Husk meg
Brukernavn
Passord

Angående stenger til bannere...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 28 okt 04, 12:58
Endret: 28 okt 04, 13:02
Heisann, har et spørsmål til TIFO-folket. Er det noen som vet hva som er reglene for hvor store (lange og brede) stenger til TIFO-flagg (banner) kan være slik at vi får med inn på Stavanger Stadion. I tilegg kunne det være greit å vite hvor man får kjøpt sånt?

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 28 okt 04, 14:47
pss ! jeg lagde meg et flagg på 1,4x2m og da måtte jeg opp i 32mm hvitt avløps rør på 3m lengde...spør en rørlegger om du kjenner noen eller dra i en rørleggerbutikk som har egne rørleggere..de har.
Prøvde med 20mm elektikker-rør etter tips her på forumet men det ble litt for mykt. I hvertfall på store flagg.
Så lenge stanga er i plastikk og du har surra et flagg rundt blir det ikke no problem...
Veiv med det !!!!:ffk::ffk:

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 28 okt 04, 15:42
Klart det skal veives..etter en samtale foretatt av stenhard har Dag Gjørund gitt oss tips, håper banneret blir ferdig i tide, malinga er ferdig nå gjennstår det bare litt sying. Så blir det spetakkel i Stavanger, håper bare at vi får det med oss på flyet...

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 28 okt 04, 15:49
Til TIFO gjengen
Går det ann å kjøpe stoff av dere ?
Til neste år har jeg lyst til å lage et enda større FFK-hjerte flagg...2x3m ca.
:ffk::ffk:

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 81

Lagt til: 28 okt 04, 15:55
Vi skal nok bli enige der , ja :ffk:


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340