Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny spiss....

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 25 feb 05, 14:05
Endret: 25 feb 05, 14:05
Det er jo det jeg mente Holters. Det må være noe som man tror på selv.

"Elendig jobba"

---------------------------






Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 25 feb 05, 17:56
For ente gang...holters og keiko...som jeg har skrevet før!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har hørt av en kilde jeg velger å tro på som er med rundt FFK at de jobber med å få Sigurd Rushfelt...

Om det går er jeg ikke 100% sikker på men det var i allefall langt i fra utelukkende... Og jeg tror ikke "kilden" snakker piss... og jeg håper om dere får greie på noe i likhet så er iallefall jeg veldig interesert i å få høre det..

Jeg elsker FFk av hele mitt hjerte og ville ikke funnet på dette...Det hadde vært for råttent..

God helg!!!

---------------------------

Heia FFK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 feb 05, 18:17
Opprinnelig postet av Lex
Jeg har hørt av en kilde jeg velger å tro på som er med rundt FFK at de jobber med å få Sigurd Rushfelt...


Jeg spurt før, og spør igjen. Syns du selv det høres sannsynlig ut at årets spiller i Østerrike, som spiller fast på et mye større lag enn FFK og som tjener millioner brått skal tre på seg trøya til FFK? Og hvorfor i all verden skal Austria Wien gi slipp på sin toppscorer? Og hvor i all verden skal FFK få tak i pengene fra?

Hvilke relasjoner har Rushfeldt med FFK ettersom han skulle "gå med på" en slik avtale? Så vidt jeg vet er mannen fra Vadsø, så langt unna Fredrikstad du omtrent kan komme i Norge...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 25 feb 05, 21:44
Da skal jeg fortelle deg et par ting...
Han har en bror som vist skal bo på saltnes traktene pluss at moren hans er på vei...om det er sant garanterer jeg som sagt ikke..men jeg håper...

derfor skal han vist ønske seg hit...+drillo som trener...

---------------------------

Heia FFK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 feb 05, 22:56
Er i hvert fall ingen som heter Rushfeldt i Fredrikstad i følge gulesider :P

Og hvorfor skal Rushfeldt ønske å spille under Drillo? Han ble vel ikke brukt nevneverdig på landslaget hva jeg husker i hvert fall...

Og jeg spør igjen, syns du det høres sannsynlig ut?

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 25 feb 05, 23:06
Bare for å fortsette med ryktene.....
Idag hørte jeg at det skal være med en ny spiss til LaManga. Ryktet sa også at det var snakk om en som spiller på A landslaget.
Ikke vet jeg, men det kan jo bli spennende hvis det er hold i de ryktene.
Hvem landslagsspiss kan det være? Går jo rykter her om Rushfeldt, men er det noen det kunne være?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 feb 05, 23:43
Endret: 26 feb 05, 00:22
Jeg tviler, men hvis vi skulle få Rush ville det selvsagt være et scoop utenom det vanlige. For å si det sånn, han står ikke mye tilbake på Iversen når det gjelder kvaliteter... Om ikke de samme kvalitetene.

Men ettersom jeg har skjønt skulle ingen nye spillere bli med til La Manga?

Rushfeldt må jo uansett kjøpes fri? Og hvor skal FFK henter penger fra til overgangssum og lønn, når vi ikke får ta i en hovedsponsor engang?

Må i tilfelle være Chess som går inn og lokker Rush med grønne skoger og mer da, men tviler meget sterkt på det...

PS:

Har nå lest f-b; der står det at Kristen Viikmae skal på prøvespill pluss en spiller til. Jeg regner med at også dette er en spiss da? Da er det i hvert fall ikke Rushfeldt, for jeg tviler neppe på at han trenger å bli med på en treningsleir for å overbevise noen...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340