Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisvik fortsatt aktuell?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 29 mar 05, 19:18
Endret: 29 mar 05, 19:19
Poenget er at brann ikke slipper kvisvik uten å ha noen fullgod erstatter..
MEN.. Ryktene går også på at Brann har vært i kontakt med lsk angående Pål Strand, som (javisst) også er venstreving.

Mitt tips... Fredrikstad-supporterere og brann-supportere våkner opp 2.april, med sjokknyheten om at kvisa er solgt til FFK... Prislapp 5 mill:) Brann har sikret seg Pål Strand i erstatning... Bergenserne er mindre fornøyd, mens VI begynner å ane konturene av ett kommende storlag!!

Men, vi får da bare vente og se :cool:
Optimist, jeg? Huh...

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 29 mar 05, 20:04
Enig, la oss drømme. Hadde vært utrolig moro.En kjempeforsterkning på en svakt besatt plass.

---------------------------

Macka fra start!


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 29 mar 05, 20:27
Drømmer er til for og oppfylles. Syns vi godt kan håpe, men tror ikke vi skal bli alt for skuffet om det ikke skjer noe mer på overgangsmarkedet nå.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 mar 05, 21:07
kvisvik kan utgjøre forskjellen på bunn/midtstrid for FFKs del.min favoritt i TL.tenk den mannen hadde foret west med baller!!og en viss enerly på høyre...lov å drømme folkens!

men at brann selger er høyst tvilsomt,da mener jeg de må kjempe hardt for royal league plass...han ER brann.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


elisabeth_jinta

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 jul 04
Innlegg: 10

Lagt til: 29 mar 05, 21:29
jeg snakka med kvisik her om dagen.. han var veldig interessert i å flytte fra Bergen snart.. han var klar for forandringer og samtalene med knut torbjørn har vært fargerike.. Han vurderer overgangen akkurat nå!! og på meg hørtes det ut som om han kom til å gå over til klubben over alle klubber; FFK !! :rolleyes:

---------------------------

Heisann..=)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 mar 05, 21:36
Damen Kvisvik skal vist misstrives i Bergen, hun er forøvrrig fra Fredrikstad og vil hjem til familien sin

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mar 05, 22:00
hu klarer sikkert ett år til vett du

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 29 mar 05, 22:22
Opprinnelig postet av Patrioten
Damen Kvisvik skal vist misstrives i Bergen, hun er forøvrrig fra Fredrikstad og vil hjem til familien sin

Fornuftig dame! ;)

Får hjemmelengsel bare jeg kjører forbi Moss på E6 jeg...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Lady in red

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 mar 05
Innlegg: 5

Lagt til: 30 mar 05, 00:22
Hadde vært helt konge med en såpass bra spiller som han!! Tror vi kunne kommet langt oppover tabellen bare på grunn av det!!

---------------------------

Marcus Ringberg scorær mål! Han scorær mål! Han scorær mååål!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 mar 05, 00:58
Rart det der med Moss, Holters. Av en eller annen grunn føler jeg meg aldri lenger hjemmefra enn når jeg er i Moss! Hehehe.

Jeg synes det høres ut som om det er skikkelig synd på Kvisviks bedre halvdel, jeg, og at noen må hjelpe til *litegranne*, sånn at det ikke blir for mye tut og låt der borte. Kællen må jo ta litt ansvar han ævv, da vel!!

Jeg for min del tar det hele med knusende ro, fordi jeg er sikker på at Raymond kommer til å gjøre mye bra for FFK. En eller annen gang. At han blir solgt før kontrakten går ut er vel unødvendig å si, siden hans verdi i Brann synker med ca 100 000 % i det øyeblikket han står uten kontrkat.

Nøkternt sett kommer han hjem til høsten, og da blir det ikke FFK-spill før neste sesong.

Raymod er en humørspreder og autoritet som kan forvandle et helt lag, for å si det rett ut.

fireman

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 11

Lagt til: 31 mar 05, 17:39
Opprinnelig postet av elisabeth_jinta
jeg snakka med kvisik her om dagen.. han var veldig interessert i å flytte fra Bergen snart.. han var klar for forandringer og samtalene med knut torbjørn har vært fargerike.. Han vurderer overgangen akkurat nå!! og på meg hørtes det ut som om han kom til å gå over til klubben over alle klubber; FFK !! :rolleyes:


Hvis det har vært slike samtaler som du antyder uten at Brann har vært informert på forhånd, så er det ulovlig iflg NFF.
Og tror dere, helt ærlig at kvisa vil si fra seg e-cup og kamp om seriegullet til høsten nå når vi endelig ser konturene av et storlag igjen i Bergen, som han regnes som en viktig del av?

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 31 mar 05, 17:43
fireman, jeg tror Raymond flytter seg hit så fort han får muligheten. Helt eller gud i Bergen betyr ingenting når du kan være det i FFK...skjønn det.

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


fireman

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 11

Lagt til: 31 mar 05, 17:50
Opprinnelig postet av Brukernavn
fireman, jeg tror Raymond flytter seg hit så fort han får muligheten. Helt eller gud i Bergen betyr ingenting når du kan være det i FFK...skjønn det.


Ikke lett å være Gud når ingen legger merke til en da. Og tenk når Brann er i Europa, og Raymond sitter hjemme i gyngestolen og forbanner den dagen han reiste fra Bergen. :D

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 31 mar 05, 17:57
...lagt merke til..? det blir du i FFK, 11000 annenhver søndag og 3-4000 på bortekamper.
Bergen er lang vekk:D

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340