Husk meg
Brukernavn
Passord

gull neste år?????

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

risholt

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 36

Lagt til: 01 nov 04, 17:28
som alle vet så ligger jo ffk på topp på høsttabellen, og hvis de før neste sesong også sikrer seg et par solide spillere skal vi ikke se bort i fra at ffk kan kjempe om gullet neste år!!!! eller hva???:ffk:

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 01 nov 04, 17:28
FFK ligger ikke på toppen av høsttabellen etter søndagens kamp mot Viking. ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 01 nov 04, 17:30
Det er kanskje litt optimistisk å snakke om gull nå, men jeg tror iallefall FFK kan kjempe om Royal League plass.
:ffk:

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 01 nov 04, 17:30
helt enig!!!!! siden vi har med de spillerene som bidro til at ffk klarte seg og at de ligger på topp på høsttabellen er alt mulig!!!! synes også at ffk bør skaffe seg ohr!!!!:p

---------------------------

Det finnes bare en gud, SIMEN BRENNE og STEINAR SØRLIE da mot rosenborg


risholt

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 36

Lagt til: 01 nov 04, 17:33
de ligger ikke på topp nei!!!! trodde det jeg!!! har ikke sett noe særlig på den tabellen se... men har bare hørt at de lå på topp og trodde de gjorde det enda!!! enig med at ffk bør skaffe seg ohr!!!!!:p

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 nov 04, 17:34
Er vi riktig uheldig så kan vi stå i sørpa neste år også, uten at jeg tror det. Men det blir bare hypotetisk alt sammen. Se åssen Bodø/Glimt gjorde det ifjor kontra i år. Hvem skulle trodd det. Eller Tromsø i år. Men det er jo lov til å drømme. Er glad hvis spådommen til Eggen slår til jeg . Ha sjansen til å komme blant de 4 beste. Det hadde vært toppers.

risholt

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 36

Lagt til: 01 nov 04, 17:36
hadde vært supert det ja!!!! tenk så mye folk det blir på stadion da!!! fult hver kamp!!!! moro.......:D

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 01 nov 04, 17:48
Nå må man roe nerva litt da....gull neste år? Nei....er vi blant de 5 beste hadde det vært utrolig bra!

risholt

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 36

Lagt til: 01 nov 04, 18:17
mener jo ikke at jeg forventer at det skal bli gull neste år da... men etter det den spillergruppa som har spilt etter ferien har gjort så kan det jo være en mulighet!!!! støtter ffk uansett jeg!!! :p

Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04
Innlegg: 130

Lagt til: 01 nov 04, 19:37
Målet bør vel roes ned til å gjøre det bedre enn i år...?

---------------------------

En for Alle og Alle for En!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 01 nov 04, 20:03
Endret: 01 nov 04, 20:04
Det var da svært så beskjeden du var nå da Taxinord :D

Takk for sist forresten, morro var det !

Målsetningen skal vel diskuteres innad i gruppen innen noen uker tror jeg at jeg leste et eller annet sted.

Gull tror jeg ikke bør være noe mål første år, men å lukte på en Royal League plass bør vel være et såkalt barrieremål.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 01 nov 04, 20:46
Jeg synes at målsettinga fra 2003 kan kopieres :

1. Aldri være med i nedrykkstriden
2. Snuse på tredjeplassen utover høsten

Det var flere delmål men de husker jeg ikke.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 nov 04, 20:51
Vi bør nok ha en veldig bred stall hvis vi skal kjempe i toppen, eller veldig flaks med hensyn til lite skader og slikt. Som regel er det kun RBK som holder hele sesongen, mens de andre lagene enten har sin gode periode på våren eller høsten. Har sett mange lag kjempe i toppen frem mot sommeren, men som har falt veldig tilbake etter sommeren. Og likeså lag, som FFK, som har slitt hele vårsesongen og blir et høstlag.

Jeg er i hvert fall fornøyd med en 5-7. plass neste år, hvis vi ikke får tak i noen kjempescoop da... Lag som brått gjør en kjempesesong i TL for som regel en svak neste-sesong. Da er det bedre å bygge seg opp litt etter litt ;)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 nov 04, 22:16
målet som det er realistisk å håpe på for FFK i 2005 er blant de 6 beste i TL og en Cupfinale...(som vi vinner selvsagt):ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 02 nov 04, 00:11
Målsetninga for klubben blir vel ikke satt før februar/mars til våren, mener jeg KTE sa i et intervju, naturlig nok også å vente til laget har satt seg og man vet hva man har...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340