Husk meg
Brukernavn
Passord

Blodpriser igjen på kamp i østfoldhallen

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

teoball

Knøttespiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 33

Lagt til: 14 feb 05, 13:03
Nå er jeg ikke helt sikker, men jeg mener prisen for ståplass på stadion på en tippeligakamp er kr 110,- for voksen. Sett i forhold til det er vel prisen for en treningskamp i februar litt i overkant. Dessuten er det veldig dårlig med sitteplasser så en ender jo opp med å stå her også!

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 14 feb 05, 13:58
Man får fint 1000 mennesker sittende i Østfoldhallen...

Det skulle da bare mangle at man ikke skal prioritere mat på bordet først... Men fotball er underholdning, og man velger strengt tatt hva man vil prioritere blant alt mangfoldet av underholdning...

MEN, jeg skjønner at en del synes det er dyrt, og det at en ikke vil gå fordi man ikke har råd har ingenting med ekte supporter å gjøre... Men jeg tror nå Keiko sa dette med litt glimt i øyet da?;)

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 14 feb 05, 14:03
110,- eller ei. Jeg skal iallefall se kampen mot Måss...
Det er på tide å slå dem igjen.
:ffk:

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 feb 05, 14:35
ikke tenk mat.. se på meg :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 14 feb 05, 18:23
Klart vi klarer 110 kr hvis vi absolutt vil. Men FFK skal være litt forsiktige hvis dem skal fortsette å ha publikum på lag. Med de dårligste fasaliteter og dyreste priser i serien, og usunne priser på treningskamper kan FFK skape et skille ned til publikum som ingen er tjent med. Noe som kan bli skjebnesvangert hvis resultatene uteblir. At klubb og publikum spiller på lag er viktig.....

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 14 feb 05, 18:25
At noen her blander inn medgangssupporter og ekte supporter, hvis du er litt kritisk, sier mer om dem enn noen annen.......

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 feb 05, 20:34
ja det sier at vi har penger til noe annet en det du setter av penger til.. :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 14 feb 05, 22:36
Hvis du prøvde å være morsom eller lur, så klarte du ingen av delene.......

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 14 feb 05, 23:59
Endret: 15 feb 05, 00:14
110 kr er for dyrt. Det blir 340 kr for en tobarnsfamilie. Jeg vurderer seriøst å stå over resten av treningskampene. Og ikke nok med det. Nå koster det jaggu 50 kr for å komme inn på presentasjonen av stadion på Fr.stad kino. Det er liksom ikke måte på hva de prøver å dra ut av oss supportere.

Men toppen er at de har klart å legge presentasjonen av stadionplanene til samme tid som FFK skal spille treningskamp i Østfoldhallen Det virker ikke som de forskjellige aktørene snakker sammen. Kanskje har eierne av FMV-området fått så mange dollartegn i øynene at de ikke er i stand til å kommunisere med andre. Toppen er vel at ledelsen i FFK ikke har sagt i fra om kollisjonen. Det virker nesten som om vi er på vei tilbake til gamle dager hvor det satt småkonger på hver sin tue og bare så sitt eget lille domene og ikke er i stand til å se helheten eller hva de andre gjør.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340