Husk meg
Brukernavn
Passord

Ham-kam - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Omnis

Knøttespiller
Ble medlem: 13 apr 05
Innlegg: 34

Lagt til: 05 mai 05, 18:47
Skuffende førsteomgang, i allefall. Et skudd på mål? :eek:

---------------------------

Sannheten og fornuften er sjeldent uvenner.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 05 mai 05, 18:58
Ham-kam det KLART beste laget i første omgang. Fortjent ledelse og vi er heldige at ledelsen ikke er større.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 05 mai 05, 19:09
Dæven som Hamkam haler ut tida. Nesten et minutt på å ta frisparket for et par minutter siden:(

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 05 mai 05, 19:24
DEILIG!!!!! 1-1!!!! Wiig med vilt mål(hvertfall hvis det var meninga)!

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 05 mai 05, 19:26
:ffk: Hurra! Et eller to til nå, heia Ålesund, så er vi der!

Kamma4ever!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 52

Lagt til: 05 mai 05, 19:53
fy f..., dere burde være flaue over dere selv. Jævla tjuver! 4-1 til Kamma hadde vært ufortjent lite. Jævla drillo-fotball altså... BRENN!

---------------------------

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 05 mai 05, 19:55
Ååå så sinna Kamma4Ever! Hehe. Nå skjønner du kanskje hvordan vi følte oss når Odd stjal 2p fra oss sist kamp. Digg at vi fortsatt er ubeseiret :ffk:

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 05 mai 05, 19:59
Dette var jaggu en dårlig kamp, hva skjedde? Vi var jaggu ikke med på notene i det hele tatt før målet kom ut av ingenting.. (nå ble jeg riktignok sabotert av TV2, men fikk vel med meg mesteparten)

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 05 mai 05, 19:59
Sier en supporter av laget som er inspiret av Drillo-fotball til beinet?

Vi er heldige... Vi har ett skudd på mål og det går inn (kanskje to?). Alt i alt en dårlig tippeligakamp, hvor Ham-Kam var det minst dårlige laget og klart bedre enn FFK. Matta inviterer ikke akkurat til finspill, og banen smal.

Deilig med et poeng etter en slik kamp. To spillere (Enerly og Helland) måtte ut med skade allerede etter 38 minutter. Flere av nøkkelspillerne våre er helt klart ikke i form og savnet av Brian West er stort.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 05 mai 05, 20:02
elendig kamp, spesielt fra vår side.

huff og huff, men 1 poeng er jeg veldig fornøyd med i dag :)

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 05 mai 05, 20:03
Ok, 3 trygge poeng hjemme mot bortesvake(?) Brann, så 3 nye på "hjemmekamp" mot enga, så begynner vi å komme igang. Fortsatt ubeseiret denne sesongen, kan vel ikke klage sånt sett. Hatt marginene mot oss i et par kamper, som frarøvet oss 4 poeng, marginene var på vår side idag, da vi scoret på et av to? tre? angrep, og fikk poeng. Fornøyd, selv om vi faktisk hadde en svak mulighet til å få inn mål på et par angrep de siste minuttene. :|

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 05 mai 05, 20:25
Etter kampen mot odd og nå denne mot ham-kam er jeg imponert over at du er så positiv. men jeg ber til høyere makter om at du har rett...men deilig med poeng i dag og på en forfærdli dårlig dag
:ffk:
heia ffk.

---------------------------

Heia FFK


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 05 mai 05, 20:38
Endret: 05 mai 05, 20:38
Vi er heldige så langt, og kanskje et par dårlige kamper får spillerne til å få mer trøkk og initiativ igjen? Gutta løftes jo av hjemmepublikum, og 16. mai blir det vel en og anne fra fredrikstad på tribunen?...
Og vi er eneste ubeseirede lag nå, det må jo telle litt?

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 05 mai 05, 21:24
Endret: 05 mai 05, 21:24
Jeg tror, etter hver kamp, at nå må det snu, for vi er på bånn, spillemessig. Men nå har vi spilt stabilt dårlig i flere kamper, og jeg tror ikke det skjer noe spillemessig før vi får en skadefri tropp.

Jeg syntes det så ut som om FFK hadde litt mer gøts mot slutten av kampen enn tidligere, og det kan være et tegn på at formen begynner å komme.

Jeg er strålende fornøyd med poenga så langt, men spillemessig er det grusomt, og sjøl om jeg klarer å glede meg over poenga så er det rett og slett ikke så gøy å gå på kamp når spillet er så slett. Vi må få en enklere kamp snart sånn at vi får muligheten til å spille. Orker ikke flere dårlige kamper nå.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 05 mai 05, 21:28
De tre siste kampene har spillerne prestert lang dårligere enn vi kan forvente, og tatt minst 2 poeng mer enn fortjent (3 mot RBK 1 mot Hamkam -2 mot odd). Fortsetter gutta å spille like fantasiløst, og stillestående "rævafotball", kommer vi raskt nok til å oppleve sesongens første tap.

Er utrolig skuffa over spillernes mangel på "fighterevne" og ståpåvilje. Det er ene og alene Steinars fortjeneste at vi har så mange poeng, og ligger på 3 plass på tabellen.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 05 mai 05, 21:29
Helt enig. Synes vi har total mangel på eget spill. Blir løpende mye i mellom og er stadig på etterskudd. Dette må snart snu, ellers blir det snart slutt på at vi tar poeng i slike kamper.

Men for all del - storfornøyd med at vi er uten tap så langt. Men skal vi ha noen som helst sjanse mot Brann må vi heve oss mange hakk!

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 05 mai 05, 21:47
Endret: 05 mai 05, 21:50
Håper FFK kan få litt dreis på det ofansive spillet snart, greit nok at vi ikke slipper inn mange mål, men FFK er avhengig av å eie spillet vist dem ikke vil ha inn noen mål, syntes treningskampen mot ODD var god men siden etter det har jeg blitt skuffa over spillet..

rådegutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 apr 05
Innlegg: 6

Lagt til: 05 mai 05, 22:00
Kan vel snart kalle gutta for B-gjengen, utfører jo poengran på bortebane på løpende bånd.. Men ingen husker det i oktober, gode lag har jo flyt:D

Litt komisk, i fjor syns jeg gutta leverte flere gode kamper i starten, men fikk ikke poeng, i år er det helt omvendt.

Tips til tifo på mandag, en banner med:
Du er velkommen hjem Ray!

---------------------------

FFK i CL 2006!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 mai 05, 22:32
Opprinnelig postet av rådegutt
Kan vel snart kalle gutta for B-gjengen, utfører jo poengran på bortebane på løpende bånd.. Men ingen husker det i oktober, gode lag har jo flyt:D

Litt komisk, i fjor syns jeg gutta leverte flere gode kamper i starten, men fikk ikke poeng, i år er det helt omvendt.

Tips til tifo på mandag, en banner med:
Du er velkommen hjem Ray!


enig!la oss vise at kvisa er hjertelig velkommen her i FFK!tror en banner hadde rørt selveste raymond.trenger en til å holde på ballen!!!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 05 mai 05, 22:47
helt enig med det med raymond, bare han ikke blir så rørt at han blir ekstra tent på å vise seg fram.... en "superray" i storform er meget vanskeli å stoppe.....

Så til kampen, Hva skal jeg si, ran er vel en god nok betegnelse....? :ffk:

for å si det enklest mulig, har guttæne den fighterviljen mot brann som de hadde i dag, ja det ser det ikke direkte lyst ut med poeng mot brann! Men for al del, poeng er poeng, og de kan vi aldri få nok av...:ffk:

Håper og tror at drillo, eggen og ahlsen får skikkelig dreis på gutta før kampen mot brann, da kan det bli gøy på stadion, for ett FFK lag i superform, det er ikke mange som stopper... det så vi i fjor høst! :ffk:

håper og tror at ting løsner spillemessig snart, vi KAN få en enkel kamp allerede på onsdag, FFK mot 3. div laget Gressvik BØR være en grei kamp å få scoret masse mål i for FFK! og kanskje også vi får se litt "fin spill"??
:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340