Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem bør vi kvitte oss med???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 16 nov 04, 19:01
Hadde vært litt kjekt å hørt meningen til folket der ute " HVEM BØR VI KVITTE OSS MED". :confused:

Jeg syntes at vi bør kvitte oss med noen spillere. Fordi de ikke presterer og at de ikke innfrir etter den lønnen man har.

1. Søderstjerna (han har ikke prestert godt nok. Vi bør forlange noe av han. For høy lønn.

2. Koskela (Holder ikke høy nok standard. Tippeliga et nummer for stort.

3. Hornseth ( Ikke god nok for tippeligaen.

4. C. Pettersen ( brukbar, men mangler det lille ekstra. Blir nok sittende mye på benken neste år.

Håper folk vi si meningen sin om dette temaet.
:ffk: :ffk: :ffk:

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 16 nov 04, 19:10
Er egentlig enig med deg, bortsett fra at Petersen er en alsidig spiller som det er bruk for som reserve.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 nov 04, 19:18
Syns i grunn ingen av de bør forsvinne, vi trenger en bred stall for å holde tritt med resten av lagene i Tippeligaen. Vi husker jo alle hvilket mareritt skader skapte for oss i 1. divisjon.

Det gir heller ikke noe godt signal til aktuelle spillere at vi kanskje kvitter oss med spillere etter et år. Koskela og Hornseth har bare vært her i en sesong, Pettersen og Söderstierna i to. Vi bør i grunn gi spillerne tid på å gjøre det bra, fremfor å hente spillere og trekke en konklusjon etter kort tid. Spillere som er aktuelle for FFK vil kanskje velge klubben vekk dersom vi gjør slike ting. Spillere trenger trygghet og vite at de vil bli satset på, ikke ha det liggende i bakhodet at "nå må jeg prestere, ellers er det på huet og ræva ut når sesongen er over".

Men trådstarter mente kanskje mer på det personlige plan hvem den enkelte ser forsvinner fra klubben?

Mitt svar er uansett ingen...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 nov 04, 19:31
Endret: 16 nov 04, 19:31
Opprinnelig postet av FFK1903
Syns i grunn ingen av de bør forsvinne, vi trenger en bred stall for å holde tritt med resten av lagene i Tippeligaen. Vi husker jo alle hvilket mareritt skader skapte for oss i 1. divisjon.

Det gir heller ikke noe godt signal til aktuelle spillere at vi kanskje kvitter oss med spillere etter et år


er jo ikke no sy-klubb detta her eller da.... syns at alle spillerene bør tenke at gir jeg ikke maks innstats så er det på hue og ræva ut av laget...

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 nov 04, 19:39
Ok... Here goes:

Wade Barrett pga. kvota

Ellers mener jeg det har mye å gjøre med hvilke forsterkninger vi får inn. Koskela bør bli.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 nov 04, 20:12
Opprinnelig postet av Culemart

er jo ikke no sy-klubb detta her eller da.... syns at alle spillerene bør tenke at gir jeg ikke maks innstats så er det på hue og ræva ut av laget...


Hei hei hei, har aldri sagt at dette er noen syklubb heller, men at en viss bruk-og-kast-mentalitet sniker seg inn er ikke positivt. Hvis for eksempel Hornseth blir sendt ut allerede nå, så sender ikke det noe bra signal ut til andre unge spillere.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 16 nov 04, 20:16
Endret: 16 nov 04, 22:12
Det sier seg selv at hvis man skal forsterke laget, så må også noen dra. Selv går jeg ut ifra at alle spillerne i startoppstilingen mot Tromsø blir værende til neste år, og har samtidig lagt til noen spillere jeg ikke tror Fredrikstad lar gå/bli lånt ut:

- Alexander Lund Hansen

- Pål André Czwartek
- Raio Piiroja
- Bora Zivkovic
- Wade Barrett

- Dagfinn Enerly
- Roger Risholt
- Simen Brenne
- Stian Johnsen

- Markus Ringberg
- Brian West

--

- Steinar Sørlie
- Lasse Staw
- Roger Helland
- Tor Trondsen
- Christian G. Petersen
- Jose Garro
- Gherland MacDonald

Wade Barrett gir trolig sin plass til Trond Erik Bertelsen.

Da har vi allerede en kjerne på 16 spillere + 3 juniorer. I år er det hele 29 spillere i a-stallen om man inkluderer lærlingene, og det er nok allerede altfor mange for å opprettholde et visst nivå på treningene. Skal det i tillegg bli hentet 4-7 forsterkninger, ja, da må noen rett og slett må ut.

Skal JEG gjette, så holder ikke følgende spillere nivået og blir ikke tilbudt ny kontrakt, gitt bort eller leid ut:

- Jørgen Pettersen
- Lahai Fallay
- Jeton Pestisha
- Dag Frode Hornseth
- Mammadou Diagne Latyr
- Christoffer Solvang
(- Anders Holberg)
(- Vebjørn Hagen)
(- Bjørnar Johannessen)

I grenseland har vi:

- Tero Koskela
- Håkan Søderstjerna
- Michael Røn

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 nov 04, 20:19
Alex er ikke noe å satse på om vi ikke er 100 % eller 500 % sikre på at han bli værende i ffk.. trenger ikke å leie keeper for en stund å så få problemet senere..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 nov 04, 20:32
Til Holters: Da håper jeg i hvert fall de blir leid ut. Flere av de kan gjøre det bra i fremtiden, og det ville vært synd om vi skulle la noen av de gå, for så å kanskje se dem vokse seg store i andre klubber. og Johannessen og Holberg er jo allerede ute...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 nov 04, 20:40
Ut med:

Søderstjerna
Koskela
Petersen
Hornseth
Fallay
Latyr
J.Pettersen

Disse er definetlig ikke gode nok for tippeligaen...Få heller inn 3 spilleret som er to hakke bedre, enn å ha disse 7 kvantitet`s spillere

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 nov 04, 21:01
vet om en til som bør ut... riktig nok ikke n spiller men....

hvem kan det være??
jo keiko!

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 16 nov 04, 21:06
Helt klart at Hornseth ikke er god nok for tippeliga. Det har han bevist i Rbk Bryne og nå i FFK.. Det er rett og slett lite fotball i gutten!

Koskela kommer til å bli en stor profil neste sesong. Litt selvmotsignede men noen spillere trenger litt tid for å skape suksess. Se på f.eks Robbie Winters.. Møkk dårlig i fjor, spilte nesten ingenting og det han gjorde var ræva. Men i år er jo gutten lagd av gull!

Noen har det andre ikke...

Søder er for dyr. Gå ned halv lønn så ok. Bra vomfyll.

peteres er en allround spiller som imponerete i perioder og har jo gjort det forsåvidt greit. Greit å ha i stallen

Røn kommer til å bli god en dag. Sann mine ord.. Ruler i 3 div så med litt tillit og spilletid blir dette en klassespiller.. Gutten har større potensiale enn Bjørnar i mine øyne.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 16 nov 04, 21:56
Opprinnelig postet av keiko
Alex er ikke noe å satse på om vi ikke er 100 % eller 500 % sikre på at han bli værende i ffk.. trenger ikke å leie keeper for en stund å så få problemet senere..

Det var vel mer eller mindre det Frode Kværneng sa i intervjuet med Fredriksstad Blad.

Det viktigste blir uansett å ha en keeper som er her en HEL sesong, men jeg ser helst at vi signerer en keeper som blir værende noen år.

Forlenger Alexander Lund Hansen med Rosenborg, så synes jeg rett og slett at vi skal sparke ham på dør. Da har han ingenting i FFK å gjøre. Enten får han komme til Fredrikstad på permanent basis, ellers får han la være å forlenge med Rosenborg. Om de ikke vil slippe ham, så får han vise litt balle, bli her til sommeren, drar til RBK og sitte på benken i et halvt år før han vender gratis tilbake til Fredrikstad.

;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 16 nov 04, 21:57
Endret: 16 nov 04, 22:11
Opprinnelig postet av FFK1903
...og Johannessen og Holberg er jo allerede ute...

Derfor var det parentes rundt de tre spillerne.

Opprinnelig postet av A9
Ut med:
...
Petersen
...

De har allerede forlenget med Petersen, så han er med videre. I tillegg er det viktig å ha noen anvendelige poteter i laget.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 nov 04, 22:09
Endret: 16 nov 04, 22:12
Holters er kæss.....:D:D:D:D:D:D:D

kanskje vi skal kvitte oss med han...
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 16 nov 04, 22:11
Opprinnelig postet av Culemart
Holters er kæss.....:D:D:D:D:D:D:D

:confused:

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 nov 04, 22:14
Endret: 16 nov 04, 22:15
Opprinnelig postet av Holters

:confused:


spøker med deg jeg holters....

liker deg vi!!

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 16 nov 04, 22:32
...kanskje "culemart" skulle prøve å skrive noe med et poeng? Ikke bare "lage" linjer?

---------------------------

Stadion på FMV!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 16 nov 04, 23:57
Synes ikke vi bør kvitte oss med så mange jeg. Vi trenger en større bredde i stallen en det vi har hatt i år. Vi skal bygge et godt annet lag også, som innen et par år bør ligge i toppen av 2. div. Tror dette er viktig for utviklingen av laget, da de som er nest best får en mye bedre matching og lettere kan heve sine prestasjoner. Det med at vi har 30 spillere inkl. de beste juniorene bør ikke være noe problem. Det er to treningsgrupper, og da faller de dårligste ned på gruppe to.
Antageligvis er det enkelte som forsvinner, fordi de ikke ønsker å spille 3. div. til året, og det er greit, men de som vil bli å kjempe om en plass på laget bør få sjansen.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 nov 04, 00:30
Culemart

snakk om å miste fornuft her inne

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340