Husk meg
Brukernavn
Passord

Ola By Rise Sparkes om 47 dager

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 okt 04, 21:47
Eggen gjentok også akkurat på NRK1 at han vil være uaktuell for RBK neste år. Han kommer til å bo i Moss også neste år og pende til Fr.stad.

Eggen har vel såvidt bekjent ennå ikke brutt en kontrakt med noen klubb heller. Han fullførte i Aalesund, i Moss - og gjør det nok i FFK også.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 21 okt 04, 21:49
Eggen var klinkende klar på NRK nettopp: Han skulle ikke ta over Rosenborg eller flytte til Trondheim nå, men skulle også neste år bo i Måzz, og pendle til Fredrikstad.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 21 okt 04, 21:51
Sorry, var visst to min for sein med å poste mitt innlegg C..

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 21 okt 04, 22:18
Ser at Sollied er nevt her. Han må da være helt uaktuell. Han fikk jo en veldig bra kontrakt først. Siden ble det en ny kontrakt i fjor, med det dobbelte i lønn i forhold til den første. Kan ikke tenke meg att han halverer lønna for å trene RBK igjen. Så stas kan det da ikke være der oppe.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 okt 04, 23:29
sorry for at jeg ikke har besvart dere som har ventet meg, men KTE kommer ikke til å trene RBK derfor sa jeg at det var tydelig å se at en her var på vill spor. Tror heller ikke penger vil hjelpe KTE for jeg er veldig sikker på at han står for hva han sier til aviser osv.
mitt tips er: Høgmo. Trond Sollied eller far selv

Trond Sollied ble mektig skuffet da dem solgte seternes til brann den gangen for det jeg fikk med meg da var at det var ikke Trond Sollied sitt ønske, men heller mer klubbens ønske og Trond Sollied var da meget skuffet over det..


---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 21 okt 04, 23:39
Tenk og komme etter far og "7" far i huset på Lerkendal for junior Eggen,

Må han sette "kronen" på verket og føre FFK til toppen av tippeligaen... Det må være en utfordring.

Ja, da kommer det sikkert høyere lønno,s,v,

RBK spillere som viste seg på tv har vel gjort sin jobb.."Best før".., utløpsdato.

"Den gang da, og hver gang når"

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 21 okt 04, 23:51
Kan også vinkles positivt dette her. Hvis man forutsetter en ting. At KTE trener FFK også neste år, noe jeg tror han gjør.

Et scenarie kan være at f.eks Trond Sollied skriver under en 3. års kontrakt med RBK fra og med neste år. Da vil ikke trenerjobben i RBK "være ledig" når KTE er ferdig med de to åra han har igjen i FFK. Tipper det da er brukbare muligheter for at han underskriver en ny kontraktt med FFK.

Det andre scenariet kunne vært at OBR hadde fortsatt i RBK også neste sesong uten full tillit fra RBK ledelsen og ikke fått forlenget kontrakten. Da vill trener jobben i RBK stått ledig samtidig som KTE kun har ett år igjen av sin kontrakt med FFK. Det kunne blitt skummelt!

Tror faktisk det faktum at OBR får sparken om 47 dager kan være med på å øke sjangsen betraktelig for at vi ser KTE lede FFK i to år til eller mer!

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 22 okt 04, 01:05
Opprinnelig postet av tynter
En kan jo såklart håpe på teitur,men det blir vel bare med drømmen
:D

Vennligst slutt med å banne på dette forumet... ;)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 22 okt 04, 01:57
Rune Tangen som spillende trener!!!! :p

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 okt 04, 08:32
Opprinnelig postet av Kent

Et scenarie kan være at f.eks Trond Sollied skriver under en 3. års kontrakt med RBK fra og med neste år. Da vil ikke trenerjobben i RBK "være ledig" når KTE er ferdig med de to åra han har igjen i FFK.


Akkurat det skremmer meg litt, for RBK kan finne på å "signe" en trener for en sesong, med oppsjon på ett år til, det var jo det de i grunn gjorde med OBR, og det var nok helt klart gjort m.t.p KTE... Liker det ikke, håper heller de velger å hente en kontiniutetsbærer, bare det ikke blir Eggen Jr, om så skulle skje, ja så gjør de best i å sende Eggen Sr sørover...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 22 okt 04, 09:03
Synes det var patetiske å se Hoftun & Brattbakk komme med sitt oppgulp.
Største feil som er blitt gjort i RBK er at de ikke har klart å forny mannskapet tidligere. Sikkert vært vanskelig nå f.eks de overnevnte herrer ikke klarer å se egne begrensninger.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


icom

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 1

Lagt til: 22 okt 04, 09:22
Endret: 22 okt 04, 09:27
Ja nå er jeg her også keiko.( icom)
hilsen Rones:p

---------------------------

FFK en for alle alle for en


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 okt 04, 11:14
Opprinnelig postet av antidrillo
Synes det var patetiske å se Hoftun & Brattbakk komme med sitt oppgulp.
Største feil som er blitt gjort i RBK er at de ikke har klart å forny mannskapet tidligere. Sikkert vært vanskelig nå f.eks de overnevnte herrer ikke klarer å se egne begrensninger.


Faktisk litt enig, sitter med en sånn "Lyn-feeling" her...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340