Husk meg
Brukernavn
Passord

Hovedsponsoren er klar?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 17 mar 05, 19:53
Er dette tre "vanlige" sponsorer som har rykka opp som "hovedsponsor" fordi vi egentlig ikke har noen hovedsponsor?

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 mar 05, 21:41
Ja, det er nok det, Møklegård.
Dette er det man kan kalle for plan B, når man ikke fikk til noe annet.

Nå mangler man 3 mill. for å få det totale sponsorbudsjettet i havn. Jeg tror det skal bli vanskelig å få inn disse pengene i 2005.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 mar 05, 22:01
men kanskje de blir med i sponsorpoolen og bidrar mer der? eller?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 17 mar 05, 22:38
Endret: 18 mar 05, 00:22
Opprinnelig postet av Husgutt
men kanskje de blir med i sponsorpoolen og bidrar mer der? eller?

Tvilsomt. De har bidratt nok gjennom Værste, ny stadion og nå hovedsponsorer. Derimot kan man forhåpentligvis håpe at Terje Høili spytter inn noen kroner i investorpoolen. ;)

Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg var også på pressekonferansen idag og var blandt dem som ble veldig overrasket

Hvorfor hilste du ikke på, s-b #1? Hyggelig å se at du er på samme planet (hva meninger angår) som meg for en gangs skyld! ;)

Men gjort er gjort og spist er spist. Nå ser jeg frem imot to ting: _EN_ kamp med antatt beste startelever og ikke minst: Seriestart!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 17 mar 05, 23:25
syntes dette lukter litt kumlokk ja..
har hatt inntrykk av at de har trengt tid til å velge mellom alle de mulige hovedsponsorene som har meldt sin interesse.

så ender vi opp med dette.

er nok ikke uten grunn at det ikke har blitt noen storfisk!

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 mar 05, 00:06
holters: meg? vet ikke hvem snæbbus one er.. var han på shamrock? kampen? hææææ???

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 18 mar 05, 00:16
Hva er dette for noe, Holters.

Hvem skulle hilst på meg, hvor og hvorfor.
Hvorfor har enda ikke du hilst på meg, Holters? Jeg kjenner jo godt far din, men vet fortsatt ikke hvem du er.

Ellers synes jeg stadig jeg blir nevnt og dratt inn i diskusjoner, uten selv å ha vært tilstede i diskusjonen.

Det er sannelig godt jeg ikke har paranoide tilbøyligheter. :D:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 18 mar 05, 00:20
Endret: 18 mar 05, 00:26
Altså... Innlegget var todelt... Den første delen til husgutt... Den andre var til s-b #1. Og det var meg du (altså s-b #1) skulle hilst på. Vet nemlig ikke hvem du er heller. hehe.

Var det virkelig så vanskelig å forstå? ;)

:ffk:

Opprinnelig postet av Møklegård
Er dette tre "vanlige" sponsorer som har rykka opp som "hovedsponsor" fordi vi egentlig ikke har noen hovedsponsor?

Brynild-gruppen har sponser klubben i minst 50 år. De var vært både vanlige sponsorer og hovedsponsor, men de senere sesongene har de vært "hovedsamarbeidspartnere". Det samme gjelder for FEAS, men jeg kan ikke huske at de har vært hovedsponsor tidligere.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 18 mar 05, 09:27
ved en oppgradering av hovedsamarbeidspartnere til såkalte hovedsponsorer går man glipp av disse bidrag som hovedsamarbeidspartnere.

Dermed er denne avtalen kun værdt den økningen den medfører, om ikke FFK kan få på plass nye hovedsamarbeidpartnere.
Differansen mellom det som kom for 2 uker siden og nå er 2 mill. Den er derfor max 2 mill verdt om ikke nye hovedsamarbeidspartnere kommer. Det er lovlig sent å få nye hovedsamarbeidspartertnere.
Syntes det er underlig at vi som en klubb i vinden havner blant de klubbene som ikke klarer å øke sponsor salget.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 18 mar 05, 09:31
Du har helt rett, tomroar!

Men det er nok lettere å tette dette hullet, enn de 3 mill. som mangler opptil 15 mill., som er det totale sponsorbudsjettet.:cool:

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340