Husk meg
Brukernavn
Passord

Glem landslagsstjerner

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 nov 04, 02:59
Jeg er så helt enig. KTE er en flink trener som finner folk og finner litt anonyme navn som slår til. se på west,ringberg. det var anonyme navn og begge har hatt stor suksess dette året og vi for flere år med dem.. Hvorfor bruke masse penger på stjerner... helt rett av Harry hansen :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 04 nov 04, 07:19
Han kan vel strengt tatt ikke si noe annet heller. FFK har ikke ølonomi til å hente sånne spellere.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 nov 04, 08:50
dem har vel, men hva er vitsen med å bruke opp så mye penger.. :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 04 nov 04, 09:19
Nei.

Dem har ikke økonomi til å betale 10-15 millioner for Alexander Ødegaard eller Jan Gunnar Solli eller 5-10 millioner for Martin Andresen.

Dette er summer tatt rett ut fra lufta, men antar at disse spillerne går for summer i dette området.
FFK har rett og slett ikke økonomi til å betale dette. Husk at årsbudsjettet skal betale for mere enn bare spillerkjøp.

En side til av saken er at FFK trenger flere enn en spillerforsterkning iløpet av vinteren. Vil heller at FFK satser på et par litt mindre kjente navn som kan slå igjennom enn kun ett stort navn.
Da vil vi kunne få perler som West, men vil også være i fare for å kjøpe spillere som ikke slår ann.....

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 04 nov 04, 09:51
Spillerkjøp & disponering av budsjett er jo bestandig vanskelig. F.eks hvor mye skal gå til administrasjon og hva til spillerkjøp. Dette er jo noe som bør stå i forhold til hverandre.
:)
Når det gjelder ukjente eller delvis ukjente spillere, så må jeg vel håpe at :ffk: klarer å skaffe bedre nykommere til neste vår, enn hva som var resultatet i vår. Uenig!
Ja West har vært en suksess, kjempeflott, men uten økonomi til å skifte ut 5 av 12/13 spillere i sommer, så hadde :ffk: hatt en heller mager høst.
Har fortsatt tro på U-lagskapteinen Christian Grindheim bl.a , mener at spillere i den kategorien bør en kunne ta seg råd til å satse på.
:cool: The future so bright I gotta wear shades

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 nov 04, 09:57
FFK har økonomi til f.eks Alexander Ødegaard, men da blir det kun han og ingen fler dem kan kjøpe og derfor kan en si at dem kan heller satse på ukjente spillere :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 nov 04, 10:19
Endret: 04 nov 04, 10:20
Derfor Harry sier dette er fordi mange folk faktisk tror vi kommer til å hente slike spillere og det er jo bare å le av.

Mener uansett at det er stor forskjell på de beste unggutta i landet som er på vei oppover og er under kontrakt og helt ukjente folk er langt fra hverandre, mye i mellom der.
De må ha noe å vise til for å bli hentet inn til neste sesong, håper jeg.

snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 04 nov 04, 11:55
Raymond Kvisvik er vel stor nok stjerne han?? Velkommen Raymond

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 04 nov 04, 15:30
Opprinnelig postet av keiko
FFK har økonomi til f.eks Alexander Ødegaard, men da blir det kun han og ingen fler dem kan kjøpe og derfor kan en si at dem kan heller satse på ukjente spillere :ffk:


Dette må være det dummeste jeg har hørt denne uka... Ødegård vil komme til å koste et halvt årsbudsjett... De midlene finnes ikke De som tror ffk kommer til å handle spillere (totalt og) for 10 mill + kan fort bli skuffet...

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 nov 04, 16:15
Klart vi kan få landslagssjerner til FFK i år,men da må de være bosmannspillere.
Her er to med landskamper og er aktuelle for det svenske landslaget.
"Coming stars!"

Mattias Lindström og Sharbel Touma.
(Sveriges 2 beste midtbanespillere,bosmann-spillere) 10 mål begge to sesong 2004.

Disse kan til og med være bedre en de som Harry Hansen nevnte.
Her er links til spillerene:

http://www.halmstadsbk.se/profiler/profil_touma.asp

http://www.hif.se/showplayer.asp?pID=60

---------------------------

Benksliter`n



BYGG EN STOR NOK STADION!

15 000 +++++


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 nov 04, 16:40
Du er sent ute når det gjelder Lindstrøm. Han er blitt nevnt her inne for lengst. Og jeg har vel dratt det lengst av alle.:D Og Touma skriver vel mest sannsynlig under for Halmstad igjen.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 nov 04, 16:52
Touma vet ikke hva han gjør enda,Malmø FF er et av lagene som ønsker Touma.

http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=14870

Det finnes muligheter her til å skaffe spillere i landslagsklasse uten overgangssum.Derfor nevnte jeg disse spillerene.

---------------------------

Benksliter`n



BYGG EN STOR NOK STADION!

15 000 +++++


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 nov 04, 17:09
Du må ikke ta alt som står på fotbolldirekt.com for god fisk, benkesliter`n. Det er nok noen her inne som skjønner hva jeg sikter til ja.:D:D

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 nov 04, 17:23
Så lenge han ikke har signert ny kontrakt med Halmstad,er det bare for FFK å prøve seg. Når han ikke har signert enda,så er det helt klart at han vurderer alternativene.
Go for it ,FFK! :)

---------------------------

Benksliter`n



BYGG EN STOR NOK STADION!

15 000 +++++


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 nov 04, 18:10
Kanskje FFK er en av klubbene som er ute etter denne spilleren i konkuranse med Viking.
Felix Magro, Landskrona

http://hd.se/ArticlePages/200411/01/20041101161904_-Alla_anvandare-170/20041101161904_-Alla_anvandare-170.dbp.shtml

Eller hva med Dede Anderson,Kalmar FF.
10 mål på 19 kamper i 2004.
Han ønsker seg til et lag i Skandinavia.
Norge,Danmark og Sverige.

http://www.sportal.nu/nyheder.asp?sportsgren=Fotboll&liga=Allsvenskan&nyheder_id=34565

---------------------------

Benksliter`n



BYGG EN STOR NOK STADION!

15 000 +++++


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 nov 04, 19:39
Det med Magro er også gammalt nytt. Men Dede Anderson er ny. Har ikke hørt noe om han . Er han bosmannspellær??

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 nov 04, 20:00
Helt enig med harry i dette! Norske landslagstjerner er for dyre (mulig også overpriset) Kvisvik er ikke landslagspiller og heller ikke overpriset, heller ikke for dyr for FFK (tror jeg) kommer jo helt ann på hva Brann(chess) vil selge han for, men tror det skal være overkommelig... bare lurte på en ting, Thomas Finstad er en spiss som ville hevet FFK på spiss siden, eller tar jeg helt feil? han blir ihvertfall ikke dyr!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 nov 04, 20:20
til Olavesen

du må ha ett fryktlig stort problem.. den utalesen du kommer med ligge i mine ord da jeg sier: ffk har nok råd til ødegård, men ikke fler det jeg mener er at det er helt idiotisk å bruke alle pengene på kun en spiller.. det styrker ikke stallen med en.. slik mente jeg min utalese..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 nov 04, 20:42
Har sett Finstad flere ganger i år.
Han er veldig lik LPH. Da kunne vi like godt hentet tilbake LPH. Statistikken sier sitt. Han scorer for lite. Mangler teknikk på dette nivået.

Dede Anderson er bosmannspiller.

---------------------------

Benksliter`n



BYGG EN STOR NOK STADION!

15 000 +++++


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 04 nov 04, 21:14
Opprinnelig postet av keiko
til Olavesen

du må ha ett fryktlig stort problem.. den utalesen du kommer med ligge i mine ord da jeg sier: ffk har nok råd til ødegård, men ikke fler det jeg mener er at det er helt idiotisk å bruke alle pengene på kun en spiller.. det styrker ikke stallen med en.. slik mente jeg min utalese..


Skjønner ikke at jeg gidder... men:

FFK har ikke 20 mill på bok til å hente Ødegård eller noen andre for den saks skyld...


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340