Husk meg
Brukernavn
Passord

dårlig trøkk på stadion i dag...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 mai 05, 00:26
Når det gjelder det å synge samme sangen flere ganger, er jeg helt enig med holters..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 mai 05, 00:42
Opprinnelig postet av ajg
Når det gjelder det å synge samme sangen flere ganger, er jeg helt enig med holters..

Moro at vi kan være enige om noe også! ;)

Men dette med å synge sanger lenge er vesentlig mer viktig når supportermassen er stor, f.eks som når vi var på Ullevaal.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 02 mai 05, 02:12
Opprinnelig postet av ajg
tydelig at dette var et ømt punkt ja. i dag var jeg skuffa over både spillet ute på banen, tilskuertallet og stemningen på tribuna.

det er ikke for ingenting at zoran hele tiden ropte at det er for dårlig og at fler må bli med.. han sa også at det høres ut som det er 20 som synger.. så dette er ikke noe oppgulp jeg kommer med for å lage kvalme.

la meg komme med 1000 kroners-spørsmålet til dere som vet så mye: hvorfor er ikke stadion fullsatt? kan noen forklare hvorfor det er 1000 ledige plasser på stadion i begge de to første kampene?

og er det noen som synes vi spilte god fotball idag? da har man ikke høye forventninger hvertfall...

----------------------------------------------Jo det skal jeg fortelle deg. Når det står og sies i stortsett alle medier at det utsolgt så går ikke folk å prøver å få kjøpt biletter.
Visst aristokraten heller kunne gått ut å sagt at vi har fortsatt 2000 billetter igjen, så tror jeg at det hadde vært over 10000 på kampene.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 mai 05, 02:19
Endret: 02 mai 05, 02:37
Angående tilskuertallet, så kan jeg ikke skjønne at det skulle være plass til 1000 tilskuere til på denne kampen. Synes det virket veldig fullt, bortsett fra på feltet til Oddrane hvor det sikkert kunne vært plass til ca 200-300 flere.

Har det blitt gitt ut mengder av gratisbilletter i år? Eller blir de telt som "vanlig betalende" tilskuere?

Står jo en sak på f-b.no om 9700 solgte billetter på lørdag ettermiddag... Har folk som har kjøpt billett blitt hjemme isteden?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 02 mai 05, 05:46
Opprinnelig postet av Costanza


Står jo en sak på f-b.no om 9700 solgte billetter på lørdag ettermiddag... Har folk som har kjøpt billett blitt hjemme isteden?


Syns også dette er merkelig, men betalte billetter regnes vel med selv om de ikke blir benyttet?

---------------------------

-exit body, exit mind-


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 02 mai 05, 09:01
Endret: 02 mai 05, 09:18
Opprinnelig postet av FFK Forever
Plankehaugen må slutte og synge For fredrikstad jeg synger høyt.. om og om igjen.Utrolig ensformig.la den gå maks 2 ganger.

Håper du leser dette KLOKAN


Ja jeg leser det og tror heller at du bør bli vant til å høre dette om og om igjen . I hvretfall så lenge jeg får låv å bestemme ting.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 mai 05, 09:14
til FFK Forever. Er så enig i det derre. 100 % støtte

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 02 mai 05, 09:16
Når det gjelder tilskuertallet.
Like før jeg dro på stadion lurte naboen min om det var ledige biletter igjen. Og erfaringsmessig svarte jeg ja . Og da sier kona til naboen jo men i hele uka har dem sagt at det er utsolgt. Der er det famile på 3 som ble sittende hjemme istadet for å dra på stadion. Tror at media kan også ta litt av skylda på seg når det skrives 3-4 dager i forveien at stadion er utsolgt.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 mai 05, 09:35
Endret: 02 mai 05, 09:35
hvor mye bestemmer du da klokkan når det gjelder sanger ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 02 mai 05, 09:59
Tilbake til syngingen.

Det der om å bestemme er kanskje litt for drøyt fra meg men pytt pytt.

Vi dro den i gang kun 1 gang og det var i første omgang. At jeg dro den i gang var mest fordi folk rundt meg ba meg om å gjøre dette så det er egentlig ikke jeg som har bestemt det men kun formidlet ønsket fra andre.
Og en ting til da. Og det er siste gang jeg skriver det også. At jeg står der hvor jeg står og drar i gang synginga er ikke noe jeg har bestemt selv. Som alle vet alt begynte med Nadderud i fjor og etter denne kampen ble jeg "plasert" der av "dragjengen" i Plankehaugen.
Grunnen til dette er vel at jeg har vist lyst og gløden til å få ting i gang. Det virker som om enkelte her misforstår hele oplegget og tror at jeg styrer hele greie. Skjønner ikke vitsen om å avslutte hele kritikke med "leser du dette Klokan" . Du kan stå ved siden av meg neste gang og høre hva folk vil og hvordan ting fungerer. Ved siden av dette har jeg jo spurt hvilken sang skal synges ,..... Begynner å bli sliten av å lese alt dette . Det er faktisk mange som sier til meg drit i det men jeg klarer ikke fordi jeg bryr meg om hvordan ting fungerer og hva kan gjøres for å bli bedre. ER det virkelig så ille da er det bare å ta initiativet og komme på stadion og vise seg frem. Jeg bytter gjerne plassen med folk som vil det.



---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 02 mai 05, 10:09
Sitter på hovedtribunen B nedre og er enig i at det var dårlig trøkk idag..dårlig førsteomgang hjalp ikke på det vel..
Er dog omringet av folk som skal mobbe ringberg og spillerene hele tiden,uten peiling på hva de prater om..Slitsomt

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 02 mai 05, 10:27
En ting apropos tilskuertall. På ordinære kamper tror ikke jeg "vanlige" folk gidder å stå som sild i tønne i Klokkesvingen med svimerker etter Petterøes #3 over hele jakka. Gidder man ikke det så var det i prinsippet fult på stadion i går.

Er også usikker på hvordan FFK behandler uavhentetde biletter. Man kan jo reservere intill 25 biletter i tre dager.

Tro stemningen på stadion var preget av at folk hadde skyhøyeforventinger. Oppe ved felt H var det stå stille at folk begynte å viske til tider.

Frykter at FFK kommer til å spille ebst på bortemane i år jeg, fordi hjemmebane ender opp til å bli et gigantisk prestasjonskrav

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 02 mai 05, 12:05
Det gi skikkelig trøkk å synge den samme sange om igjen mange ganger. Å gå lei av teksten høres merkelig ut. Den er ikke akkurat lagd for å gi en ny opplevelse slik som å lese en bok. Sangen er for å skape trøkk.
Når det gjelder klokan, så gjør han en glimrende jobb. Desverre er det noen furtehuer som alltid skal klage. Syng lenge, syng høyt og ha det fett :ffk:

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 02 mai 05, 12:33
Kan ikke skjønne dem som sier det er bra liv på kampen i går!!
Hadde vi vært halv parten så gode som vi er på borte bane hadde det vært bra!!
Klokan og Dag gjør en bra jobb,men kunne tenkt meg litt mere av de gamle sangene også!!!!

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 02 mai 05, 12:54
Opprinnelig postet av Bever
Kan ikke skjønne dem som sier det er bra liv på kampen i går!!
Hadde vi vært halv parten så gode som vi er på borte bane hadde det vært bra!!
Klokan og Dag gjør en bra jobb,men kunne tenkt meg litt mere av de gamle sangene også!!!!


Enig... Jeg synes trøkket på tribunen var like bra som kampen generelt... Dønn kjedelig:eek:

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 02 mai 05, 13:07
Opprinnelig postet av Klokan
Tilbake til syngingen.

Det der om å bestemme er kanskje litt for drøyt fra meg men pytt pytt.

Vi dro den i gang kun 1 gang og det var i første omgang. At jeg dro den i gang var mest fordi folk rundt meg ba meg om å gjøre dette så det er egentlig ikke jeg som har bestemt det men kun formidlet ønsket fra andre.
Og en ting til da. Og det er siste gang jeg skriver det også. At jeg står der hvor jeg står og drar i gang synginga er ikke noe jeg har bestemt selv. Som alle vet alt begynte med Nadderud i fjor og etter denne kampen ble jeg "plasert" der av "dragjengen" i Plankehaugen.
Grunnen til dette er vel at jeg har vist lyst og gløden til å få ting i gang. Det virker som om enkelte her misforstår hele oplegget og tror at jeg styrer hele greie. Skjønner ikke vitsen om å avslutte hele kritikke med "leser du dette Klokan" . Du kan stå ved siden av meg neste gang og høre hva folk vil og hvordan ting fungerer. Ved siden av dette har jeg jo spurt hvilken sang skal synges ,..... Begynner å bli sliten av å lese alt dette . Det er faktisk mange som sier til meg drit i det men jeg klarer ikke fordi jeg bryr meg om hvordan ting fungerer og hva kan gjøres for å bli bedre. ER det virkelig så ille da er det bare å ta initiativet og komme på stadion og vise seg frem. Jeg bytter gjerne plassen med folk som vil det.







Ikke Misforstå meg Klokan, Syns du gjør en glimrende jobb!

Syns bare at For Fredrikstad Jeg synger høyt sangen ikke bør gå mer enn max 4 ganger. Blir fort ensformig.Litt konstruktiv Kritikk håper jeg du tåler!



Stå på Klokan! DU gjør en flott Innsats!


---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 02 mai 05, 14:08
Klart jeg tåler kritikk men skjønner ikke hvorfor jeg får den i det heletatt. Det er 1000 mennesker på feltet. I går reiste jeg meg opp kun de gangene jeg følte at nå var det stille. I tilleg har jeg begynt med 5 minutters etter at folk har bedt meg om dette og selve sangvalget er det folk også som sto for.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 mai 05, 14:11
Opprinnelig postet av Klokan
Klart jeg tåler kritikk men skjønner ikke hvorfor jeg får den i det heletatt. Det er 1000 mennesker på feltet. I går reiste jeg meg opp kun de gangene jeg følte at nå var det stille. I tilleg har jeg begynt med 5 minutters etter at folk har bedt meg om dette og selve sangvalget er det folk også som sto for.
du er litt for en sporet i dine sanger det er en av få tng jeg kan nevne.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 02 mai 05, 14:22
Et par observasjoner:

1. Zoran og Dag gjør en fantastisk jobb i forhold til å dra med folk. Stå på!

2. For at det skal bli "trøkk" er det viktig at sangene er relativt enkle og at de går mer enn to ganger.

3. Særlig på bortebane hvor mange av oss står sammen (spredd utover et stort areale) er det viktig at sangene går mange ganger for at alle skal rekke å henge seg på.

4. At en sang går i 5 min. er drit fett og MEKTIG! Akkurat som FFK maler vi og maler vi...

5. Skuffende at mange på plankehaugfeltet ikke synger. Hva kan gjøres for å få i gang alle?


Gykkan

Knøttespiller

Ble medlem: 26 nov 04
Innlegg: 56

Lagt til: 02 mai 05, 14:49
Skal du stå på plankehaugenfeltet skal du synge!!:eek:

---------------------------

Du skal ikke gå rundt å lete etter den rette, du skal gå rundt å være den rette



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f