Husk meg
Brukernavn
Passord

Er det "kleskodeks" i morra?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

elo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 04
Innlegg: 13

Lagt til: 29 okt 04, 21:27
Endret: 29 okt 04, 21:32
hehe....jeg ser at det er noen som snakker om skifte tøy og ditto påkledning i morgen.
Er det slik at det er noen form for opppussing av det ytre skall etter kampen i morgen? Ikke for at jeg føler for å drasse med meg skift etc. til vestlandet, men dog.....

og en liten ting til sånn helt på tampen: Er det slik at vi får ha "unødvendige" remedier liggende på toget, mens vi er i oljebyen og har det gøy, med eller uten dette eventuelle pentøyet på corpusene?

---------------------------

hehe

elo


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 29 okt 04, 21:35
Det er vel som de to foregående togturene mulighet til å la ting ligge igjen i toget.

Og pynte seg? Detta er foppall, ikke isdans. Kom som du er, reis som du er.

Gleder oss her, vorspiel til turen allerede!!!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


elo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 04
Innlegg: 13

Lagt til: 29 okt 04, 21:35
Pokker heller, jeg spør ikke helt smart her. Selvfølgelig vil det ikke være noen kleskodeks, bortsett fra at det ser veldig bra ut om alle som beveger seg i oljebyen i morgen er rød-hvite. Det er kleskodeks nok.

Men det med oppbevaring på toget, det kunne det hvert greit å få et lite vink om var mulig.

---------------------------

hehe

elo


elo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 04
Innlegg: 13

Lagt til: 29 okt 04, 21:39
Ja der serru Rhythmatist! Jeg kom frem til det samme vedrørende filler omtrent samtidig som du fortalte det i klartekst.

Min første togtur i morgen, men da satser jeg på at det er som dere har hatt det før, og at det dermed kan drasses med litt ekstra av det en måtte ønske å drasse med.

Takker for at du tok deg tid, sånn rett før avgang......

---------------------------

hehe

elo


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 29 okt 04, 21:42
Et godt tips er Pledd og pute. Kan bli bittelittegrann guffent når du vil sove et par timer på vei hjem!!

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


Heed

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 132

Lagt til: 29 okt 04, 21:49
Pledd og pute anbefaler jeg på det varmeste.. Har vært på langturer både med buss og tog og hvis du har lyst til å sove godt på veien hjemover så må du ha med deg det..

---------------------------

Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.


elo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 04
Innlegg: 13

Lagt til: 29 okt 04, 21:51
Endret: 29 okt 04, 21:53
Takker så mye Johan. DET tipset kjøper jeg, for jeg regner litt med at det ikke helt blir hæla i taket på hjemturen. Da kan det kanskje være greit å ha noe som en kan dra oppover et sliten hue for å få litt varme og fred......

Forresten, er det lov til å røyke på disse togturene?

Jeg får vel redigere inn en liten takk til heed også..... hyggelig med litt hygge....

---------------------------

hehe

elo


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 29 okt 04, 22:54
Røyking utgår på toget men de andre turene vi har vært på, har de vært veldig flinke til å ta en plutselig stopp i noen minutter på en eller annen nedlagt stasjon slik at man kan få pleiet røyksuget.

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 okt 04, 23:12
Hvis det er dresstvang på festen, gidder noen å ta med dressen min da? Glemte det på flyttelasset...

Håper bare jeg får tak i billett i morra nå da.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340