Husk meg
Brukernavn
Passord

Noe nytt om stadion?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 26 nov 04, 16:02
Synes det er lenge siden siste nytt om stadion? Noen som vet noe? Skulle det ikke komme en avgjørelse i løpet av november?


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 26 nov 04, 16:45
Det har vært ekstraordinært styremøte i FFK Eiendom idag. Bjørn Jensen ble leder og Henning Forsberg "bare" styremedlem.
Stadionsaken skal dessuten informeres om på møte i FFK førstkommende tirsdag.
Som jeg tidligere har hevdet er jeg informert om at det blir ny stadion på FMV, og jeg vet med sikkerhet at det allerede er forhandlet om leietakere om leie av kontorer/butikker i det nye stadionbygget.
Som sagt november og desember blir "merkemåneder" i FFK`s historie, og dere må ikke bli overrasket om det blir anleggsaktivitet FØR jul.

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


polvott

Juniorspiller

Ble medlem: 04 nov 04
Innlegg: 91

Lagt til: 27 nov 04, 01:29
Tror ikke på at det blir noe ny stadio på FMV føre jeg ser de begynner å grave der ute. Kansje litt pesimist, men slik som ting tar tid her i byen tror jeg helt sikkert det ikke skjer noe føre langt ute på nyåret. Bare se hvor lang tid det tok før de begynte å rive på pizzanini tomta. Vi får krysse fingrene og håpe.:o

---------------------------

Laget vårt, byen vår!!!!


svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 27 nov 04, 21:58
:DNå synes jeg polvott skal konsentrere seg om eksamen isteden for å reke her inne....hehe:D
Lykke til!!!
¨
PS: Har heller ikke trua på stadion med det første, men blir jo selvsagt positivt overrasket om det skjer noe...:ffk:

---------------------------

Trallalla........


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 29 nov 04, 09:19
Satser på at Fattern vet hva han snakker om. Begynner å bli utålmodig her nå. Spaden står og venter.

---------------------------






Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 01 des 04, 08:21
Endret: 01 des 04, 08:22
Opprinnelig postet av stenhard
Satser på at Fattern vet hva han snakker om. Begynner å bli utålmodig her nå. Spaden står og venter.


Joda, du kan (og bør) høre på "Fattern" :) Du er vel ikke lenger i tvil nå? Nå er det bare å sluttføre forhandlingene så er man igang, men kanskje ikke før jul som jeg så optimistisk sa.

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 01 des 04, 10:31
I artikkelen i FB sier Bjørn Jensen som avslutningsreplikk: "– Selv om plasseringen blir annerledes". Hva mente han med det? Blir det ikke den opprinnelige plasseringen på Værste som tidligere skissert?

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 01 des 04, 10:37
Opprinnelig postet av f-b
Jeg regner med at ingen av de punktene vil by på store problemer og regner med at vi skriver avtale med Værste om ikke altfor lenge, sier en meget fornøyd Bjørn Jensen som ga FFK Eiendom honnør for å ha lagt grunnlaget for prosessen med et nytt stadion.
– Selv om plasseringen blir annerledes, sluttet Jensen.


Han henviser nok til at FFK Eiendom til å begynne med utredet stadion på Holmen.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5523

Lagt til: 01 des 04, 10:44
Det er riktig som JJunior sier. Han henviste til at det var FFK eiendom som startet prosessen med ny stadion, selv om et nytt stadion nå blir bygget på FMV området i stedet for mørkeløkka.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5523

Lagt til: 01 des 04, 11:06
Vil det faktum at man skal finnansiere et nytt stadion med slag av stadion reklame for 10 mill i kanskje opp til 10 år på virke klubbens inntektsgrunnlag i de samme 10 årene? Vil dette føre til at klubben får mindre inntekter til daglig drift og sportsligsatsing enn idag?

Aksjonærene i Værste as og Værste as er i dag sponsorer for FFK. Vil deres engasjemnt/ kapitalbinding i et nytt stadion påvirke deres deres sponsor bidreg fremover?

Man kan jo si at det er mange andre som vil sponse klubben, men tenk da på følgende regnestykke:
De fleste bedrifter har et reklamebudsjett på opp til ca 5%(normalt lavere). En større bedrift vil noe velge å markedsføre seg mot flere kanaler/medier. Sånn sett er det vel rasjonellt å tro at ingen vil bruke mer enn 1% av reklamebudsjettet sitt mot FFK. Det vil igjen si at skal en bedrift bidra med 1 mill i sponsorstøtte, må dette være en bedrift som omsetter for 100 mill. De bedriftene er det ikke så veldig mange av i distriktet.

Vet ikke om dette er en reell problemstilling, men er redd for at man er så kåte på et nytt stadion at man glemmer dagene etter at snora er klippet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 01 des 04, 11:39
Nå synes jeg du er i overkant negativ "kanogvetalt". Det er vel ingen som sier at det bare skal være lokale annonsører på Nye Stadion. Se på hvordan det er rundt på norske arenaer. Man profilerer vel et brand/merkenavn (det være seg både nasjonale og internasjonale produkter) samt ofte www...... som arenareklame, og ikke bare den "lokale kjøpmannen"

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5523

Lagt til: 01 des 04, 13:16
Mente ikke å være negativ. Håpet mer at noen skulle kunne komme med oppklarende svar på spørsmålene jeg stilte. Det kan jo f.eks være slik at inntektene forstadion reklamen pr i dag går til FFK eiendom. Dermed vil ikke dette endre klubbens inntektspotensiale!?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 des 04, 17:58
Endret: 04 des 04, 21:50
Dette ligger bare og venter på oss.
http://www.f-b.no/grafikk/stadion190504.ppt

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 des 04, 18:26
Til kanogvetalt!
FFK fotballklubb eier pr. dato 70 % av FFK eiendom. De resterende 30 % blir eiet/kontrollert av Henning Forsberg.
Meningen var jo at FFK skulle prøve å bli 100 % eiere før flyttingen og at FFK systemet skal eie 75 % av det nye stadion på FMV.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 04 des 04, 00:21
Håper H. Forsberg kan bli kjøpt ut.
Fortjener hver krone.

Han var den som var der når FFK lå der med "brukket rygg."

:)


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340