Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 mar 05, 20:52
Ja.. de frigir nok en så fremadstormende spiller som Risholt fra kontrakten like før seriestart... Og ja, det er selvsagt bare å frigi spillere fra kontrakt. De har jo ingen rettigheter selv. De er jo bare under kontrakt....

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 28 mar 05, 21:09
cantona#7: det der tror jeg bare er vås. Noe av det dummeste jeg har hørt her inne faktisk. Hvorfor skulle FFK slippe en av sine beste spillere gratis? Og tror du virkelig deet er så enkelt å bare sparke dem? I det hele tatt, tror du egentlig på noe av det tullet selv?

Den dagen FFK slipper roger risholt gratis, blir den samme dagen jeg begynner og tilbe han der nede..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


cantona#7

Knøttespiller

Ble medlem: 12 jul 04
Innlegg: 36

Lagt til: 28 mar 05, 21:19
vel.. stod det noe om gratis..?selvfølgelig håper ikke jeg at det skjer, men tror dessverre han kan bli solgt i løpet av kort tid. Men som sagt så håper jeg selvfølgelig ikke det skjer. Husk at det ikke var noen her inne som hadde trodd at Stian skulle bli borte før seriestart, ikke jeg heller. Utrolig synd, men det skjedde og det var FFK som kontaktet Ålesund for å få i stand en overgang...

---------------------------

FFK til Royal League.......


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 28 mar 05, 21:27
Endret: 28 mar 05, 21:57
Forskjellen på stian og roger er ganske stor. Roger fikk sin landslagsdebut i vinter, mens stian satt på reservebenken til FFK.

Og dessuten var det mange av oss her inne som mente stian var en av de som kunne forsvinne. Og det er faktisk ikke så rart. Han er rett og slett ikke god nok for førsteelveren til FFK. Det er i høyeste grad roger risholt.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 28 mar 05, 23:21
Endret: 28 mar 05, 23:22
Hvis Roger blir solgt nå før vinduet lukkes består ikke verden til påske... Eh, jo det gjorde den visst, men...

Vi vet alle hva Roger står for, og vi vet alle også at Roger må utvikle seg ytterligere for å dra inn en fet kontrakt, og jeg ser ingen grunn til at Roger ikke skulle forbli i FFK. Man spiller ikke en sesong sånn som Roger gjorde uten at det blir lagt merke til, og det ville være det glade vanvidd å selge ut Roger akkurat nå, både for spilleren sjøl og for klubben.

Å selge Roger nå ville være som å selge ut McDonald! Ettersom jeg ser det er Roger et soleklart førstevalg som førsteforsvarer og terrier i lav ballgjenvinning. Kanskje ikke akkurat nå, så i det minste etter noen få kamper. Roger var en motor i FFKs spill rett foran forvarsfireren, akkurat som West var det helt forrest. Tror det blir sånn i år også, gett.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 mar 05, 01:45
Dette er bare for dumme påstander, Cantona#7.
Hadde du sagt at Håkan Søderstjerna kom til å forsvinne før 1. april, så hadde det nok vært en del supportere, meg iberegnet, som hadde nikket og sagt:

Javel, det er nok mulig, men ikke Roger.

Hvor tar du slike påstander fra, Cantona#7?:confused:

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340