Husk meg
Brukernavn
Passord

Flaut FFK!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 okt 04, 14:39
syns ringberg har gjort en god jobb jeg og gleder meg til mer ringberg...:ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 31 okt 04, 14:43
Opprinnelig postet av keiko
syns ringberg har gjort en god jobb jeg og gleder meg til mer ringberg...:ffk:


Slutter meg til den!!

11 mål er og blir bra av en spiss som møter dette nivået for første gang!!

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 31 okt 04, 18:51
For det første spilte FFK mye bedre enn resultatet skulle tilsi. For det andre mangla vi vårt viktigste angrepsvåpen, West. Til tider spilte Risholt mer spiss enn Ringberg, og Peters var rimelig svak den tida han spilte framme.

Ang. Staw så var det IKKE pga. skade. Lasse`s opptreden var bestemt på forhånd, visste om det allerede på toget. Sånt gjør gode trenere, lar unggutta smake på virkeligheten. Tenk dere, 16 år, og i mål foran 13.000 tilskuere! Hva lærte ikke gutten av det?! Synes dette var meget smart av KTE.

Ellers må det sies som så mange har nevnt, at utladninga etter TIL-kampen selvfølgelig har vært stor.

Jeg var IKKE flau i går, vi var mange som sto igjen i nesten en halvtime og var STOLTE av lag, by og spillere!

FFK, for faen!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 okt 04, 19:01
jeg støtter Rhythmatist. vi hadde også sikkret oss føre viking kampen og spilte ikke med press eller noe slikt og spillet på viking stadio var morro selv med tap. spessielt etter kampen :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 okt 04, 22:01
Flaut? ok da, litt flaut... men hvem bryr seg? 10 plass i tippeligen er godt nok for meg nå det, bare se hvor mange poeng ffk hadde etter halvspilt serie.... de trengte ferie nå, og at de tok den etter 1-0 scoringa til Marcus ringberg er helt greit! :ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 01 nov 04, 14:17
Da får vel jeg skrive litt her for å irrtere Klokan litt da..:p

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04
Innlegg: 130

Lagt til: 01 nov 04, 15:16
Endret: 01 nov 04, 15:18
(Rhythmatist:
Lasse skulle på banen, men pga lårmuskelen til super-Lund ble det hele 45 min...)


Og kanskje bortsett fra tallene ( who cares???), så har vi ikkenoe! å være flaue over!!!

Hvor mange supportere blir jaga ut av en arena ved at arrangøren slukker lysene???


Nå bare gleder vi oss over avslutningen...
og gleder oss ikke mindre til TL 2005!!

Vi rulær!
FFK rulær!!!

:ffk:

---------------------------

En for Alle og Alle for En!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340