Husk meg
Brukernavn
Passord

Oslofolket her..

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 23 nov 04, 15:03
Lenge leve ( St.) Haugen. Det går tross alt tog til Fredrikstad og, de fleste er kanskje studenter og? Blir billigere det? Mat hos mamma og!

Men en felles pub er bra!

---------------------------

Er det ikke deilig å ha fasiten?

Stolt Oslo Aristokrat


Pettho

Knøttespiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 48

Lagt til: 23 nov 04, 15:08
Jeg stemmer for å finne en felles pub i Oslo!

Noen som har noen forslag? Jeg setter selvfølgelig en stemme på Carl Berner Kjelleren som mygg foreslo.....:D

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 23 nov 04, 15:08
Billigste løsning er å ta T banen til bergkrystallen og lytte til jubelen. Funker antageligvis best på sønnavind.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 23 nov 04, 15:12
Vi får ta en liten pub til pub på vårparten og sjekke forholdene rundtomkring...

---------------------------

Er det ikke deilig å ha fasiten?

Stolt Oslo Aristokrat


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 23 nov 04, 15:15
Carl Berner kjeller`n er et utmerket forslag. Ellers skal jo Tamara åpne igjen. Den irske baren i Markveien er jo også et alternativ (om enn litt dyrt kanskje). Faen, nå ble jeg tørst!

---------------------------

-exit body, exit mind-


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 23 nov 04, 15:51
Opprinnelig postet av Svupzz
Vi får ta en liten pub til pub på vårparten og sjekke forholdene rundtomkring...


Det kunne vært kjempegøy :)

Men hva med Dirty Nelly ved Grünerhallen? Der viser de jo masse bra fotball også...

Opprinnelig postet av Svupzz
Det går tross alt tog til Fredrikstad og, de fleste er kanskje studenter og? Blir billigere det? Mat hos mamma og!


En full buss blir jo mye rimeligere enn tog.

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 23 nov 04, 16:03
Endret: 23 nov 04, 16:04
Moro om noen tar initiativ til pub og bussopplegg i Oslo. Det er ikke umulig at Plankehaugen kan være med å subsidiere bussen litt i starten. Men, jeg lover intet, bare tenker litt høyt.

Tenkte også jeg fikk slenge inn en kommentar vedrørende mitt bosted. Har fortsatt hybel i Oslo, men bare ut desember. (Forresten noen som trenger en hybel i en måned sentralt på Bjølsen? Kun kroner 3000,-... Eget bad men deler kjøkken med fem andre, hvorav en grisejente. Ikke en sånn grisejente da, dessverre, men en som låner det meste av kjøkkenutstyret ditt uten å vaske det opp, hvertfall ikke den første uka etter bruk...) Dobbel husleie er noe herk. Har med andre ord flyttet hjem til Fredrikstad. Pendler heller inn til den fullstendig unyttige kunnskapens høyborg en gang i blant...

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Pettho

Knøttespiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 48

Lagt til: 23 nov 04, 16:04
Tror nok egentlig at Dirty Nelly er mer "fotballvennlig" enn det Carl Berner Kjelleren er, så kjangsene er nok større for å få sett noe på Dirty.

Uansett ikke langt for meg å gå :D

reddevil

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 40

Lagt til: 23 nov 04, 16:31
Endret: 23 nov 04, 16:34
På meg virker det som det absolutt er nok folk til å kunne dra igang ett bussopplegg.
Så hvis noen tar initiativ til å sjekke litt rundt dette (priser og slikt)
Jeg sjekket litt rundt og fant bl.a. dette
Buss leie (forespørsel)
Men vi bør vel finne en person som tar seg på jobben så ikke 50 stk ringer hit og dit for å spørre.
Hvordan man praktisk gjør dette. Skal buss gå fra Oslo til faste tidspunkt hver søndag og retur på samme tidspunkt hver søndag...og fra hvor.
Oslo sentrum er vel mest sentralt...f.eks sjøsiden av Oslo S.
Hva med å stoppe langs veien og hente folk. Tror det er noen som bor langs veien sørover og er intr. i å sitte på hvis tilbudet dukker opp.
Men skal vi sette igang og stifte Plankehaugen avd. Oslo/Akershus så ting blir satt i system?

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 23 nov 04, 16:39
Endret: 23 nov 04, 16:46
Jepp! Er med jeg! Og for dem som ikke studerer i Oslo, så er en en egen Plankehaugen bussusser fra Oslo å foretrekke! Det koster jo 300 kr tur retur Oslo med tog hvis man ikke er student.

Hvor er bussen hvor er bussen??:D
Pub stemmen min går til Hilarious på Frogner!

:D

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 23 nov 04, 19:22
Opprinnelig postet av Pettho
Tror nok egentlig at Dirty Nelly er mer "fotballvennlig" enn det Carl Berner Kjelleren er, så kjangsene er nok større for å få sett noe på Dirty.


Skal faktisk være enig i det. Kæbbærn-kjellern er vel litt mer folketomt, men hakket triveligere på Dirty Nelly, eller Shamrock, som den bula heter nå.

---------------------------

www.carlberner.no


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 23 nov 04, 19:28
Opprinnelig postet av reddevil
På meg virker det som det absolutt er nok folk til å kunne dra igang ett bussopplegg.
Så hvis noen tar initiativ til å sjekke litt rundt dette (priser og slikt)
Jeg sjekket litt rundt og fant bl.a. dette
Buss leie (forespørsel)
Men vi bør vel finne en person som tar seg på jobben så ikke 50 stk ringer hit og dit for å spørre.
Hvordan man praktisk gjør dette. Skal buss gå fra Oslo til faste tidspunkt hver søndag og retur på samme tidspunkt hver søndag...og fra hvor.
Oslo sentrum er vel mest sentralt...f.eks sjøsiden av Oslo S.
Hva med å stoppe langs veien og hente folk. Tror det er noen som bor langs veien sørover og er intr. i å sitte på hvis tilbudet dukker opp.


Lurt det for å få med flest mulig.

Opprinnelig postet av reddevil

Men skal vi sette igang og stifte Plankehaugen avd. Oslo/Akershus så ting blir satt i system?


Sikkert smart. Bedre med litt organisering enn enn mølje fotballsupportere som ringer ned Oslo Sporveier.

Men: Er det såpass stemning at det bør organiseres

1) PH avd Oslo/Akershus ?

2) Organisert bussing ?

3) Begge deler ?

---------------------------

www.carlberner.no


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 nov 04, 20:57
Opprinnelig postet av LarsVegas
Jo mere (og flere) vi er sammen.... :-)

Rød/hvit av hele mitt hjerte

Lars Vegas, Gamlebyen-Oslo.


LArs Vegas: Er du sånn ca.23 år og gikk på fredrik II?

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 nov 04, 07:41
Det bør vel være en fotballpub. Altså et sted hvor man kan se FFK`s kamper som sendes på TV. Det er ikke alle puber som har TV eller som som f.eks har lisens fra Canal Plus til å vise kamper i offentlighet. Får håpe at det blir flere TV kamper neste sesong enn det var i år. jeg prøvde meg på Web-TV en gang, men med ISDN ble det et sørgelig skue. Med bredbånd får man forhåpentligvis både større og klarere bilde

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 nov 04, 08:55
yeah!! dette kommer til å funke! jeg vet det er en ny fotballkafe/kro på bjølsen.. den ser litt bedre ut enn de brune pubene rundt omkring. kanskje vi kan erobre det stedet annenhver søndag? ellers kan vi jo bare "ta over" bohemen. hahahahaha:D:D:D neida..


angående buss.. hva med minibuss?? større sjanse for å fylle den opp.. hva koster evt 2 minibusser kontra en stor buss??


LarsVegas

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jun 04
Innlegg: 14

Lagt til: 24 nov 04, 15:14
Shader: Jeg er nok dessverre så gammel (33 år) at jeg gikk på Frydenberg VGS og ikke Fredrik II som det heter i dag:-)

Rød/hvit av hele mitt hjerte

---------------------------

LarsVegas


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 24 nov 04, 15:20
En pubrunde og et konstituerende møte for Plankehaugen avdeling Oslo/Akershus må vi få til.

Oppfordrer også alle til å dra på John Dee i morgen (torsdag) og høre på noen av Fredrikstads store, Tranquil.

---------------------------

Er det ikke deilig å ha fasiten?

Stolt Oslo Aristokrat


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 24 nov 04, 18:15
Endret: 24 nov 04, 18:15
Når det gjelder Bjølsen, så fikk jeg et stygt blikk da jeg var innom der og spurte om de skulle sende en eller annen Enga-kamp på TV. De hadde ikke fått canal+ ennå, og dessuten syntes han gjøken jeg burde dra å se kampen i stedet. Det er dessuten kanskje en idè å finne et sted ikke så langt unna sentrum? Folk bor jo gjerne litt rundtomkring i Oslo, og da er det som regel mye enklere å komme seg ned i sentrum enn for eksempel opp til Bjølsen.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 24 nov 04, 22:15
1. Er varm tilhenger av PH avd Oslo
2. Hva anngå PUB er jeg enig i at beliggenhet er viktig. Det er ogsåv viktig at PUBen ikke er altfor poppulær - slik at vi blir et poppulært tilskudd... slik at de kasnkje kan være villig til å vis kampene på WEB-TV, og kommentatoren via Web radio (Gjør det hjemme selv, litt stusslig, så en pub hadde vært fint)

Dirty Nelly på Løkka (eller hva det nå heter) Har jo beliggenheten, men jeg vet ikke om de vil tilrettelegge maks for oss. MEn det avheger vel hvor mye øl man kjøper....

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 nov 04, 09:43
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Når det gjelder Bjølsen, så fikk jeg et stygt blikk da jeg var innom der og spurte om de skulle sende en eller annen Enga-kamp på TV. De hadde ikke fått canal+ ennå, og dessuten syntes han gjøken jeg burde dra å se kampen i stedet. Det er dessuten kanskje en idè å finne et sted ikke så langt unna sentrum? Folk bor jo gjerne litt rundtomkring i Oslo, og da er det som regel mye enklere å komme seg ned i sentrum enn for eksempel opp til Bjølsen.





er vel egentlig enig.. kan vi ikke bruke litt tid på å finne et passende sted i løpet av vinteren. haster jo ikke:)

Er en fotballpub i skippergata (haha, for et jævlig strøk.. ) som heter rødt kort tror jeg.. brun som faen.. noen som har vært der?


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f