Husk meg
Brukernavn
Passord

Tifo mot moss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 jun 03, 23:30
blir det noe tifo-show mot moss eller??? får mossingane lov til å ha noe tifo??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 24 jun 03, 23:58
Mossingene har søkt om tifo og det har vært snakk om 50 bluss, men det ryktes fra Plankehaugens leders, Jon Syversen, at søknaden vil/har blitt avslått.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 25 jun 03, 00:57
Det bir ihvertfall ingen bluss fra oss, for dem brant opp mot Sandefjord. Så denne gangen blir det tifo på sparebluss....Vi har ikke så mye å lage tifo med, men vi får prøve å gjøre mye ut av lite. Om mossingane blusser, så har de ihvertfall ikke tilatelse til det. Skulle bare mangle! Det er vår Stadion.

Hællæ

Knøttespiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 30

Lagt til: 25 jun 03, 06:33
Tifo blir det!!
40 røyk...
15 konfettikanoner..
100 bluss

Knuser dere enkelt....

---------------------------

Med Moss til tippeligaen 2005


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 25 jun 03, 07:34
Eneste tifoen fra Moss blir vel en 30-40 gamle kællær med rullings...

---------------------------

Stadion på FMV!


Donald

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 26

Lagt til: 25 jun 03, 10:31
Hvorfor er det ingen fra Plankehaugen som går rundt med innsamlingsbøsser til tifo på ffk kamper? Tror flesteparten av oss tilskuere vil bidra til tifo på kampene, er mye enklere å bidra med en femtilapp på stadion enn å måtte sette inn penger på en konto!

Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 25 jun 03, 11:33
Kjøp lodd! Vi har riktignok en tifokonto, men alle penger vi får inn til Haugen disponerer vi fritt. Tifo-bøsser (he-he...) er en glimmrende ide, men foreløpig har vi ikke nok medlemmer som engasjerer seg i arbeidet innad i Plankehaugen til at vi kan få det til. Det ideelle hadde vært nok folk til to stands, masse loddselgere og mange med bøsser. Men foreløpig så får vi oppfordre alle til å kjøpe lodd, og støtte både oss og Fredrikstad Ballklubb.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 25 jun 03, 11:51
Skjønner ikke helt hvorfor dere brukte opp alt til kampen mot sandefjord, var vel ingen vits i å ha så mange bluss som vi hadde da... kunne tatt halvparten da og halvparten til mossekampen.. men,men..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Donald

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 26

Lagt til: 25 jun 03, 12:01
En ide hadde vært å ha tifobøssene på bortekampene, der er det vel ikke så mange oppgaver for dere som tar ansvar hos plankehaugen? Tror også en stor del av vi som er på bortekampene er i en slik tilstand at vi blir ekstra gavmilde:ffk:

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 25 jun 03, 12:09
Nå kan det jo hende vi ikke trenger tifo mot Moss da...med alle spillerne tilbake fra skade og topp innsats tenker jeg det blir nok spenning på banen til at vi overlever uten tifo før kampen. Tror nok ikke manglende tifo show er det folk kommer til å huske etter at vi har ydmyket Moss med et par-tre null!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 26 jun 03, 01:53
nei, men det er klart det blir en ekstra stemning med tifo, og det er flaut hvis mossingene har så svært tifo-show som ryktene sier, og vi ikke har en dritt... det er jo tross alt årets kamp på stadion vi snakker om!!!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 26 jun 03, 16:47
Det er vel snakk om bøter hvis de kjører tifo show uten tillatelse? Spørs om de tar seg råd til det.....

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jun 03, 16:57
Det virker som rar prioritering idet å droppe tifo i hva enkelte vil kalle "slaget om Østfold". Brente vi bort alt på Sandefjord-kampen? Var kanskje litt overkill akkurat det der; mente man skulle ha skikkelig tifo i 3 hjemmekamper i år? Regnet med at kampen mot Moss var fastholdt en av disse.

Uansett; vi skal vinne kampen på banen, det er og blir viktigst!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 26 jun 03, 17:13
Personlig synes jeg det er rart å nekte Moss å ha tido. "Vi klarer ikke å ha tifo, og da skal ingen andre ha det heller".

Litt sær innstilling, og før sesongen ble det snakket så varmt om alle de store tifoene Plankehaugen skulle ha. Hvorfor er ikke mossekampen en av de?

Eller planlegger kanskje haugen å ha tifo på Melløs? Ville vært rart i så fall...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jun 03, 19:08
Det blir tifo mot Moss, har sponset de så her kan vi glede oss

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 26 jun 03, 19:22
Flott at du stiller opp supporter!

MEN er ikke dette et tankekors for Plankehaugen? Det må da være ganske pinlig, eller kanskje rett og slett sløvt, at de ikke har midler til dette selv?

De skrøt jo veldig før seriestart om at de skulle være best i divisjonen på utstyr og tifo, og at de hadde fått mye midler til dette.

Skjønner at store flagg og slikt har kostet, men hvis man ikke har finansene i orden til å lage et heftig tifoshow mot "erkerivalen" Moss, ja, da har noe gått feil et sted. :)

Se bare hva vi har fått til med denne siden og vi har et budsjett lik null. Faktisk har vi ikke en eneste sponsor pr. dags dato. (Utenom supporter som stiller opp med midler til konkurranser).

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 26 jun 03, 19:37
Opprinnelig postet av Holters


Skjønner at store flagg og slikt har kostet, men hvis man ikke har finansene i orden til å lage et heftig tifoshow mot "erkerivalen" Moss, ja, da har noe gått feil et sted. :)
.


Hvorvidt Plankehaugen har skrytt av økonomien sin eller ikke før sesongen er urelevant i denne saken. Kanskje skulle de ikke ha skrytt sånn(som du sier de har gjort - ikke jeg) men det er en helt annen sak. Plankehaugen får nemlig ikke noe mer penger av den grunn. Å si at noe har gått galt, og at dette er et "tankekors," ja det blir å overdramatisere denne "situasjonen." Poenget mitt er at de som styrer i Plankehaugen legger ned masse arbeid, og at de ikke kan gjøre noe mer for å skaffe penger enn det de allerede gjør. Det er jeg overbevist om. Derfor er det ikke noe å gjøre en sak ut av når de sier de er blakke; for da er de nettop det.

Jeg synes personlig det er rart at mossekampen ikke prioriteres til tifo. Allikevel: Er enig i at det er bedre med et par fete show enn mange mindre...

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 26 jun 03, 19:38
Hællæ: Hysj!!

Jeg var å preka med en representant fra FFK og vi fikk avslag på blussen!!

Men mye "lovlig" TIFO blir det!!

Vi har så mye TIFO så vi har ikke plass i lageret vårt!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 26 jun 03, 19:42
Og det er et stort lager!! Holters: Vi søkte om 100 bluss, men fikk som sagt avslag!! At dere kan arrangere TIFO show på Melløs, kan jeg ikke se noe galt i, men uansett dere vil ikke få plass da!! For hjemme i Oktober skal vi ha 100-150 bluss og da kommer vi tell å omkranse hele banen!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 26 jun 03, 19:49
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Derfor er det ikke noe å gjøre en sak ut av når de sier de er blakke; for da er de nettop det.

Jeg synes personlig det er rart at mossekampen ikke prioriteres til tifo. Allikevel: Er enig i at det er bedre med et par fete show enn mange mindre...


Haugen fikk en del øremerkede kroner til tifo, og hvis de da svidde opp alt dette mot Sandefjord synes jeg det er merkelig.

Det er DET jeg sier. Hvordan i alle dager kan man la være å prioritere kampen mot Moss? Jeg kritiserte ikke jobben som gutta legger ned for haugen. Vet godt at de står på, men jeg kritiserer prioriteringen når de kanskje har mer midler enn noen annen supporterklubb i 1. divisjon.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340