Husk meg
Brukernavn
Passord

Spår nedrykk hvis ikke FFK blir bedre

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 mai 05, 22:46
Oi dæven det var den i trynet. les da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


vidar_hansen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 53

Lagt til: 06 mai 05, 23:06
Er det noen bombe. Stallen vår er alt for tynn. Skulle ha vært ryddet opp i for lengst. Vi har blant annet ingen alternativer til hverken Markus, Brian eller Dagfinn. I forsvaret har vi greitt med 2. valg og er godt dekket opp, og vi har også fungerert nogenlunde bra defensivt i de fleste kampene. Midtbanen har vel ikke akkurat glitret i år den heller. Men vi må jo ikke glemme at vi har 9 poeng, og at vi fortjener 9 pogen og ingen kan ta de fra oss. (Mener vi kunne hatt 3 mot Odd og 3 mot Lyn pga straffene vi ikke satte og så fikk vi 3 mot RBK og 1 mot Ham Kam med flaks. Ting jevner seg ut i det lange løp.) Nå skal vi møte Brann og VIF og blir spennende hvordan det går..

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 mai 05, 23:50
ja da er det bare å handle når vinduet åpner da så er vi bedre.. er det slik du mener ?
for markus har vi både vikmee og hoås trodde jeg da.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 07 mai 05, 01:29
Ulv!

---------------------------

-exit body, exit mind-


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 07 mai 05, 04:44
Drillos vei og spille fotball på er at man er avhengig av en fungerende midtbane, men når den sitter da er jeg sikker på at FFK s spill komme.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 07 mai 05, 10:01
Essensen her er vel innsatsen.
Om FFK fortsetter og spille med ett mannskap som virker godt under middels motivert og ikke er interresert i å trøkke til i duellene så havner vi langt nede i sumpa.
Det er absolutt ingenting å si på ferdighetene i laget, og bredden er nå langt bedre enn den var i høstsesongen hvor vi plukket poeng etter poeng.

Etter hva jeg har hørt om Drillo er han en god motivator og en kjempeflink pedagog.
Ser det slik at der er akkurat dette FFK trenger så jeg er spent og optimistisk på fortsettelsen når FFK får en skadefri tropp.

Når det gjelder forsterkninger til sommern er det vel ikke til å stikke under en stol at FFK sårt trenger kantspillere.
Hadde gjerne sett at en spiller som f.eks. Storflor hadde blitt handlet inn.
Han er en bra spiller som kan gjøre en kjempejobb på begge sidene.
Hadde også gjort seg med Vidar Martinsen som en backup i forsvarsrekka som for øyeblikket er altfor skadeutsatt.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 mai 05, 11:25
kvisvik kommer til sommeren håper jeg, men vi trenger fler

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 07 mai 05, 12:08
Jeg tror som hvalen over at Kvisvik kommer til sommeren. I motsetning til Keiko håper jeg ikke det skjer. Har ikke sansen for ham som spiller. Jeg tror FFK kan få minst 3 like gode spillere for den samme prisen.

RBK er den eneste klubben i TL som har dobbeldeknink på alle plasser. FFK har det ikke, og er derfor mer svekket av skader enn de store klubbene. Når vi klarer å få poeng på Hamar på tross av dette ser jeg lyst på fremtiden. Selv om det måtte komme 2 tap på rappen nå.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 mai 05, 13:05
Tror det er tvilsomt, siden Chess sponser oss. De har nok signal om at han im hvertfall blir i Brann ut året. Håper jeg tar feil

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 mai 05, 13:32
hei kanogvetalt

du kan godt bruke navna mine selv om du må skrive keiko 2 ganger

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 07 mai 05, 13:49
Er enig med JJunior om at Storflor er en spiller det burde satses på. Han er en meget annvendelig spiller. Han er jo ikke så gammel at det gjør noe heller. Født i 79. Likt med bl.a. Risholt. Har hørt at Kvisvik ikke virker motivert. Er dette bare fordi han ønsker å spille i FFK. Eller er han på vei ned?

---------------------------

Fredd


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 mai 05, 15:33
Hei Fredd. Det du spørr om er nok for at kvisvik nok har sine tanker til byen han er fra og ett klubb bytte fra brann til FFK vil nok løfte gutten mange hakk.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 07 mai 05, 18:32
Kvisvik kunne sikkert hevet FFK, men jeg er ikke sikker på om han er førstevalget mitt.
Som sagt vil jeg heller ha Storflor, Petter Vaagan Moen, Karim Essediri eller andre lignende, yngre spillere som også kunne hevet FFK.
(Jeg er klar over at Karim Essediri egentlig er høyrekant men vil gjerne ha litt konkurranse på den plassen også.)

Regner faktisk med at Kvisvik vil være dyrere enn noen av de andre navnene jeg har nevnt her, og jeg mener at Raymod ikke er verdt så mange penger.
(Vet ikke hvilken sum Brann eventuelt vil kreve, men ser for meg i overkant av 5-6 millioner kroner.)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 07 mai 05, 19:10
Tror nok både Storflor og Vaagen Moen kommer til å koste minst 4-5 millioner. Kanskje Storflor går billigere etter hvert om han ikke får noe som helst spilletid.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 07 mai 05, 19:29
Jeg er enig i at Storflor og Vaagen Moen kommer til å koste litt de også, Holters.
Poenget mitt er at jeg tror disse spillerne har mere å bidra med enn det Kvisvik har.
Vet som sagt ikke prisen på Kvisvik men ser for meg at den er høyere enn de nevnte spillerne.

Men jeg har ingenting imot Kvisvik.
Hvis det er slik at FFk får han for en billig penge er han hjertelig velkommen, men jeg håper ikke at FFK velger å bruke opp hele sitt spillerkjøpsbudsjett på Raymond!

Marina82

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 apr 05
Innlegg: 14

Lagt til: 07 mai 05, 20:21
skjerp dere folkens, det er spillet 5 runder.. det er lenge igjen... vær litt posetive! :ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 mai 05, 21:09
tror nok også drillo uttaler dette for å motivere gutta til ekstra innsats.. ved å si uttrykke sterk misnøye, vil gutta ønske å skjerpe seg.

drillo er en taktisk luring.. ingenting han sier er uoverveid for å si det sånn..

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 mai 05, 00:10
Det er også fare for at slik negativ fokuseres kan slå negativt ut.
Tror f.eks Egil Sørby vil ha ment at slike uttalelser virker negativt.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 mai 05, 04:09
Endret: 08 mai 05, 12:58
Opprinnelig postet av Husgutt

drillo er en taktisk luring.. ingenting han sier er uoverveid for å si det sånn..


helt enig, dette er noe sannhet og ganske mye "psykologisk taktikk." ved å utale at FFK fortsatt kan rykke ned hvis spillet ikke bedrer seg så vil kanskje spillerne yte mer på banen... vi får håpe vi ser resultater allerede mot brann! Brann er et godt lag med mange spenende spilllerre som blir meget vanskelige å slå hvis ffk spillerne har den samme insatsen som mot hamkam

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 08 mai 05, 09:08
når det gjelder Kvisvik vs Storflo/V Moen, så handler det om rutine også. Storflor har fått en landskamp eller to, hva har V Moen gjort? Greit dette er spillere for fremtiden, men akkurat nå og kanskje neste sesong trenger FFK rutine og stabilitet, der kan Kvisvik bidra mer enn de to ungkalvene...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340