Husk meg
Brukernavn
Passord

Aldersgrense i Plankehaugen??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ash

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 apr 05
Innlegg: 22

Lagt til: 02 mai 05, 15:11
Syntes man bør innføre aldersgrense i plankehaugen,slik at ikke unger slipper inn der..Er så utrolig irriterendes å drive å høre på små drittunger står å skriker å skal prøve å tøffe seg...

Og i går var det jo faktisk en som satt på skuldra til faren,liten unge..som prøvde å dra i gang sanger...Dette ødela veldig når klokan og dag prøvde å få i gang sangene!Greit at det er morsomt for ungen å sånn,men dette kan gjøres før kampstart...under kampen er vi nødt til å ha så bra trykk som mulig....

---------------------------

FFK for Life......


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 02 mai 05, 15:24
Ny i Plankehaugen du antar jeg...

Dette er jo noe av det supre med PH; at de drar med seg folk i alle aldre, familier og også Red Beavers (selv om jeg ikke er så fryktelig begeistret for den gjengen).

Sist på togturen til Trondheim så var det med alt fra unger på størrelse med 1/2 pils til folk godt over 60.

Og forøvrig; tviler fryktelig sterkt på at en liten unge på skuldra til sin far klarte å ødelegge for Klokan og DJPete. Ungen til Klokan var vel også en av de som var på feltet tror jeg?

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 02 mai 05, 15:30
og også Red Beavers (selv om jeg ikke er så fryktelig begeistret for den gjengen).


Vi synger ihværtfall,verre med mange av dere!!

Unger og gamle som ikke synger bør ikke stå på mitten men ut på sidene...

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 02 mai 05, 15:54
Lille Sebastian er jo medlem i Plankehaugen og da er det greit at han står der hvor han står vel....
Tror ikke at problemet ligger i hvor folk står men heller det at DU (det kan være hvem som helst) gir alt og synger hele veien slik at DU påvirker han ved siden av deg som kanskje er ikke så glad i å synge.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 02 mai 05, 17:16
Endret: 02 mai 05, 17:21
Bever skrev:

De som ikke synger skal stå ut til sidene.
-----------------

Det er jeg helt enig i.
Hva om de som ikke har lyst til å synge, står ut til høyre kant. Det hadde vært til stor hjelp for alle oss andre!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 02 mai 05, 18:47
Opprinnelig postet av Møklegård
Bever skrev:

De som ikke synger skal stå ut til sidene.
-----------------

Det er jeg helt enig i.
Hva om de som ikke har lyst til å synge, står ut til høyre kant. Det hadde vært til stor hjelp for alle oss andre!


Eller enda bedre idee...hva med at de som ikke har lyst til å synge finner seg en annen plass å stå enn i plankehaugen?!

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


roy cowboy

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 mai 05
Innlegg: 7

Lagt til: 03 mai 05, 02:56
Opprinnelig postet av A9$h

Eller enda bedre idee...hva med at de som ikke har lyst til å synge finner seg en annen plass å stå enn i plankehaugen?!


Du har et poeng men man kan jo ikke kreve at folk skal stå et annet sted når de faktisk har betalt for plassen. Som Klokan sier er må hver enkelt gjøre sitt for å få folk med. Er ikke stort annet å gjøre..


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340