Husk meg
Brukernavn
Passord

Pressekonferanse ang. hovedtrener kl15.00 ???

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 10 nov 04, 21:33
Opprinnelig postet av falk88
Jeg er veldig skuffa. Føler at :cool:kte har holdt vårs for narr. Når han går ut å sier at jeg blir i klubben og skal trene det neste år.
:cool:

Han har selvfølgelig ikke holdt noen for narr. Han ble hardt presset til å uttale seg ifbm spekulasjonene om Rosenborg. På det tidspunktet kunne han selvsagt ikke gå ut å si at han vurderte et "hvileår", om klubben fant en god løsning. Jeg som alle andre hadde selvsagt håpet at KTE skulle rule på Stadion lenge enda, men i skuffelsen kan vi ikke beskylde han som har fått klubben ut fra mørke og mugg til en plass i sola for svik!
Og hvem vet? kanskje KTE blir sjef igjen når den nye Stadion står ferdig. Jeg tror i alle fall FFK har en superteam foran neste sesong..

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 10 nov 04, 22:06
Eggens avgjørelse må vi bare akseptere. Jeg synes det er stort gjort av han å sørge for at det er et godt trenerteam til neste år også!

Eggen jr har vel noe fra far sin så han vil sikkert ha en stor innvirkning uansett, selvom han ikke har hovedansvar.

Siden drillo, eggen og ffk har gått med på denne avgjørelsen tror jeg det er forholdsvis enige i hvordan de skal spille fotball.

Det jeg synes er merkelig er at spillerne ikke er informert før. Får håpe spillerne takler dette bra og blir ytterligere motivert og gjør en kjempe vinter!

Jeg trøster meg med at går det ræva med FFK under drillo så får han sikkert sparken og Eggen tar over ansvaret. Vi har en kapasitet i klubben! Hvis det går dårlig til neste år så må vi ikke lete eksternt for å finne en erstatter midt i sesongen. Da har vi et hell of a trenerteam i Eggen og Ahlsen.

Vi får ta det som det er og være glad for at vi har fått en med drillos kunnskaper til FFK. Det virket som Eggen uansett ville hoppet av som hovedtrener.

Nå blir det spennende å se hvem som blir sportdirektør. Kan FFK få en av landets beste trenerteam og administrasjon så lover det jo godt.

Da kommer kanskje sponsor penger også? Og kanskje noen "storfisker" også.

Jeg gleder meg til treningskamper for å se konturene av laget, disponeringer etc.
Vil drillo ha bort noen i dagens stall kanskje? Hvem klarer han å tiltrekke seg til klubben?

Nei dette blir spennende!

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 11 nov 04, 09:22
Huff huff. Satt i en taxi på Lillehammer når jeg hørte nyheten på radio. Trodde et øyeblikk at det var et humorprogram jeg hørt på, men.....

Ser for meg Enerly som back med lange passninger opp mot Ringberg som skal stusse til West, med Brenne og Risholt på løp bak fra. Blir sikkert effektivt, og kan nok glede de 3000 som etterhvert gidder å gå på stadion.

Noen som husker hvordan Haugesund spilte på stadion i fjor? Aabrekk er vel en av Drillos disipler?

Syns dette stinker lang vei, og syns at hvis KTE vil overta RBK så kunne han ha sagt det rett ut, og gått nå. Så kunne FFK kanskje fått en slant for ham.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 11 nov 04, 09:45
Endret: 11 nov 04, 09:48
Hei. Om KTE har holdt noen for narr eller ikke, vet vel bare KTE.
Men... det er noe som skurrer.
Bl.a tidspunktet KTE gir beskjed om til :ffk:ledelsen om sine familære hensyn, stemmer jo forbløffendfe ed "kaoset" i RBK. Hans uttalelser om stadion og lovnad osv.
Noe skurrer, og bare framtiden vil vise hva KTE egentlig mener med dette.
Ellers Carlsberg, må si jeg er enig med deg. Ser klart ditt "skrekksenario"
Ellers er jeg også bekymret for det jeg opplever som mangel på toleranse fra Egil Roger Olsen. Tror en som i så mange sammenhenger driver hevding at "besserwiesser" som hovedhobby, kan få store vansker med å få et spillergruppe til å utvikle sine særtrekk og egenarter.
Eneste positive at at en nå slipper å høre hans surmuling & klaging på TV, slik at en kan få lov til å nyte fotballkamper. Sjøl om ikke alt er perfekt eller Drillo sin lærebok.

Men av respekt for :ffk: gjenopstår Antidrillo som dracula

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 nov 04, 11:04
Opprinnelig postet av Hubro7

Det jeg synes er merkelig er at spillerne ikke er informert før.


Egentlig ikke så merklig...De var redde for at Drillo skulle trekke seg fra forhandlingene hvis dette kom ut i media...Og hvis spillerne får høre det,er det jo alltid en eller annen som klarer å forsnakke seg eller ikke klarer å holde kjeft....Dette tror jeg nok at er grunnen

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 11 nov 04, 13:07
jaja, nå er det sånn. En KTE uten motivasjon er heller ikke noe å satse på. Så derfor blir trenerteamet en bedre løsning. En ting er i hvertfall sikkert og det er at neste års sesong blir spennende. Støtte laget gjør jeg uansett. Så jeg får vel si det jeg også: Velkommen Drillo!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f