Husk meg
Brukernavn
Passord

Ivar Hoff mener FFK rykker ned

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 feb 05, 21:17

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 feb 05, 21:22
Han mener at Start rykker ned. Og han mener at FFK er et av de andre laget som kommer til å slite.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 feb 05, 21:25
Det var det jeg mente, gikk det litt fort ø

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 feb 05, 21:49
Hvem bryr seg om hva Ivar Hoff mener?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 feb 05, 22:18
linken funker ikke

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 feb 05, 22:42
Nå pleier jo aldri godeste Hoff har rett om noenting da, så han tipper FFK som en nedrykkskandidat er jo egentlig bare positivt, da vet vi i hvert fall at så ikke blir tilfelle :P

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 23 feb 05, 22:55
JEG DRITER I IVAR HOFF, OG DET BØR DERE ANDRE OGSÅ GJØRE. LA DEN KLOVNEN DER SI HVA HAN VIL, HAN FÅR BETALT FOR Å VÆRE MORSOM!



(caps lock er kult)

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 23 feb 05, 23:17
Ivar gjør som alle andre "eksperter", tipper at de nyopprykkede lagene rykker rett ned. Det er vel det sikreste tipset man kan komme med. Hvis vi ser bort fra i fjor, hvor både FFK og HamKam klarte seg, så er det vel lenge siden begge de nyopprykkede lagene har klart seg.

Ivar hakke mer peiling nå enn det han har hatt før. I år er det HamKam og Ålesund som rykker ned, med Molde på kvallik. FFK havner omtrent der vi var i fjor, kanskje en plass eller to høyere.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 feb 05, 00:49
Jeg tror Aalesund og Bodø/Glimt rykker rett ned, mens Start kommer til å være et friskt pust akkurat som Ham.Kam ifjor. Ham.Kam tror jeg kommer til å kjempe rundt midten sammen med FFK. Molde og Odd tror jeg kommer til å slite i år. RBK, VIF og Brann tar de 3 første plassene i denne rekkefølgen. Da har vi 4 resterende laga som kan overraske positivt eller negativt. Dette er selvsagt synsing fra min side alt dette. Har bare på følelsen at det blir slik.

arneg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 feb 05
Innlegg: 10

Lagt til: 24 feb 05, 08:39
Har en klar følelse av at FFK trenger flere forsterkninger før plassen kan reddes. De er nok på vei?
Jeg regner Aafk som en klar dumpekandidat. I tilegg så må man nok regne med at Start, Bodø/Glimt, Odd, Lyn og Lillestrøm vil havne i den dumpa som kjemper for å unngå nedrykk. Hvis Ham-kam blir rammet av det såkalte 2.årssyndromet så kan de også ryke. FFK må nok forsterke hvis de skal unngp denne nedrykkskampen, spesielt på spissplass. Veldig mange i Norge ønsker jo FFK med videre da det er trøkk og fotballtradisjoner rundt det laget. I toppen så vil det nok stå mellom de tre store: RBK, Brann og VIF. Her er Vålerenga mine favoritter. De var jo Norges beste lag i fjor etter at Iversen og Arasson kom til klubben i fjor, og de er jo ytterligere forsterket.

---------------------------

arneg


JL

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 feb 05
Innlegg: 7

Lagt til: 24 feb 05, 09:20
Skjønner ikke alt dette gnålet om forsterkninger. FFK har den samme stallen som klarte 2. plassen på "høsttabellen" i fjor, så hva er problemet???? :confused:

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 feb 05, 01:06
poenget er vel at det er mye vanskeligere å være stabil over en hel sesong, enn deler av sesongen.. og vi er sårbare for skader som du sikkert vet..


JL

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 feb 05
Innlegg: 7

Lagt til: 25 feb 05, 08:32
Hvilke lag er ikke sårbare for skader? Finnes det forresten noen garanti for at en eventuell ny spiller aldri kan bli skadet da?!?!? :( Ikke alltid at kjøpe, kjøpe, kjøpe løser noen problemer. Og "en gang skadet", betyr ikke "alltid skadet"!

vidar_hansen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 53

Lagt til: 25 feb 05, 08:45
Tror dessverre Ivar Hoff har mer rett enn vi vil innrømme. :mad:

JL

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 feb 05
Innlegg: 7

Lagt til: 25 feb 05, 15:29
Hehe, da bør du kanskje moderere underteksten din litt?? :D

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 25 feb 05, 23:18
Med de prestasjoner FFK har vist siden serieslutt og ved at de fortsatt har mer eller mindre hele første elveren ute med skade kun uker før seriestart lover vel ikke godt?
Selvom om vi har laget som spilte til 2 plass i fjor så må vi huske at da "re vi på en medgangsbølge"
Hva skjer hvis det samme laget begynner å tape? Klarer de å takle det?

FFK bør helt klart vise bedre takter skal andre enn folk med hjertet i klubben tro på at vi klarer oss.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340