Husk meg
Brukernavn
Passord

dårlig trøkk på stadion i dag...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 mai 05, 22:35
Noen andre som er enig? synes trrøkket på stadion var mye dårligere enn første kamp i år og på høsten i fjor.. litt skuffende det siden vi ligger på 3. plass i tippeligaen...

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 01 mai 05, 22:43
jeg er så enig så enig.. i dag var det forferdelig dårlig. ikke en gang halvparten av de som sto på plankehaugenfeltet sang.. dere som ikke synger: dere har ikke en dritt der å gjøre! entusiasme, interesse og glede ser ut til å bli mer og mer borte etter som drillo ødelegger fotballspillet mer og mer.. jeg ville heller hatt målforskjell på 11-10 etter 4 kamper og vært på 7.plass enn å ha 5-3 og ligge på 3.plass..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 mai 05, 22:46
Det var liv i hauen. skjønner ikke hvor du har vært ajg. En ting er det å det er at noen er så forelska i en å samme sang. en blir lei slikt til en vær tid.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 mai 05, 22:48
Du er ALDRI fornøyd, ajg! ALDRI!!

Vi spiller bedre fotball enn på høsten i fjor og vi ligger på 3. plass i Tippeligaen, og alikevel slakter du Drillo?!?

Jeg fatter det ikke!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 01 mai 05, 22:52
ajg,hva feiler deg?Ikke kom her å si at du likte deg bedre på samme tiddspunkt av sesongen i fjor.For øyeblikket er vi et topplag,men enda klarer du å slakte drillo....fantastisk

---------------------------

PÅL


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 01 mai 05, 22:54
Jeg synes det var fint trøkk idag. Både fra vårs på feltet og fra Oddrane.
Men Hovedtribuna var litt slappe når vi prøvde å dra igang "Heia Fredrikstad" og "Gi oss en F"...
Synes at det å synge samma sangen i 5 minutter låter vanvittig kult.
:ffk:

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 01 mai 05, 22:58
Synes Plankehaugen var gode i dag sammen med Oddrane. Hovedtribunen var nok preget av det dårlige spillet våres.

Synes forøvrig at det var dårlig av Plankehaugen å begynne å pipe på hovedtribunen første gang dere prøvde å dra i gang "Heia Fredrikstad". Var mange på hovedtribunen som svarte, og hadde dere ikke pepet hadde flere blitt med neste gang den ble kastet tilbake. Hovedtribunen er litt trege. Gi dem litt tid til å våkne :)

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 mai 05, 23:16
Endret: 01 mai 05, 23:17
hvilken kamp var du på ajg?? Hvilket lag ser du?? Hvilken supporter klubb er det som ikke sang? Var du på kampen? Slutt å suttre så jæv..lig! Drillo er en STOR mann i norsk fotball, og har aldri ødelagt spillet!

Plankehaugen laget god liv i dag (igjen) vi på hovedtribunen kan nok skjerpe oss litt, ja, men klag ikke på PH! Selvfølgeli er det synd at vi ikke scorer flere mål, men de andre laga har keeper og forsvar de også! Er ikke 2. divisjon motstand vi møter for tiden! Vi har et "middelmådig" lag egentlig, men vi ligger i toppen! faktisk bare 2 poeng fra 1 plassen! Vi har møtt bare hard motstand(Lyn b, Viking h, RBK b, Odd h) det har resultert i 8 poeng! 1 poeng mindre en vi hadde etter 14(!!!) serierunder i fjor! Den såkalte "drillo stilen" er ikke så forbanna destruktiv som du skal ha det til, greit, vi har "bare" scoret 5 mål men faan, se på hvilken motstand vi har møtt da! Hvis du skal kritisere alt og alle bare for at FFK ikke scorer masse mål, så er det bedre at du gjør det et annet sted! Er du kun ute etter å lage kvalme?? Skammelig!

en ting til ajg, ta en titt på signaturen din, en for alle, alle for en! tenk litt på den før du skriver slike usseriøse innlegg!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 01 mai 05, 23:17
Plankehaugen må slutte og synge For fredrikstad jeg synger høyt.. om og om igjen.Utrolig ensformig.la den gå maks 2 ganger.

Håper du leser dette KLOKAN

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 01 mai 05, 23:21
Opprinnelig postet av FFK Forever
Plankehaugen må slutte og synge For fredrikstad jeg synger høyt.. om og om igjen.Utrolig ensformig.la den gå maks 2 ganger.


Synes det er veldig bra jeg. Veldig stilig når de klarer å holde den i gang i mange minutter

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 01 mai 05, 23:32
tydelig at dette var et ømt punkt ja. i dag var jeg skuffa over både spillet ute på banen, tilskuertallet og stemningen på tribuna.

det er ikke for ingenting at zoran hele tiden ropte at det er for dårlig og at fler må bli med.. han sa også at det høres ut som det er 20 som synger.. så dette er ikke noe oppgulp jeg kommer med for å lage kvalme.

la meg komme med 1000 kroners-spørsmålet til dere som vet så mye: hvorfor er ikke stadion fullsatt? kan noen forklare hvorfor det er 1000 ledige plasser på stadion i begge de to første kampene?

og er det noen som synes vi spilte god fotball idag? da har man ikke høye forventninger hvertfall...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 mai 05, 23:43
Nei, slutt heller med å kun synge en sang to ganger! Det er mye bedre å synge en sang i 2-5 minutter. Det skaper trøkk og er veldig stilig å høre på. Spesielt tror jeg dette er viktig på bortekamper hvor man er mange, f.eks på Ullevål. Synger man bare 2 ganger, så stopper man opp å synge akkurat i det den store massen har hørt hva man synger. Derfor er det er en stor fordel å synge sangene flere ganger enn bare to.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 mai 05, 23:47
Da kan jeg gi deg titusenkroners-spørsmålet ajg:

- Spilte vi ikke kamper som var verre enn dette i fjor?

Og jeg kan faktisk gi deg svaret også:

JO, DET gjorde vi faktisk, men forskjellen er at nå sanker vi faktisk poeng.

FFK gikk ut i en offensiv 4-4-2 formasjon, men manglet totalt gjennombruddshissighet. Og nettopp det er jo kjernen i Drillos filosofi! Wiig som hadde oppgaven om å stadig gå på løp og være gjennombruddshissig, maktet det rett og slett ikke. Og de to spissene på topp ble for like og statiske.

Alt dette bedret seg kraftig når Peters og Viikmae kom inn i 2. omgang. Når Drillo gjør TO byttet i pausen, tror du HAN var fornøyd med spillet, ajg?!

I tillegg har flere av spillerne slitt med skader og sykdom hele uka og er langt fra toppformen. I dag så vi nok engang hvor viktig West er. Ikke fordi han er en så sinnssykt fantastisk fotballspiller, men for at han har en spisskompetanse vi totalt ellers mangler i laget.

Ser ikke bort fra at Viikmae starter neste hjemmekamp.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 mai 05, 00:07
men du svarer ikke på hvorfor det er 1000 ledige plasser på stadion...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 02 mai 05, 00:13
Opprinnelig postet av Holters
Nei, slutt heller med å kun synge en sang to ganger! Det er mye bedre å synge en sang i 2-5 minutter. Det skaper trøkk og er veldig stilig å høre på. Spesielt tror jeg dette er viktig på bortekamper hvor man er mange, f.eks på Ullevål. Synger man bare 2 ganger, så stopper man opp å synge akkurat i det den store massen har hørt hva man synger. Derfor er det er en stor fordel å synge sangene flere ganger enn bare to.



Er veldig lett å synge sanger i hjel. Dett blir gjort med For fredrikstad jeg synger høyt.Blir rett og slett kjedelig og tamt i lengden og høre den om og om igjen.

Lite oppfinsomt.Mye bedre å variere mellom sangene.ikke bra når man begynner på den 7-8 gangen med for fredrikstad... KJedelig rett og slett og flere har reagert på dette.

4 ganger må være et maximum.
Og vi har da nok av andre låter å synge!

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 mai 05, 00:15
Endret: 02 mai 05, 00:18
Opprinnelig postet av ajg
men du svarer ikke på hvorfor det er 1000 ledige plasser på stadion...

I fjor hadde FFK et snitt på 8696, dvs nesten 2000 ledige plasser på stadion. I år har vi et snitt på 9437, jepp, som du sier: 1000 ledige plasser på stadion. Altså har vi en fremgang enn så lenge.

Du har en magisk evne til å trekke dine egne konklusjoner og bruke de for alt hva det er verdt.

Du "glemmer" også at vår første kamp var en mandagskamp og at vi nå er midt i konfirmasjonstiden. Jeg er også skuffet over at det ikke er fullt på stadion, men det er virkelig ikke Drillo sin skyld.

I fjor var også første året i Tippeligaen på 20 år og det var veldig "inn" å gå på kamper for alle og en hver. Folk som ikke engang var fotballinteresserte ble revet med og gikk på kamper. Det sier seg selv at man ikke kan oppretteholde den samme interessen år etter år.

Derimot kan interesse fort øke betraktelig om vi fortsetter å kjempe i toppen. Sånn er det bare.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 mai 05, 00:15
Opprinnelig postet av ajg
men du svarer ikke på hvorfor det er 1000 ledige plasser på stadion...


der tror jeg det går på at den første kampen gikk på mandag kl 8 på kvelden, mange som jobber vet du, i dag, 1. mai, mange som kanskje skulle andre ting i dag, også er det faktisk midt i en konfirmasjons tid. synes også det er skuffende at det er 1000 ledige plasser, men drillo har ihvertfall ikke skyld i det.

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 mai 05, 00:17
Opprinnelig postet av FFK Forever
Opprinnelig postet av Holters
Nei, slutt heller med å kun synge en sang to ganger! Det er mye bedre å synge en sang i 2-5 minutter. Det skaper trøkk og er veldig stilig å høre på. Spesielt tror jeg dette er viktig på bortekamper hvor man er mange, f.eks på Ullevål. Synger man bare 2 ganger, så stopper man opp å synge akkurat i det den store massen har hørt hva man synger. Derfor er det er en stor fordel å synge sangene flere ganger enn bare to.

4 ganger må være et maximum.
Og vi har da nok av andre låter å synge!

Poenget er ikke at man har flere sanger å synge. Poenget er å skape trøkk!

Og det gjøres blant annet ved å synge den samme sangen gjentatte ganger. Dette er faktisk veldig vanlig rundt om i Europa!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 02 mai 05, 00:22
Regner med at de 1000 som var ledige var vel ståplasser? Ikke alle som gidder/kan stå en hel kamp?

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 02 mai 05, 00:24
Bedre med 4 runder med skikkelig trøkk, en 20 runder med jamring.

Blir som å sette på en smurfelåt fra hælvete.

Morsom de 2 første gangene, 3-4 gang har man nådd smertegrensa.Ytterligere runder blir bare selvpining.

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f