Husk meg
Brukernavn
Passord

Her har vi en spiller med en VIRKELIG CV

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 01 mar 05, 18:59
Everton-spiller trener med start!!

Her har vi en spiller som skulle ha vært med oss, istedet for START!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 mar 05, 19:04
Han er nok på hell rent karrieremessig, samt at han ikke er fra EU, men tror likevel han kunne gjort det godt i Tippeligaen for det om...

Og finnes det en slik spiller tilgjengelig, finnes det sikkert flere også :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 01 mar 05, 19:35
Endret: 01 mar 05, 19:37
Jeg er ikke bekymret for om FFK sikrer seg en ny spiller eller ikke, men det som bekymrer meg er det at vi har og har hatt så mange skader over lang tid.
Dette medfører til en dårligere intensitet på treningene, men også det at den enkelte spiller som ikke får grunntreningen sin, og dermed blir han ikke så god som han kunne ha blitt denne sesongen.
FFK har vel det dårligste treningsgrunnlaget i Tippeligaen vil jeg anta, dette er bekymringsfult.

Jeg må også si at det er litt flaterende å se at en vimse fra Brasil får bli med på treningsleir med FFK, når unge gutter som trener iherdig må bli hjemme i kulda.
Dette er i mine øyne ingen god politikk, selvom jeg vet at spillerne må tåle litt på dette nivået.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 mar 05, 20:46
husker jeg spilte mye med nyarko på fifa 2003 spillet jeg har (xbox). da spilte han i psg..


på den andre siden, martin wiig er supergod i det spillet:D

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 01 mar 05, 23:04
mener å ha hørt et sted at han hadde fransk statsbogerskap jeg, men det var muligens sprøyt?

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 mar 05, 23:07
Han hadde i hvert fall ikke arbeidstillatelse i England lengre, derfor han kan gå gratis. Da er man vel utenfor EU når man trenger arbeidstillatelse? :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 01 mar 05, 23:20
Det jeg lurer på er hvorfor en så god spiller liksom skal dra til norge. Her er det noe som ikke helt henger på greip!
Hvis han er så god, hvorfor er ingen andre klubber inne i bildet? Drar han til norge for å utvikle seg, tjene penger, eller trappe ned.. Pengene er det vel ikke (lol)

Synes liksom det er litt rart at han velger en klubb som rykket opp i år i Norge, hvis han har mye igjen av karrieren sin.. Noen andre med synspunkter??

:ffk:

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 mar 05, 23:26
Er vel mest for å trappe ned vil jeg tro, han er vel 31 år? Dog han sa at han måtte få fart på karrieren eller noe på TV2 Sporten...

Men det lukter litt humbug og overkjørt bever av dette, men skal aldri si aldri, alle vet jo hva Uwe Rösler gjorde for Lillestrøm...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


frankbt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 18

Lagt til: 03 mar 05, 18:14
Du sa at du lurte på hvorfor en slik god spiller kommer til Norge. Grunnen er at hans oppholdstillatelse i England gikk ut, og den ikke blir fornyet pga at han ikke spilte nok kamper i fjor. Han spiller heller ikke på landslaget til Ghana. Han gamblet da på å få seg en klubb før overgangsvinduet stengte, men det gikk ikke i orden. Nå er det vanskelig å finne ny klubb, og siden Norge er et av de eneste ligaene med åpent vindu nå, så er det en av muighetene hans til å spille fotball. Denne sesongen skal han derfor spille for Start, og så trolig forsvinne ut igjen på kontinentet når overgangsvinduet er åpent til høsten.
Han har allerede lagt opp ganske bra med penger, og derfor har han gått med på en "lav" lønn. Ønsket nå er å spille fotball, og vise seg fram igjen, slik at han kan komme seg ut igjen neste år..
Men det er flere som har sagt at det nesten er utrolig at en slik profil kan komme til norsk fotball.
Jeg tipper han kommer til å bli en av årets beste midtbanespillere i tippeligaen...

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 mar 05, 18:53
Opprinnelig postet av frankbt
Men det er flere som har sagt at det nesten er utrolig at en slik profil kan komme til norsk fotball.
Jeg tipper han kommer til å bli en av årets beste midtbanespillere i tippeligaen...


Skulle gjerne sett en spiller av dette kaliberet i FFK... Samma hvor gammal han er så lenge han er god nok... Og det gjelder være seg man er 18 eller 35...

Åh, nå har jeg latt være å syte i hele vinter, men jeg må bare få sagt det. JEG ønsker meg en skikkelig kvalitetsspiller til FFK...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 03 mar 05, 18:58
Han var hvertfall Jæ....i god på CM Manager for en tid tilbake

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 mar 05, 22:09
I CM Manager så har jeg hatt Martin Wiig i Real Madrid med hell også. Dette har ikke noe med virkeligheten å gjøre. Flo og Carew har vært stjerner hver gang jeg har hatt dem, og de er neigu ikke no stjerner i virkeligheten. Så hold CM manager utafor i denne sammenhengen. Vi er i virkeligheten nå.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 mar 05, 00:18
Brian west på fifa 2005 :D knall god spiller

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 mar 05, 09:06
Ser noen gjør et nummer at han er "oldis" 31år, hvor gammel er f.eks Dagfinn Enerly.?
Velger å tro at Start har gjort et scoop, skulle ønske at :ffk: hadde greid noe lignende, men det er vel å tro på nissen ved juletider. Her i Fredrikstad kommer jo nissen med presangene først i sommerferien, iallefall gjøre han det ifjor.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 mar 05, 09:19
Endret: 04 mar 05, 09:23
Opprinnelig postet av dracula
Ser noen gjør et nummer at han er "oldis" 31år, hvor gammel er f.eks Dagfinn Enerly.?


Den eneste som har nevnt alderen er vel meg, og da som svar på følgende alternativer:

Opprinnelig postet av MegSelv
Drar han til norge for å utvikle seg, tjene penger, eller trappe ned..


Og jeg svarte:

Opprinnelig postet av FFK1903
Er vel mest for å trappe ned vil jeg tro, han er vel 31 år? Dog han sa at han måtte få fart på karrieren eller noe på TV2 Sporten...


Hvordan du får til at jeg gjør et poeng ut av alderen hans her vet ikke jeg... Av de tre mulighetene er det vel mest realistisk for en 31-åring å trappe ned, han drar neppe til Norge for å utvikle seg, jeg tror han har nådd toppen for å si det sånn.

Det som er det riktige er vel at han drar til Norge for å spille fotball slik at han kan komme seg ut igjen...

Nå viser det seg at Nyarko ikke har bestått legesjekken, og at de trenger grundigere sjekk på han.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 mar 05, 09:23
ALEX NYARKO som skal til start kommer nok ikke dit.. han strøk på lege skjekken

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


frankbt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 18

Lagt til: 04 mar 05, 10:26
Det at han strøk på legesjekken er muligens noe som avisene har brukt for å lage en stor sak av det. Det ble på forhånd sagt at han skulle sjekkes torsdag og fredag, og de prøver å få han inn på sykehuset for sjekk i dag, og hvis alt går greit der, så blir han Start-spiller.
Men det er noe de ønsker å sjekke nøyere (medisinsk), og dermed tar det litt tid.
Vi får bare vente å se på resultatene av den siste sjekken...
Hvis det er noe galt med han, så er det bedre for han og for Start at det ikke blir noe. Men da er vel også hans fotballkarriere ferdig også....
Men som sagt så blir det spekulert i om det er avisene som har blåst opp en sak som egentlig ikke er så dramatisk.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340