Husk meg
Brukernavn
Passord

Synger Eggen jr. til Lerkendal

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 21 okt 04, 13:34
Opprinnelig postet av bjorn
KTE selv sier det er uaktuelt.
Han skal fortsette i FFK.


Det er helt vanlig praksis i slike sammenhenger å si at ting er uaktuelt før ting er helt avklart. Mye tyder på at By Rise får sparken i dag, pågående krisemøte på Brakka. Det ryktes at Eggen sr. skal overta ut sesongen, noe som antageligvis tilsier at RBK får en "far/sønn"-løsning til neste år, med jr. som trener og sr. som "konsulent".

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 21 okt 04, 13:51
En slik løsning tror jeg KTE ikke er interessert i. Jeg tror han blir i FFK ut kontrakten og er heller ikke sikker på at RBK sparker By Rise nå. Jeg tror RBK står for noe mer enn at de velger slike kjappe løsninger. I såfall må det ligge mer under enn bare "manglende resultater". Det er altfor mange klubber som kjapt legger skylda på treneren når det går dårlig, RBK er et kollektiv. Og er det egentlig krise at RBK bare leder serien på antall scorede mål, at RBK slite litt i CL?

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 21 okt 04, 14:00
Opprinnelig postet av DeKjök
En slik løsning tror jeg KTE ikke er interessert i. Jeg tror han blir i FFK ut kontrakten og er heller ikke sikker på at RBK sparker By Rise nå. Jeg tror RBK står for noe mer enn at de velger slike kjappe løsninger. I såfall må det ligge mer under enn bare "manglende resultater". Det er altfor mange klubber som kjapt legger skylda på treneren når det går dårlig, RBK er et kollektiv. Og er det egentlig krise at RBK bare leder serien på antall scorede mål, at RBK slite litt i CL?


La oss håpe at Eggen jr. blir i FFK. Men krisemøtet på Brakka er helt reelt og det faktum at RBK-ledelsen har vært svært ulne mht. å kommentere By Rises skjebne, tilsier at noe alvorlig er på gang. Tipper Ola By får fortsette ut sesongen, men med "konsulenthjelp" fra Eggen sr.

Hva som så skjer til neste år, vil avhenge av mye, ikke minst hvilke kandidater som er aktuelle. Men at Eggen jr. før eller siden ser for seg å trene RBK, må vi alle være forberedt på. Den som lever får se.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 21 okt 04, 15:13
KTE kommer uansett til å gi seg i FFK om noen år... Bare det ikke skjer enda må han gjerne gå til Rbk for min del. Men dersom han skulle gå nå, tror jeg vi skal slite hardt med å få en like dyktig trener til klubben.

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 21 okt 04, 16:06
2005 ny hovedtrener i RBK Det er siste melding!!

Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04
Innlegg: 130

Lagt til: 21 okt 04, 16:11
Endret: 21 okt 04, 16:12
Opprinnelig postet av Taxinord
Pressekonferanse kl 16 i dag:

Ola By Rise fortsetter som hovedtrener ut denne sesongen og blir ikke erstattet før neste sesong.
Av hvem "vet de ikke enda" ihvertfall vil ikke Bratseth si noe om det enda.

Avgjørelsen er tatt på brakka og sammen med spillerene i løpet av dagen i dag.

Alle fortsetter i sine respektive "stillinger"

---------------------------

En for Alle og Alle for En!


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 21 okt 04, 18:34
FØKK, da er vi i gang!!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 okt 04, 19:15
Eggen blir i Fredrikstad i overskuelig framtid og ferdig med det... selvfølgelig vil han gi seg en dag han å men det er lenge til... Føler meg ganske sikker på at Eggen er treneren til FFK den dagen seriegullet kommer til Fredrikstad igjen... tror ikke han forlater noe han så vidt har begynt å bygge...

Dessuten tror jeg det er lenge til FFK vinner seriegull så tror han blir her i vært fall 4-5 år til...

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340