Husk meg
Brukernavn
Passord

Wiig klar

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 nov 04, 16:17
Endret: 18 nov 04, 16:17
Da er også Wiig klar for FFK etter å ha skrevet under for 2 år.

Nå har vi knyttet til oss to store talenter på kort tid. Veldig spennende. Vil tro at man ønsker å supplere med et par spillere med erfaring utover vinteren. I sum blir dette veldig, veldig bra - tror jeg.

Ønsker Martin Wiig velkommen til FFK og Fredrikstad.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 18 nov 04, 16:19
Ja velkommen skal du være! Håper du finner tilbake til god, gammel form igjen. For talentet har du jo alt... :ffk:

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 nov 04, 16:23
Wiig er på ingen måte den store sterke spisstypen Drillo søker, eller? Betyr det at vi kanskje kan få enda en spiss klar? I så fall har vi et skikkelig angrep til neste år, og vi begynner å få en god og bred stall som gjør at en skade eller to ikke gjør at det svekker laget nevneverdig. Dette er kjempespennende. Og dessuten litt gøy å se at unge talenter velger å dra hit, for noen år siden så var det vi som solgte unge talenter til Moss og gudene vet hva, nå er det vi som er i en posisjon der vi kan hente talenter.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 nov 04, 16:32
Ser ikke bort i fra at Momo & Hornseth blir leid ut (Momo eventuelt frigitt). Da har vi tre spissalternativer: Ringberg, West og Wiig. Ser ikke da bort i fra om det kommer inn en ny spiss (den store og sterke) slik at vi har fire gode alternativer.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 18 nov 04, 21:23
Vi skal heller ikke glemme Hornseth. Selv om han var et stykke unna god TL-standard denne sesongen, viste han at han har potensiale, og har mye fotball i seg. Hans to scoringer var jo også avgjørende, og gode prestasjoner. Tar han et steg til i vinter, blir han oxo å regne med. Får en midtbanespiller og en stor sterk spiss med erfaring og rutine fra høyt nivå, har vi en knallsterk tropp foran neste sesong,

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 18 nov 04, 21:36
Syned vel egentlig det er litt synd at de ikke satser litt mere på momo.. Han er jo kjempe ung og Teknisk brilliant. Stor og sterk samt god på hode. Merkelig hvis ikke han får et gjennombrudd ut fra det jeg har sett på b laget.. En ung spiller som bør satses på og få spilletid i TL.. De som ikke har sett han bør ta entitt før de vil ha han fjernet!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 nov 04, 21:50
Velkommen til Fredrikstad Wiig!

Skal bli morro å se hva FFK får til med ringberg, west og wiig, men savner lissom Lars Petter typen, stor sterk og hurtig spiss... en som kan få motstandernes forsvar til å føle at de møter en boddybuilder/tanks eller noe i den duren, ja jeg tenker på ronny johnsen`s omtale av wayne rooney:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 19 nov 04, 14:37
Velkommen, Wiig!

---------------------------

Stadion på FMV!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 19 nov 04, 14:45
Foreløbig tror jeg FFK er ganske fornøyd med angepsrekka, er heller ikke sikker på at det vil komme enda en spiss før sesongen starter. Nå har vi tre kanskje fire spisser(West,Ringberg, Wiig og kanskje Hornseth eller MacDonald) som konkurerer om to plasser og det er ganske optimalt, så tror enda en spiss kommer et stykke ned på prioriteringslista. Øverste prioritet nå er nok helt sikkert å få en virkelig god venstreving, hvis ikke det er første prioritet så må det i så tilfelle bety at de har klokketro på Johnsen og ser for seg Søderstjena som utfordrer på den plassen(eller omvendt), men er rimelig sikker på at ventreving er det det jobbes mest med nå.......blir spennende å se. En ting er hvertfall helt sikkert, vi har et utrolig spennende lag på gang!!!:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 19 nov 04, 15:09
Hvorfor er det så mange som ser for seg MacDonald som spiss? Han er en av de svakeste avslutterne jeg så i hele fjor, mye verre enn Daffy...men slår vanvittig bra innlegg og crossballer. Venstreving!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 nov 04, 00:07
Endret: 20 nov 04, 00:49
Vil bare opplyse om at Daffy scoret flere mål pr. spillte minutt, enn feks. Ringberg.
( mellom hver Ringberg scoring gikk det gjennomsnittlig 3 timer og 32 minutter, Hornseth ligger på 3 timer og 13 minutter )
Nå snakker jeg selvfølgelig om 1. laget og ikke 2. laget.:D
NB! Mc Donald scoret hver 1 time og 15 minutt på juniorlaget, ikke dårlig!!

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 nov 04, 01:01
Jeg tror fortsatt vi kommer til å bli forsterket med 3 spillere til.

1. En allround forsvarer.
2. En god venstreving
3. En stor, rask og hodesterk spiss.

Får vi disse tre i tillegg til de vi allerede har fått, så sier det seg selv at noen spillere vil bli solgt og noen vil bli leid ut.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 20 nov 04, 01:04
1. En stor, rask og hodesterk spiss.
2. Venstreving
3. Sideback
4. Offensiv midtbanespiller.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 20 nov 04, 01:34
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Vil bare opplyse om at Daffy scoret flere mål pr. spillte minutt, enn feks. Ringberg.
( mellom hver Ringberg scoring gikk det gjennomsnittlig 3 timer og 32 minutter, Hornseth ligger på 3 timer og 13 minutter )
Nå snakker jeg selvfølgelig om 1. laget og ikke 2. laget.:D

Syns den sammenligningen er misvisende. For det første så er det noe helt annet og starte kamper enn å komme inn som innbytter.....når man er spiss så får man gjerne litt mer spillerom mot slutten av kampene, avhengig av kampforløpet selvfølgelig. For det andre så fikk Hornseth en del lettkjøpte cupmål, blant annet mot SFK, og regner med at det teller med som 1. lags scoringer.

Syns ønskelista de var glimmers!!:ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340