Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo vil slanke stallen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 20 des 04, 23:10
Opprinnelig postet av ffkfmv
Jeg mener også at klubben bør beholde jørgen pettersen, som er et stoppertalent av høy klasse.

Yeah


Er helt uenig med deg. Hvordan definerer du talent? Er ikke J. Pettersen 22 år gammel? Hadde han vært et så stort talent som du sikter til, så mener jeg han burde vært i førsteelleveren nå. Er enig i at han var et talent for fire år siden. Se for eksempel på Daniel Fredheim Holm. DET er talent det.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 20 des 04, 23:17
Tor er vår kaptein, vært viktig i stallen (gruppa) i to år nå. I tippeligaen trenger vi tre gode stoppere (Raia, Bora og Tor), mens i hele stallen er det viktig med en til, dermed forsvinner ikke Jørgen.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 20 des 04, 23:25
Jørgen holder ikke mål i TL, og jeg tror ikke han kommer tilbake i FFK.
Jeg tror han forsvinner.

Tviler på han hadde fått spille selv om 2 stoppere hadde vært skada.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 des 04, 00:34
Det Drillo signaliserer her er vel at han vil ikke spillerne skal tro en god høst sesong skal bli noen vilepute, man kan jo huske hva som har skjedd med flere lag etter å ha prestert godt en stund, da snur det og prestasjonene kan bli dårlig. Men helt klart at noen spillere vil forsvinne. En ny sjef som kommer inn må altid hente inn noen spillere som er hans spillere, dette er noe som er helt vanlig. Eller så syns jeg det er på tide at Jørgen Pettersen får seg en fast klubb og spille for slik at utviklingen hans kan fortsette,tror ikke TL er rettplass for han enda.Han har vist store svakheter i duelspillet og gjør noen taktiske feil som feks det å ruse ut i dueller i feil situasjoner, men han har et stort pluss på at han er hodesterk.
Syns faktisk ikke enkelt prestasjonene til noen av spillerene var helt på jorde på søndag, flere viste at de vil. Mye fine finter og løp, men som sagt, for tidlig i oppkjøringen til å trekke paralleler her. Eneste som er sikkert er at spillerne kommer til å bli dyktige i geografi igjennom vinter og våren.

Mager

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 20

Lagt til: 21 des 04, 08:44
Etter min vurdering har vi per dato fem midtstoppere som er bedre enn Jørgen; Raio, Bora, Tor, Helland og Peters.
Skal Jørgen være berettiget en plass i troppen må det være som reserve for PAC og Berthelsen. Det er på disse plassene vi er sårbare. Får vi inn "backups" for disse to, må nok Jørgen ofres, dessverre.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 21 des 04, 09:26
Enig at Trondsen er bedre enn Jørgen Pettersen pr i dag. Poenget mitt er at som 3. eller 4. midtstopper er det kanskje bedre å satse på en som er yngre.
Til Rødhvit. Det at en spiller slår igjennom som 18 åring betyr ikke nødvendigvis at han vil ha en like bratt utviklingskurve fremover. Det er mange idrettsutøvere som når toppen rundt 27-28 års alder. Mao kan en 22 åring fortsatt utvikle seg til en toppspiller, om han ikke skulle være det allerede.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 21 des 04, 09:46
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Til Rødhvit. Det at en spiller slår igjennom som 18 åring betyr ikke nødvendigvis at han vil ha en like bratt utviklingskurve fremover. Det er mange idrettsutøvere som når toppen rundt 27-28 års alder. Mao kan en 22 åring fortsatt utvikle seg til en toppspiller, om han ikke skulle være det allerede.


Det kan jeg være enig i. Synes likevel det på dette stadiet er feil å kalle J. Pettersen for et kjempetalent. Han er vel forresten 23 år gammel. :ffk:

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 des 04, 11:00
Dette minner meg om vårsesongen.
Også noen da som snakket om kjempetalentet Jørgen Pettersen, som skulle skikkelig slå til TL.
Dessverre tror jeg at Jørgen ikke vil nå TL nivå.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 21 des 04, 13:52
Selv om han definitivt ikke er noe kjempetalent så er han billig og kan utvikle seg til å bli bedre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 27 des 04, 12:08
Det som her ikke er nevnt er hvordan størrelsen på en stall, og nivået på spillerene, påvirker treningene.

Jeg ser intet poeng i å ha en stall som er mye større enn to lag fordi intensiteten har lett for å dale litt når det er svært mange på ei trening.

En annen ting, som det vanskelig for meg å vurdere, er hvilken ressurs en gitt spiller representerer på trening. Her er det treningsmoral som teller, både i intensitet og konsentrasjon.

Så, da, skal man velge ut hvem som skal inngå i neste sesongs planer. Hvis en spiller ikke har gode sjanser for å få spille regelmessig i TL-kampene MÅ de være en skikkelig ressurs på treninger for at de skal kunne forsvare en plass på laget, i mine øyne.

Og igjen: Jeg har ingen forutsetning for å vurdere hver enkelt spiller på trening, og det har knapt de som overværer treningane heller, fordi det går på så små detaljer, detaljer som nok bare treneren vil oppfatte.

Tilsvarende: Nye spillere må enten være reelle forsterkninger for matchlaget, og/eller veritable ressurser for treningene...


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340