Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo: -Vi får en tøff kamp for å overleve.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 mar 05, 20:27
Tydelig at Drillo er missfornøyd med ett eller annet, når han kommer med disse uttalsene til bladet Avspark.

Tiden har gått veldig fort med Fredrikstad de siste årene, og entusiasmen kommer når man er på vei oppover. Det viktige er å holde på entusiasmen og beholde plasen i Tippeligen, sier han.
Det er målsettingen i den grad Drillo opererer meed slikt. Fredrikstad skal unngå nedrykk. Selv om det koker i byen så akter ikke treneren å miste hodet av den grunn.
-Vi får en tøff kamp for å overleve.
Egentlig har jeg aldri vært så opptatt av målsettinger. Jeg er mest opptatt av å gjøre de beste ut av mannskapet jeg har, sier Drillo.
Det er en om å bli et stabilt lag på øvre halvdel, men per i dag holder vi ikke godt nok nivå til å ligge på øvre halvdel, sier Drillo.


Slik tipper de Tippeligaen.
1. Vålerenga
2. Brann
3. Rosenborg
4. Lillestrøm
5. Lyn
6. Tromsø
7. Ham-kam
8. Odd
9. Viking
10. Fredrikstad
11. Start
12. Molde
13. Bodø/Glimt
14. Aalesund


Her brunnelsen for FFKs plassering.
Egil har utrettet mirakler før, men har ikke gjort det med noen klubblag etter at han ga seg som landslagstrener. I Østfold er man spent på hva trollmannen fra øssia kan få ut av Fredrikstad. I vinter har det sett ut som om laget har en vei å gå og må skjerpe seg for å leve opp til det de presterte i høst.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 mar 05, 21:35
Tja, Drillo er vel flink til å dempe forventningene vil jeg tro. Selv er jeg faktisk fornøyd om vi beholde plassen. Om vi havner nummer 11 eller 7 er faktisk ikke så viktig for meg, for jeg kommer til å nyte at FFK er i det gode selskap, så får vi heller hevde oss på sikt...

Men Drillo har jo blitt feilsitert før i media, så skal ikke se bort i fra at han sa det stikk motsatt, at vi ville få det tøft med å vinne serien :P

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 09 mar 05, 22:00
Opprinnelig postet av Patrioten
Egil har utrettet mirakler før, men har ikke gjort det med noen klubblag etter at han ga seg som landslagstrener.


Hmm...reddet han ikke Enga da? Det var vel nærmest et mirakel den gangen?

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 09 mar 05, 22:14
Tror drillo er både realist og ute og demper forventinger.
Er vel dog ingen som venter annet enn at vi får en tøff sesong åkke som..

Gleder meg som f.....:ffk:

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 mar 05, 22:20
Endret: 09 mar 05, 22:23
Spørsmål for viderekomne: Hvor mange klubblag har egentlig Drillo trent? Jeg husker tiden i VIF hvor han faktisk gjorde det bra og tok klubben til kvarten i UEFA-cupen, men nesten samtlige kommer med "han har aldri gjort noe suksess med klubblag" og hver gang trekker frem Wimbledon. De tenker tydeligvis ikke på at Wimbledon i årene før hadde vært hårstrå fra å rykke ned og at det bare var et tidspørsmål. Så kan man jo se hvor klubben havnet etter at han forlot klubben (Milton Keyes heter de vel nå) også...

Og er det kun i Wimbledon han ikke hadde suksess så blir det jo tåpelig når alle buser ut med at han ikke har hatt suksess med klubblag. Suksess med Enga, ingen suksess i Dons, men heller ingen fiasko i mine øyne.

Men han har kanskje trent klubber før?

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 mar 05, 22:38
han trente ålesund før han ble landslagstrener ihvertfall..

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 09 mar 05, 23:26
Tror det er viktig å huske at Drillo er ekspert på å bruke forskjellige virkemidler for å få spillere til å prestere, og dette er nok ett av disse. Han skrur ned forventingene og prøver å frembringe en fandenivoldsk innstilling i laget!

Jeg tror at når det gjelder Drillo og trengerjobben, så er han rene Ibsen: Ikke et ord eller setning er uten en mening eller mål.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 10 mar 05, 11:21
Hvis tabellen ender slik så er jeg fornøyd i hvertfall. Vi trenger stabilitet i :ffk:, og realistisk bør vi være på øvre halvdel i løp av en 3-4 år med profesjonell drift.

Jeg orken faen ikke en sesong til som i fjor, da kommer jeg til å få hjerteproblemer

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 mar 05, 11:37
Endret: 10 mar 05, 11:42
Ikke suksess verken med Ålesund eller Lyn.
Tolker jeg Drillo i beste mening, sier han pr i dag er vi ikke gode nok til øvre halvdel. Pr. idag kan tolkes som det mannskapet FFk har stabla på beina i de siste kampene, ikke den stallen han rår over når skade situasjonen endrer seg.
Derfor velger jeg å tolke det slik at her svarer Drillo utfa den situasjonen som var akkurat i intervju øyeblikket.
Tror og håper virkelig at han vurderer første 11eren bedre enn til å sloss mot nedrykk.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 10 mar 05, 11:40
vet ikke men hvis jeg kunne velge mellom en kjedelig 8. plass og en avslutning som i fjor så ville jeg ha valgt det som skjedde i fjor..

Er liksom mer spennende med en "kup kamp" hver søndag.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 10 mar 05, 12:01
Drillo reddet VIF fra nedrykk... Sesongen etter vant nesten ikke VIF en eneste kamp under drillo og lå an til nedrykk før drillo ga seg i klubben... Det tyder mest på at han funket bra som motivator men funket ikke som trener til å gjøre laget bedre den gang desverre..

Sikkert noen som kan finne statistikk på hvordan han gjorde det i VIF????? Bare sånn for å få fakta på bordet(ikke at det spiller noen rolle men for morro skyld).

Det er vel heller ingen etter det jeg kan huske av Nordisk trenere som har lykkes i England som klubb trener.. Benny Lennartson var jo også en fjasko.. Spillerne under han tålte ikke trenings mengden.. Så jeg tror ikke det er noen målestokk om man har lykkes i England som trener eller ikke.. Kan nok lykkes fint i TL alikevel...

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 10 mar 05, 14:39
klokan: Om vi ønsker cup-kamper, så hadde det jo heller vært å håpe at vi kom litt lenger i cupen! ;)

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 mar 05, 15:05
Opprinnelig postet av Klokan
vet ikke men hvis jeg kunne velge mellom en kjedelig 8. plass og en avslutning som i fjor så ville jeg ha valgt det som skjedde i fjor..

Er liksom mer spennende med en "kup kamp" hver søndag.


Tja, jeg har i alle fall et ønske om å bli noen år eldre, og jeg personlig takler ikke en sesong til med sånne kamper, tynnslitte nerver og akutt søvnløshet

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 mar 05, 15:55
Drillo har trent Frigg også, og gjorde det ikke bra der heller. Men det var vel kanskje litt for tidlig for han.

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 10 mar 05, 16:47
Om jeg ikke husker feil så begynte Vålerenga umiddelbart å vinne kamper etter at Drillo overtok. Altså før han fått gjort så mye aktivt selv. Tror det er noe med Vålerenga-sjela som gjør at de er spesielt mottagelige for placebo-effekt. Det er en reell effekt, men bygger på selvsuggesjon og vil avta over tid. Det var det samme med Steffen Iversen ifjor. De får en storfisk inn i systemet og da følte alle seg mye større og ble bedre. Nå viste jo Iversen etter sesongen hvor lysten han er etter å spille i større ligaer og han fortsetter i Vålerenga kun fordi han ikke er noen storfisk lenger; ingen proffklubb ville betale den kjempelønna han forventet. Tror vi får se et mye tammere Vålerenga-lag denne sesongen.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340