Husk meg
Brukernavn
Passord

Feil sko årsak til skader

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 22 feb 05, 09:58
ja jeg mente hele apparatet rundt spillerne; både ledere, trenere, medisinsk og alt.. blant disse trengs det minst like stor utskifting som i spillergruppa...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 feb 05, 12:46
Det er jo ganske utrolig at en Tippeligaklubb ikke har fysioterapeut.

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 22 feb 05, 18:36
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Til Holters!
Det med Storflor trodde jeg faktisk var urealistisk, med fikk bekreftet igår at det faktisk er riktig at Storflor er aktuell.
Det er jo veldig gledelig.


Det ville være helt utrolig. Storflor er min norske favorittspiller. Det er mer effektiv og god fotball i å finte vekk en motspiller enn å løpe ham ned. Man skulle tro han ble veldig dyr, men greier ikke Rosenborg å organisere laget slik at han passer inn så må de gjerne selge. Det må være noe råttent i Trondheim om han blir sittende på benken.

Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Alt det andre du skriver, giddere jeg ikke å argumentere imot lenger. Jeg bare konstaterer at vi er uenige.
Men det hadde jo vært kjedelig hvis alle her på forumet var negative eller alle bestandig var positive?


Det er lett utrolig at man skal bli så kritisert for å si positive ting om FFK. "Er du ansatt i FFK, eller?". Den klubben må være fæl og man må lure på hvorfor folk i det hele tatt er supportere..
Klart kritikk kan være sunt, og det er heller ikke lett å si i nuet hva slags kritikk som på sikt virker konstruktivt. Sure ting hører nok med. Folk får si det de mener og føler. Men om folk som liker å tenke en ekstra gang før de skriver og ikke tar som en selvfølge at ledelsen i FFK er idioter blir redde for å bli stemplet som "mistenkelige" hadde vært for dumt. Det er vel ingen som kjenner godt til detaljene i denne sko-saken. FFK har neppe kjøpt sko på salg i nærmeste skoforretning, men bruker nok sko som er anerkjent til bruk i elitefotball. Men det er mulig det er spesielle sko som passer bedre innendørs.

Det som beskylder andre for å være for snille bør heller ta en titt på forum til Vålerenga. *Det* er virkelig et sted hvor tilliten til ledelsen er så stor at det blir patetisk.


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 22 feb 05, 18:44
Opprinnelig postet av Patrioten
Det er jo ganske utrolig at en Tippeligaklubb ikke har fysioterapeut.


Jeg trodde FFK sverget til kiropraktor. Fikk inntrykk av websiden til Kiropraktorklinikken at de visste hva de drev med.

svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 22 feb 05, 21:03
FFK bruker kiropraktorklinikken hvor. Der får de både behandling av kiropraktor og fysioterapeut. At de er mye skadet har vel heller en annen årsak en hva slags behandlingsmetoder man bruker. Hsusk at behandlkigen starter jo først etter at skaden har inntruffet.:D

---------------------------

Trallalla........



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340