Husk meg
Brukernavn
Passord

Kristen Viikmäe... god/dårlig

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 01 mai 05, 23:31
Viikmae gjorde ihverfall en god kamp idag. Synes også han gjorde en godkjent førsteomgang mot lyn, men at han har slitt når han har spilt på kanten eller som alenespiss. Viikmae er en god erstatter for west, men må brukes på samme måte som west også. Som spiss i en 4-4-2 formasjon.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 mai 05, 00:24
idag mot odd spilte viikmae en meget god kamp synes jeg. skapte trøkk og var god med ballen i bena!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 02 mai 05, 01:09
Opprinnelig postet av Julekake
Viikmae gjorde ihverfall en god kamp idag. Synes også han gjorde en godkjent førsteomgang mot lyn, men at han har slitt når han har spilt på kanten eller som alenespiss. Viikmae er en god erstatter for west, men må brukes på samme måte som west også. Som spiss i en 4-4-2 formasjon.


Er helt enig i dette. Brian West er egentlig helt uerstattelig, men den som nærmest kan erstatte ham er Viikmae. Synes han spillte en meget god kamp idag og jeg er derfor blitt overbevist om at det er spiss han må spille og ikke ving.

Slik vi spillte idag med Hoås og Ringberg på topp i 1. omgang, var helt tragisk. De er for like og har begge for lite fart. dessuten tror jeg Hoås må ha vært preget av sin skade og var derfor langt under pari.

Uansett om West er klar eller ikke, så bør vi spille 4-4-2 og spissparet bør bestå av West eller Viikmae og Hoås eller Ringberg.
Spissparet Hoås Ringberg fungerte ihvertfal ikke, men det kunne kanskje vært interessant å se spissparet West - Viikmae når West er kampklar. Men Drillo vil sikkert ha minst et fyrtårn på banen, men dersom Ringberg må bli ute med skade noen kamper, så blir vel Hoås satt ut på venstrevingen igjen. For selv om ikke den plassen er perfekt for ham, så er nok han bedre der enn det Viikmae er på den plassen. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 mai 05, 08:50
Dette klarte Viikmäe å gjøre på to minutter i kampen. Slike sjanser skla en toppspiss score på.

76
Enerly spiller frekt til Blixt, som slår inn mot Viikmäe. Spissen får ikke tatt i mot ballen og spolerer en kjempesjanse for FFK.
75
Enerly slår en glimrende ball som Viikmäe mottar på Odds sekstenmeter. Spissen er noe uheldig med mottaket og ballen triller inn til Holtan.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 02 mai 05, 08:58
Endret: 02 mai 05, 08:58
... men han kom seg tross alt til de sjansene. Det klarte verken Hoås, Ringberg eller Wiig.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 02 mai 05, 10:07
han var bedre idag,men å si at han imponerte blir feil for meg..Til tross for sine positive egenskaper syns jeg han er altfor svak med ballen i bena,og bommer mye og taper mange dueller

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 02 mai 05, 10:42
Mye det samme som med west dette her. Skaper sjanser, men bommer stort sett på alle sammen.

Uansett så viser denne kampen at west ikke er uerstatelig. Men han må erstattes av en annen rask og gjennombruddshissig spiss.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 02 mai 05, 11:43
Opprinnelig postet av Klokan
da tror jeg du så på feil kamp RC2


Så du er overbevist om at Hoås har nr 23 på ryggen også da kanskje?

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 02 mai 05, 12:13
Mot Odd var Vikmae svinegod. Han var et mye bedre oppspillspunkt en f.eks Ringberg. Vikmae klarte alltid å dempe ballen finfint, og enten spille den videre eller runde en spiller. Dessuten er han rask og går rett på grøten i full guffe, i motsetning til Ringberg/Hoås. Slik en god spiss skal. Gleder meg til å se han når han har fått litt tid på seg.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 02 mai 05, 13:09
Endret: 02 mai 05, 13:11
Opprinnelig postet av Patrioten
Dette klarte Viikmäe å gjøre på to minutter i kampen. Slike sjanser skla en toppspiss score på.

76
Enerly spiller frekt til Blixt, som slår inn mot Viikmäe. Spissen får ikke tatt i mot ballen og spolerer en kjempesjanse for FFK.
75
Enerly slår en glimrende ball som Viikmäe mottar på Odds sekstenmeter. Spissen er noe uheldig med mottaket og ballen triller inn til Holtan.



Det var også Viikmae som dekket Holtan ved Simen sitt mål.

Viikmae utfordret også Odds forsvar på farten flere ganger. En gang kom han seg også fri og fikk avslutta, men vinkelen ble for spiss og vi vant en corner. Og med tanken på at midtbanen bare jogget fremover ved en rekke gode overgangsmuligheter, så er cornere viktige, da får man flyttet frem laget.

Kan ikke se at noen av de andre som spilte på topp engang klarte å komme til sjanser, ei heller utfordre noe særlig.

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 02 mai 05, 13:33
Bøyer meg ned i støvet jeg

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 02 mai 05, 16:25
Opprinnelig postet av sklitakling
Mot Odd var Vikmae svinegod. Han var et mye bedre oppspillspunkt en f.eks Ringberg. Vikmae klarte alltid å dempe ballen finfint, og enten spille den videre eller runde en spiller. Dessuten er han rask og går rett på grøten i full guffe, i motsetning til Ringberg/Hoås. Slik en god spiss skal. Gleder meg til å se han når han har fått litt tid på seg.


Svingod er vel å ta i syns jeg..han var blant de minst dårlige heller,uten at det sier så mye... Håper han slår til,men må si at det jeg har sett hitill har vært svakt

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 mai 05, 17:10
greit nok vikmae burde puttet et eller to mål idag. men sånn er det for spisser. det går opp og ned. plutselig løsner det og da kan det ramle inn mål:D

så lenge sjansene skapes, vil det løsne etterhvert. viktigste er faktisk å skape sjansene

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 mai 05, 17:18
Vi kan ikke sløse bort 1, 5 millioner på å kjøpe han. Han er spiss og har ikke scoret en gang enda, det være seg treningskamper, eller seriekamper.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 02 mai 05, 17:44
Opprinnelig postet av Patrioten
Vi kan ikke sløse bort 1, 5 millioner på å kjøpe han. Han er spiss og har ikke scoret en gang enda, det være seg treningskamper, eller seriekamper.


Men når sant skal sies har han ikke fått allverden med spilletid heller. Fleste (nye) spillere trenger både tid og kontinuitet for å slå gjennom.

Når det er sagt, bør han jo få sjansen til å vise seg frem snart - ved å spille fra start noen ganger. Avgjørelsen om å kjøpe ham skal jo falle snart.

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 mai 05, 19:14
Opprinnelig postet av Patrioten
Vi kan ikke sløse bort 1, 5 millioner på å kjøpe han. Han er spiss og har ikke scoret en gang enda,


ser ikke at ringberg har scoret så mye enda heller jeg... samme hvem som scorer måla, mange ganger er det større prestasjon å skape store sjanser, måla kommer de, bare vent!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340