik vi var med Ringberg og West? Greit - vi vil ikke finne gull hver gang, men om en firedel av de vi henter inn viser seg å være så gode så kanskje det er veien å gå? Forutsatt at man ikke gir masse penger for hver av disse spillerne, selvsagt.


det er ikke veien å gå lenger nå som vi skal prøve å etablere oss på øvre halvdel.
lønnen til alle de som eventuelt hadde spilt b fotball hever kunne vi heller brukt på en klassespiller.
greit nok at ikke FFK vasser i penger, men det er ikke veien å gå lenger.
sats på kvalitet fremfor kvantitet.


Jeg sier da ingenting om at vi skal satse på kvantitet framfor kvalitet? Selvsagt vil vi ha kvalitet. Spørsmålet blir i bunn og grunn hvor mye penger man skal svi av på en toppspiller framfor å hente inn noen flere med potensiale og som man har tro på kan slå til (ref. West, Ringberg). Men for all del: gitt at midlene er til stede sier jeg klart ja takk til en etablert toppspiller.

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


Stjerna(5)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 05
Innlegg: 26

Lagt til: 10 mai 05, 15:32
Kviskvik ville blitt en kopi av Enerly, og vi trenger noe annet enn det .Ikke misforstå ,Enerly er ok , men vi trenger en som kan utfordre med fart osv.Mediene har så godt som skapt Kvisvik og han er sykt oppskrytt.Han ville ikke passet inn Ffk`s defensive organisering.

---------------------------

En blind høne kan også finne et korn!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340