Husk meg
Brukernavn
Passord

God nyhet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mar 05, 15:31

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mar 05, 16:04
Hva er så god med den nyheten da?? Jeg stiller meg heller avventende til hva Viikmae har å by på.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 14 mar 05, 16:22
Stiller meg litt tvilende, men optimistisk. Velger i tro at Viikmae er bedre enn stallfyllet i klubben, og forhåpentligvis vil han ta opp kampen med Ringberg og West. Med X antall titalls landslagskamper for Estalnd, så må han da inneha noen kvaliteter.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 14 mar 05, 16:37
Vet noen det går med han Hoås? Jeg så nemlig en på family i dag som hadde på seg Moldegenser og var rundt 20 år... Hehe, vill gjetting men

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 14 mar 05, 16:39
Opprinnelig postet av pølse
Vet noen det går med han Hoås? Jeg så nemlig en på family i dag som hadde på seg Moldegenser og var rundt 20 år... Hehe, vill gjetting men

Hadde han hatt noe med FFK å gjøre, så hadde han trent på SATS. De har avtale med FFK + er landsdekkende. Family har tross alt bare lokaler på østlandet.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mar 05, 16:44
Endret: 14 mar 05, 16:45

Var gutten du så nærmere 2 meter høy??

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 mar 05, 17:01
Kan dette tyde på at FFK muligens henter inn en annen spiller når høstsesongen starter? Eller at de kanskje ser an Viikmäe til sommeren, holder han mål, så beholder vi han, gjør han ikke det, sender vi han tilbake til Estland og henter en erstatter?

Jeg vil heller ha Viikmäe i stallen enn ingen ny forsterkning i hvert fall...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 mar 05, 17:15
Vi kan nok hvertfall slå fast at dersom Viikmae nå blir klar, noe han ser ut til å bli, så kommer ikke FFK til å hente noen flere angrepsspillere. Så blir nok ingen Hoås nå.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 14 mar 05, 17:49
Ser ikke årets FFK lag nå ganske bra ut på papiret? Må da gå ann å overføre dette til gressmatta også...noe som ikke er gjort i treningskampene hittil...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mar 05, 17:52
Ikke vær sikker på ar det var den siste spissen.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 mar 05, 17:53
I følge drillo vil flere sentrale spillere ikke rekke sesongstart. bl.a Raio og Simen Brenne (?) Ihvertfall Raio, fikk ikke helt med meg hva han sa på TV Østfold akkurat.

Noen som så det ?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 mar 05, 17:55
Endret: 14 mar 05, 17:56
Så ikke det, men er ikke lenge siden jeg leste at Drillo fryktet at Piiroja ikke ville rekke seriestarten. Så vi får nesten regne med det, dessverre. For øvrig en nyhet som absolutt ikke passer inn under overskriften "god nyhet" :(

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 14 mar 05, 18:07
Opprinnelig postet av Patrioten
Ikke vær sikker på ar det var den siste spissen.

Å?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 mar 05, 18:18
Ringberg, West, Wiig, Viikmae, Hornseth + Brenne som også kan spille spiss. Det er 6 spissalternativer, hvorfor i all verden skal de hente inn en til? FFK kommer til å spille 4-5-1 eller 4-4-2 og det holder fint med 4 spisser da.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mar 05, 18:49
Wiig,Hornseth, Brenne er vel ikke det man kan kalle kvalitet, var ikke mye de fikk til i fjor

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 mar 05, 18:52
Wiig spilte ikke i FFK i fjor, men kom foran årets sesong.

Hornsteh var ingen suksess nei, og har derfor også fått beskjed deretter.

Brenne vil jeg påstå var god i fjor. En av våre beste spillere over hele sesongen, men riktignok som midtbanespiller.

Poenget er at vi har MANGE spissalternativer om vi signerer Viikmae, og da skjønner jeg ikke hvorfor klubben skal hente inn enda flere! Det holder med 4 stk.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 14 mar 05, 18:57
Synes dette ser greit ut, FFK har mulighet til å se hvordan han fungerer gjennom vårsesongen, med mulighet for kjøp om han slår til.
Er enig med Constanza, vi er godt dekket opp med spisser. Håper det blir noe av Vidar M, særlig nå som det spøker for Piroya til sesongstart. Trenger sårt hurtighet og duellstyrke bak da.
Til Patrioten:
Brenne er en kvalitetsspiller i norsk TL. Det viste han til fulle i fjor, og særlig på høstsesongen, hvor han var svært god og viktig. Han har kapasitet til å nå landslagsklasse.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 14 mar 05, 18:59
:o:o:mad::mad::mad::rolleyes::rolleyes::rolleyes::(:(:cool::cool::cool::confused::confused::confused::D:D:D:eek::eek::eek::eek::ffk::ffk::ffk:

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mar 05, 19:05
Brenne er god som midtbanespiller, men ikke som spiss.
Det jeg mente med Wiig var at han var dårlig i Sandefjord, han scorte vel ikke mange mål der?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 mar 05, 19:08
Endret: 14 mar 05, 19:08
Nei, men han er hentet til FFK foran året sesong, så de må jo ha tro på ham! På samme måte som klubben åpenbart har tro på Viikmae. Og fra før vet vi hva West og Ringberg står for. Tilsammen har vi da 4 gode spissalternativer. Og i tillegg har vi Brenne som KAN spille spiss, pluss Hornseth som ennå er i klubben. Med så mange spisslalternativer i troppen, så er det veldig vanskelig å se for seg at det skal komme noen ny. DET var poenget mitt :)

Våre meninger om spillerne betyr egentlig ikke noe i den diskusjonen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340