Husk meg
Brukernavn
Passord

supporterkonkuransen...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 31 okt 04, 03:08
Idkveld opplevde jeg min første kamp for året, og fy f...plankehaugen er bra, og fortjener den heder den kan få!!

ps...jeg har skreki for alle de kampene jeg har gått glipp av og kommer nok til å være uten stand til å snakke minst 1 uke....

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 31 okt 04, 18:57
Mange som uttaler seg om at vi er bedre enn Klanen. Hvordan vet dere det? Hvor mange kamper har dere sett på Ullevål, med Enga, i år? Jeg har nemlig ikke fått med meg så mange siden jeg har stått med rød-hvitt skjerf og blodsmak i kjeften og sett på laget som betyr noe!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 okt 04, 19:02
På hjemmebane er det nok ingen som helst tvil om at Klanen er klart best. Flere mil foran. Men på bortebane er nok Plankehaugen (med følge) nesten på nivå med Klanen, noen ganger til og med bedre.

Men supporterkonkurransen dreier seg om hjemmebane, og siden Enga ble hjulpet av en fantastisk sportslig suksess og klarte å fylle Ullevaal og skape enorm stemning i noen kamper på tampen, så vinner de nok denne konkurransen ganske formidabelt - og fullt fortjent.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340