Husk meg
Brukernavn
Passord

Absolutt Aristokrat vol2

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 05 apr 05, 06:58
Bra jobba..best cd ever ! :eek:

Jeg får lov å spillen når jeg er alene hjemme..he..he, ikke akkurat noe kvinnen i mitt liv gidder å lytte til (hver eneste dag)

Til søndag :ffk::ffk::ffk: !!!

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 05 apr 05, 10:18
Gleder meg til "fremføring" av Risholt-sangen jeg! Har alltid ønsket at vi skulle ha en sang til Roger, det har han fortjent!

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 05 apr 05, 10:30
HectorFFK, helt enig..en sang fortjenern virkelig...holder ikke bare med å rope "Roger er mål..Roger er mål"

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 06 apr 05, 17:28
Hvis Dere som har CD har tittet på side 2 i coveret så kan dere se navn på alle som har vært med på å få Vol 2 slik den er. Kan hende at enkelte har bidrat med mer enn andre men jeg synes det er urimelig å gi ære til enkeltpersoner når det er snakk om 12 rødhvitguttær som fortjener denne æren. I tilleg til gutta i studio da.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


vidar_hansen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 53

Lagt til: 07 apr 05, 12:34
Utrolig bra at dere har laget Absolutt Aristokrat vol2. Gleder meg til å kjøpe den i morgen. Er tekstene til sangene med der?

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 07 apr 05, 12:44
Endret: 07 apr 05, 12:45
Tekstene følger med ja...

En annen ting jeg har merka meg er at mange av sangene blir litt dype. syns det er viktig at vi passer på å ikke synge for dypt, da drukner sangen fort...

En siste ting, Risholt har bursdag til søndag, da må vi synge bursdagsang for´n...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 05, 13:01
det må vi gjøre for Roger,, vikitg at vi gjør slik

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 07 apr 05, 13:11
Tenker han blir glad når 5-6000 folk synger bursdagssang for`n. :D

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


vidar_hansen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 53

Lagt til: 07 apr 05, 13:12
Har ikke vært i Fredrikstad og på Aristokraten på lenge, men er det noen som vet om det er kommet nye drakter og hva prisen er? På forhånd takk for hjelpen..

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 05, 13:13
nye grakter 600 kr

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 09 apr 05, 18:08
Nå har også jeg fått meg denne mye omtalte cd`n. Men det første som slo meg var at noen av disse sangene var jo bare dårlige. Men jeg synes også noen av dem var skikkelig bra og jeg gleder meg virkelig til synge på søndan.

Men jeg har et par forslag til søndan. Mot lillestrøm ifjor var det mange som ikke kunne tekstene og det bledermed mye rot. Derfor synes jeg vi skal for det meste holde oss til fjorårets sanger som alle kan, også kan vi ta et tre fire av de nye. så når alle har lært disse etter noen kamper kan vi fylle på med resten. Noen av dem som bestemmer dette som har noen meninger om dette?

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 09 apr 05, 18:49
CD-verket er veldig bra. Jeg skjønner jo at andre som er på jakt etter fullverdige sanger ikke liker den, men de har også misforstått. Dette er en supporter-cd med supportersanger, og sånn sett er den veldig god. Artig med nye melodier og tekster. Bra jobba. Det er altfor mange supporterklubber som "stjeler" melodier og bare pusser litt på tekstene for å gjøre de til sine egne.
Plankehaugen holder Champions League-nivå!

:ffk:

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 09 apr 05, 18:52
Alle er ikke like bra, men det er nok en 4-5-6 sanger her som virkelig slår igjennom - akkurat som i fjor.

Alle er ikke akkurat like orginale heller, f.eks Kom, kom, kom. Dette med knuse knær og livet kjært er "noe" utbrukt. Dessuten passer det ikke inn i noe som har med Plankehaugen å gjøre.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 apr 05, 20:17
Vil gi en kritikk til cd. hvorfor ikke en sag til dagfinn enerly ??

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 09 apr 05, 20:59
Endret: 09 apr 05, 22:52
Det er idag kopiert opp 1000 eksemplarer av de nye sangene, som blir fordelt på alle bussene imorgen.

En stor takk til Unger fabrikker for lån av kopimaskin!!!

Med 3000-4000 FFK supportere på Ullevål, så må det bli sånn at flere må dele på et ark, men det går sikkert bra.

Jeg synes det er viktig at vi får brukt alle de nye sangene allerede fra den første kampen, men det er noe Dag Jørun og Zoran styrer i løpet av kampen.

Det hadde vært fint om alle som fikk utlevert tekster tok godt vare på dem.
Vi skal jo bruke dem flere ganger og det er vel tvilsomt om vi kan kopiere opp 1000 stk. til hver kamp.
Men etterhvert så blir det vel mulighet for å laste tekstene ned direkte fra Plankehaugen.no, håper jeg.
:D:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 09 apr 05, 21:02
Endret: 09 apr 05, 21:04
Til keiko!
Det kommer helt sikkert til å dukke opp sanger både til Enerly og flere av de andre spillerne etterhvert.
Slike sanger bør være enklest mulig og derfor tror jeg faktisk at Zoran og Dag Jørun allerede har noe på lur der. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 12 apr 05, 14:44
Endret: 12 apr 05, 14:45
:rolleyes:

Er det noen som vet om sangene vil bli lagt inn på internett, eller om det er noen som kan gjøre det??:|

Har hørt noen, og de er skikkelig kule:cool:

Det ville jo vært en fordel for hele publikum, for da kunne all:De lært sangene, og slik som det var mot Lyn var det kjempemange som ikke fikk!

Klanen har gjort det: http://www.klanen.no/index.php/content/view/full/1875

http://www.klanen.no/index.php/content/view/full/1881

http://arkiv.vpn.no/multimedia/lyder.shtml

Og om Plakehaugen vil ha penger, kan de jo lage en ny cd, med "ordentlige sanger"...:D

- Det tror jeg de ville tjent mer på!

:ffk:

---------------------------

FFKgutten


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 12 apr 05, 14:51
Om Plankehaugen tillater det, så kommer vi til å legge ut tekster + sanger fra begge platene når vi lanserer de nye sidene.

Riktignok sier det seg selv at vi må vente til Aboslutt Aristokrat Vol. 2 er utsolgt.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 apr 05, 15:00
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Til keiko!
Det kommer helt sikkert til å dukke opp sanger både til Enerly og flere av de andre spillerne etterhvert.
Slike sanger bør være enklest mulig og derfor tror jeg faktisk at Zoran og Dag Jørun allerede har noe på lur der. :D
vi synger jo en i dag for dagfinn da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340