Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg furter ikke.... (ffksupporter.net)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 01 apr 05, 14:52
Endret: 01 apr 05, 14:54
Hællæ guttæer!
Jeg kan nok tenke meg at dere har mye å gjøre, men å få slettet innlegget til Roger der han skriver at han ikke furter bør vel gjøres snart?

Om det da ikke kommer noe fornyelse der da. Jeg glemte å bruke CAPS LOCK. Beklager.

mini Ringberg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mar 05
Innlegg: 14

Lagt til: 01 apr 05, 15:16
Endret: 01 apr 05, 16:17
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

Moderator: Kanskje begrense oss til 128 smilies etter hverandre i fremtiden. 129 blir litt i meste laget!

---------------------------

mini Ringberg


vidar_hansen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 53

Lagt til: 01 apr 05, 15:28
Jeg foreslår at dere fjerner det og setter inn det om "nye" Risholt. Vi må støtte Risholt. Han er en stor spiller, en herlig gutt og en av våre viktigste.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340